Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 2.3 | ჯგირ ღვინ უუჩქუ, ჯგირო ქჷდარინუანქი დო, უჩა ღვინი. | 1 |
1 | Line 2.4 | ხოოდო კაჭიჭიშ უმუსო ადესა ღვინ მუთუნ ვაარე, კოჩანას კაჭიჭჷ არძეენს. | 2 |
1 | Line 2.6 | კაჭიჭის დოჭახუნდეს, ქოდარინუანდეს, უკულ ადესას დოწილუნდეს, თის ქუდარინუანდეს დო უკულ ათე ღვინს ართმაჟიას ქუხოლუანდეეს. | 2 |
1 | Line 2.7 | ოოდო თინა უმოსო აუჩარენდუ ადესას. | 1 |
1 | Line 2.9 | კაჭიჭ არძენდუ მუჭოთი ძალას არძენდუუ, კოჩანას არძენდ ღვინსი დო ფერს ხოლო არძენდ დო არომატის ხოლო არძენდ. | 5 |
1 | Line 3.5 | თის ხოლო მუშ ინა ოკო, გიჩქუდას ოკო მუნერო დაარინუე. | 1 |
1 | Line 3.6 | ჯგირო ქჷდარინუანქ დო შამპანურჯგურა ღვინ ქოდოდირთუ, მუსით ჯოხო დო. | 1 |
1 | Line 3.7 | უკულ არ დღა უღ თის, ეთიმ დღას გინაჩირთუ დო მუშით ქოოდოცენს. | 1 |
1 | Line 5.12 | ოოდო სიროპის დაფუნუანდეეს დო ეთის ქუხოლუანდეეს, მუჟამსით დოჭახუნდეს თიმდროსჷ. | 1 |
1 | Line 5.13 | ოოდო გვაჲე ჯგირ ღვინ იშმელეენდუ დო ბაღანეფს ხოლო მარძენდეეს ჭიე ჭიეთ, ფშუუ. | 1 |
1 | Line 5.3 | ეთექ მიორჩქიედ, კარს ვაგაჯანდეს, ჩხურუქ ვემილასია დო ეთექ დაჩხირს იკარძანდეეს. | 1 |
2 | Line 1.2 | თვითონ თე წარმომავლობა თე სიტყვაში, სოვრე მორთუ ზუბიქინ, დიდი ფიქრი ვაკო თეს, რუსეფიშ მუშულაშ უკული ოკო რდას დო თე ტერიტორია, ადრე, ა, სოდეთ ასე სოფელიენ, თენა ჸოფე ხობწყარპიჯი. | 1 |
2 | Line 1.4 | ოდო მიდგარენი კოს მინოჸვე ურემი, ოდო ქუძირუ რუსი მიდგარენი განწარებული გილერულე დო ქოუკითხირ მუ გოკონია, თუ მუ გაწუხენსიან, თეს უთქუალ ზუბი, ზუბია დო კიბირს ნოჭუე. | 1 |
2 | Line 2.4 | იირფელი მუთ ქორთულ წესენს ახასიათენსინ თე სოფელიშ დინახალე, ირფელი ისრულებუ. | 1 |
3 | Line 1.1 | - ქუჩუჩის... ასე ვარე ქუჩუჩიშ სეზონი. | 1 |
3 | Line 1.10 | მაჟია ვერსია ხოლო არსებენს, ათაქ ხო უშკურეფს გიამარგენა, დუც ხოლო თეს, ანა ნიშნენსია პლანეტებიშჷ, დედამიწაშ გილულასჷ ბჟაშჷ გარშემო. | 1 |
3 | Line 1.5 | დო მარგალ კოჩი, სამარგალოს ახალწანა დო კუჩხა კალანდა ვარდუ ქუჩუჩიშ უმშო. | 1 |
3 | Line 1.7 | ასე ჩქი ქიგუაჸუნით გიშაძიებას, სოურე მორთ თენა, მუს ნიშნენც. | 1 |
3 | Line 5.3 | მუშენდა გვიან გაკეთი და ვეგჷშგალე. | 2 |
3 | Line 5.7 | დიდო თე ტრადიცია თირელ ვარე. | 1 |
4 | Line 1.2 | ხო და დედამოკააში ისტორია თენერიე ნამდა თი შკა ოშკაბანე საუკუნეემსია, კოჩ თქუანსჷნ, მახუთაა საუკუნეშეე მავითოხუთაშახ შუა საუკუნეეფი დჷ დო თიშ უკულ ხოლო თე ჩქინ სამარგალოს და საერთოდ საქორთუოს ირო გითმიანთხუუდუ თურქეფი. | 1 |
4 | Line 1.5 | მა საერთოდ ირო მაინტერესენდ ისტორია. | 1 |
4 | Line 1.6 | დო თე მუჟანს ვარდუო კოჩიი ჩქინ ოჯახშა სტუმარი ქიმიშუ, ვარდა მუთუნინი, თინეფ მუთუნ ჯვეშ ამბეებს მოყვენდეს და, მა თექ გევოხედ დო ირიათო გაფაციცეფით უჯინეედი თინემს. | 1 |
4 | Line 2.12 | მა ათაშ მაფუდ გინაგებ, ინტერნეტის თაშ ვეგეძ. | 1 |
4 | Line 2.2 | ასე ვერსია ნამუთ ინტერნეტის გეძჷნ, ჭიჭე შხვანერიე დო მა ათაშ მაფ გჷნაგეფ თენა, ნამდა, ათე დედამოკაშ ტერიტორიასჷ მოკათ ოსურს გამათხოზუა დამპყრ... თურქიქ. | 2 |
4 | Line 2.3 | ქოძირუა თემომენტის თეენა, ნამუც წყარს ეშმა.. | 1 |
4 | Line 2.4 | წყარ, წყურგიჲშე წყარ მოუღუდუა, ხოდა გამათხოზუა თექ ოჭოფალო. | 1 |
4 | Line 2.7 | ონი გამათხოზუ ე კოჩიქ ხოლო. | 1 |
4 | Line 2.8 | გამაათხოზჷნი, ტახირს ხო ქაადირთჷ ასე, ქაადირთ, მუ ქიმნას ასე ტეხირსჷნი, გაჩერდუა თე ოსურქ, გაჩერდუა დო თე თურქიშ ხეს ეშალკონ თიშა ისხუნუუა ტეხირშა ქასხაპუკოვანი. | 3 |
4 | Line 4.2 | ათე თურქიქ ხოლო ქასხაპუაა, მარა ექ წყარ ქენაანთხუა იშო, ვეგნასხაპუა. | 2 |
4 | Line 4.4 | ოდო თიშ უკული თი არდგილს, რახანთ ასე მოკათ ოსურიში გიგნასხაპინა ადგილი რე თინანი, თი ადგილს დედამოკა ქიგიადუა დო ასე ხოლო დედამოკა ჯოხო თი ადგილს. | 1 |
5 | Line 17.1 | - მარგალური ნინაში მდგომარეობა ათაქ, ფუთი ვარდ... სპეციფიკა, სპეციფიკა ზღვისპირას მდებარე ქალაქების, არძა რე ინტერნაციონალური. | 1 |
5 | Line 17.2 | თვითონ ზღვა, ჟღვა არის, რე ინტერნაციონალური და ათაქი მა მარგალული საუბარი და თემების განხილვა მარგალურო ვარე. | 1 |
5 | Line 17.3 | თე დონეს ცენტრალურ ნაწილი მუჭო ხობის, სენაკის, დავუშვათ მთიან სამარგალოს, მარტვილის, წალენჯიხის რაიონეფში, ათაში ვარე ათე. | 1 |
5 | Line 17.4 | თენა რე საზღვაო სპეციფიკა, ზღვა განაპირობენს მარგალური ენის მდგომარეობას ათაქ. | 1 |
5 | Line 19.5 | ჩქიმი ბაღანებს... მარა მარჩქილე იფრელი, იფრელი გვარჩქილე, მარა პრაქტიკული საუბარი გვიჭირს, რისი მოწმე რეთ ასე სი. | 2 |
5 | Line 23.2 | იშვიათი რე ასე ოჯახეფი... აი ნაბადას, ნაბადას რე თექ ხოლო, თექ ხოლო ბოლო პერიოდის ვარე თიშნერი სიტუაცია, მუჭო ეჩი ეზდაათი წინათ... თექ ხოლო რე ტენდენციები რე მეგრულო ენის გაქრობის, თუ რა ვიცი, რა არის. | 1 |
5 | Line 30.2 | ასე ათაქ ორწყეთ ფუთის კოშკის, თენა აშენეს, ააშენეს ოსმალებმა ათაშ ოთხაშ ორმოცდა... ათას ოთხას ორმოცდაცამეტ წელს. | 1 |
5 | Line 36.2 | ათაქ მაღალიე უფრო ათაქ მაღალიე ექსპანსიის დონე განპიროვნებული თე კოლონი... თე ისა, აქ გაჩენილი სამხედრო ობიექტები რომაელების და თეშ ვარე მარგაჲური. | 1 |
5 | Line 36.3 | მაგრამ მოდინება, მიგრაცია მუჭო რე თე რეგიონებიშა ხოლო, მარგაჲური არძას არჩქილე და არძას უჩქუ, მით რე ათე ქალაქის მცხოვრები არძას არჩქილე მარგაჲური, მაგრამ კომუნიკაცია მარგაჲური რაგადი.... | 2 |
5 | Line 38.2 | იმიტო რო არძას არჩქილე მუ მნიშვნელობა უღუ მარგაური ნინას ქართული სახელმწიფოების არსებობაშე. | 1 |
5 | Line 44.2 | სიღრმეები ვარე, ფართობი არ არი. | 1 |
5 | Line 46 | - ვარდუ ვარდუ, ქარხნები რდუ. | 2 |
5 | Line 49.3 | ასე რომ თაქ მუდგარენი მეურნეობები, რამე სოფლის მეურნეობის მუდგაენე... ვარდუ. | 1 |
5 | Line 8.3 | ვაარე თე ქიანას ძვეში ბერძენი ისტორიკოსი ფაზისი ფუთი ვაუღუ მოხსენიებული თავიანთ ნაშრომებს. | 1 |
5 | Line 8.8 | დიდ როლს თამაშ... ასრულენდუ თე სასწავლებელი ადგილობრივი მოსახლეობის განათლების... | 1 |
6 | Line 1.1 | - აი, თქვა ამზადენთ ლაარჭემს. | 1 |
6 | Line 1.2 | აი, ათაქ გეძ ასე ლაარჭემი დო თეეს მუჭო აკეთენთ. | 1 |
6 | Line 1.3 | აი, მუშე აკეთენთჷ დო თეს მუ... მარგაჲეფ სო მითმიოგანდეეს, მუს მითმიოგანდეეს? | 1 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 1 |
6 | Line 4.1 | ათჷნა გუაკეთჷ დო ათე ზომეფ მა ხოო ლააფ ვამჩქჷდ თეჲ დო წარმოდგენა ვამღჷდ მუ დჷნ. | 1 |
6 | Line 4.2 | დო წარმოგიდგინებ, ათენა ეთი ბაღანა ბოშიქ ქუმორთ, დემურ ბიძიავა, თქუ, მუზეუმს მაფუნია ნაძირეფჷ დო წარმოიდგინ, თენა თექ თბილისშა გურაფულენდჷ დო უკულ აბარენდჷ თი პერიოდიჲ მიდურთუმუდ დო თენა არძა დუზიმუდჷ ათაშ დინახაეშე, ქუთხუუ ოდო ქუმომიღ ზომა. | 2 |
6 | Line 4.3 | გუაკეთით თენა, ენა უკვე ნაღდაას თინა რე, მუთუ რდჷნი. | 1 |
6 | Line 4.4 | მაჟია ქუაჩუქჷ მუსჷ. | 1 |
6 | Line 4.7 | ოდო წარმოიდგინი, ეთის ქუაჩუქჷ. | 1 |
6 | Line 5.8 | ბაღანას უძახჷქ, ქჷმაპატი გიო, ინა, მუ ჯოხო, დედაა.. | 1 |
6 | Line 7.12 | ოდო ეთექჷ ჯვეეშ ჭყჷშიქ დაგურუ თეენა. | 1 |
6 | Line 7.8 | დო წარმოიდგინ, ჩქიმ ნაკეთებ ჩონგურით დო ათე ჩელა ვარდუო ბიძია მიოგჷნ, მა ათაქ ჩილამურც იმგარდი, თი დონეშა. | 1 |
6 | Line 7.9 | ხო ქჷგახიოლუა გემორაგადუ თევრეგანშე, მუ ჯოხომაქ- უწიი. | 1 |
6 | Line 8 | - აის მუშე ამზადენთ, ან მასაჲა მუიჲე? | 1 |
6 | Line 9.3 | ხვარენდეს თესჷ იში, მურე თიჲ ჯოხონი, ბინეხიშ სინა ვარდჷნ თი დროსჷ თეშ გაბუნაფალო, მჷკაკილარო. | 1 |
6 | Line 9.6 | ენა შიშხვათ გიშაგორე ოკო თენა. | 1 |
7 | Line 1 | - ათე პატჷნეფიში გურშენი მუ შილებე, მუ გჷგაშინენა, ჯვეშო უჩქუდეს ხო, ხვამა, წირუა? | 1 |
7 | Line 2.4 | ნეძი რდჷ ჯა, ნამუში ფესვის შილებედჷ თი ბაღანა გაგთატარკონჷ ფესვი დო დიხაშ შკას. | 1 |
8 | Line 1 | - ჯგიირ, ასე გეგნოვთაათ თქვაან სოფეჲშაა, თქვაან სოფეჲს ჯოხო თარგამეულიი, თე სახეჲქ მუშეენ გიადუუ, მუშეენ გიოდვეეს თე სახეი? | 1 |
8 | Line 11 | - ანუ ჟირხოჲო დღესასწაუს ათმაღნიშნენთო? | 1 |
8 | Line 13 | - დო მუს აკეთენთ; ანუ მუჭო ათმაღნიშნენთ, მუს ორთჷთ? | 2 |
8 | Line 9 | - ანუ თე დღესასწაულს ანუ მუდროს ათმაღნიიშნეენთ, ეჩდოსუმს თუ ამშვიის? | 1 |
9 | Line 1.4 | ირთუდუნ ეფერ დო ბრელ ჸუდე აფ გჷმნათირა. | 1 |
9 | Line 2.11 | ღურელ დღას ვამაფ ნაძირეფჷ, წარმოდგენილ ქჷგაფნო? | 2 |
9 | Line 2.13 | აათენა უჯინითოო, ბაბუშ ჩხვინდ ნებეტან ჟი აფ ეკუნელჷ. | 1 |
9 | Line 2.15 | მუთუნით ვამმატებეს თექ, სოიშახ ოთხირეშა ვებდითჷ. | 1 |
9 | Line 2.16 | იახა ამდღა ხოლო მაძიცინუაფ. | 1 |
9 | Line 6.6 | ოდო ქუმოფრთიო, ენა ვარე უკვე. | 1 |
10 | Line 1.1 | ჯვარიში, ათე ტერიტორიასჷ ოხუუ დო ტობავარჩხილჷცჷნ ფერი, ლეგენდა რე ართ ათეშნერი, ნამუთ მა მაბრუო კლასის ვორდინ თიწკჷმა, ქჷდმავალეს სკოლას. | 1 |
10 | Line 2.2 | თეშა მუთუნქ ვემმახვარჷნესია ჯვარელეფც, მუთუნცუ მუთუნით ვამარიებესია თეშა დო ბრელ ხანც იწვალებდესია თაში. | 1 |
10 | Line 2.5 | ჯვარალემქ ქოთხიისია თესჷ, ქჷმმახვარითია. | 1 |
10 | Line 2.8 | გიმე ხო მოურც ამარი, ათაქ მაგანა მოურდუ მდინარე დო ათავრეშე რე ყვიირა, ორი ათას მეტრამდეა სიმაღლე, ეურე ოხაჩქუე რე, თენეფ ჟირხოლო ჟიშე გინაჯინექჷნი, სკვამ რენა ჯიმალეფცაჲე. | 1 |
10 | Line 4.10 | და ართ სათიშ დინახალე, ასე შხვანერო ვაგომგათ, მარა ართ სათიშ დინახალე, ესეგი ხუთ დღას ვარდ სოთინ ჭვიმა დო თიჯგუა მერეხიქ გიმალჷ, მიბრულედით გიმე, ონდო ელაფთით ჭყჷშიშ კარეშა. | 1 |
10 | Line 4.4 | დო ბოლოს არამხუტუქია დოჭკირუა, ქჷმახვამილუა თი ქუა დო უკულ მაღურუდუნ ფერქ აშო ქაჸოთუა თი ბოლო ძალათ დოშაყარუუა რახანთჷ, ქაჸოთუა დო არამხუტუს ქჷმოხვადუა ხესჷ, კჷლეს დო ჭი გოჭკირუა რა, დაჭრა. | 3 |
10 | Line 4.9 | თუმცა ჩქი ართო ვორდით დო მიდაფრთითჷნი, ართ ჩქჷნ ჯგუფიშ წევრიქ, თანმდებობაშ კოჩქ პირდაპირ ქინასხაპ დო ტან გიბონ თექ იშენიშენჷ. | 1 |
10 | Line 5.2 | ქუაქანცალია რენია არამხუტუს ვარდუაო აშო მოხვად ბოლო ქუაქჷ დო ჭკჷრჷნ, თინა რენია ქუაქანცალია. | 1 |
10 | Line 5.3 | ქუაქანცალია გჷნაგებ ქჷგაფჷნანო თქვა? | 1 |