Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 3.5 | თის ხოლო მუშ ინა ოკო, გიჩქუდას ოკო მუნერო დაარინუე. | 1 |
1 | Line 5.2 | ა, ხო ქოიწი ასე, დაჩხირს იკმუურძანდეს. | 1 |
1 | Line 5.5 | უჩქუდეს მუ დროს გეუწირუდეს, გეიობეესკო. | 1 |
1 | Line 5.6 | მაგაჲითო, ღვინ ხო ბრეჲხანს ვეშილებე ჭაჭას გაჩემებული, დეძმარებუნია დო. | 1 |
1 | Line 5.9 | ფუნაფაას უკულ ბოცაშა დინი.. | 1 |
2 | Line 2.2 | ოშაყარალი მაღაზია ცალკე მიღუნა. | 1 |
2 | Line 2.3 | ადრე აფთიაქი ხოლო მიღუდეს მარა ვაჸუნს იზმა, ასე ვთქვათ, მომხმარებელი დო იშ დიკილუ. | 2 |
2 | Line 2.4 | იირფელი მუთ ქორთულ წესენს ახასიათენსინ თე სოფელიშ დინახალე, ირფელი ისრულებუ. | 1 |
3 | Line 1.13 | თქვა ქოიჩქჷნანო ჩხორია მურე? | 1 |
3 | Line 1.4 | კალანდობას კულტურა ხოლო უმოსო ჩქინ რე, ქოიჩქუნა. | 1 |
3 | Line 1.9 | ართ ვერსიათ ბასილი, წმინდა ბასილიშ ბჟაკე რენია იჩიებუნა დო თინა მოხვარნანია ახალწანაშ სერს თუ ქირსეშ სერს დო თიშენ რენია. | 1 |
3 | Line 2 | - ქიფჩიათ თიშე ხოლო. | 1 |
3 | Line 5.2 | არგუსოშ ბოლოშახ შაყარანდუ ათე ნოჸელეფსი, კეტეფსჷ დო იჭყანდ უკული, მუშ პერიოდის უჩქუდ მუჟამ დიჭყუკო თეშ თოლუა. | 2 |
3 | Line 5.4 | დო ახალწანაშ პერიოდის იჭყანდეს მონწყუალას. | 1 |
3 | Line 5.6 | დო დიაჩქიმ ხოლო იჩიებუდუ, თენერი რდჷ თიშ ბაღანობას ხოლო. | 1 |
4 | Line 1.3 | მა თაშ გამიგებუ თენა. | 1 |
4 | Line 1.4 | ბაღანობაში ის გირაგადჷქ, მუჭო მიხსნენდეს თეს. | 2 |
4 | Line 2.5 | ონიი, ირტუა თე მოკათ ოსურქ. | 1 |
4 | Line 2.6 | ირტუანჷ, ტეხირ პიჯშე ირტუა, დიდყობკონი თიგურშენი. | 3 |
4 | Line 2.8 | გამაათხოზჷნი, ტახირს ხო ქაადირთჷ ასე, ქაადირთ, მუ ქიმნას ასე ტეხირსჷნი, გაჩერდუა თე ოსურქ, გაჩერდუა დო თე თურქიშ ხეს ეშალკონ თიშა ისხუნუუა ტეხირშა ქასხაპუკოვანი. | 1 |
4 | Line 4.1 | - ხო დო მა ვარ, ბაღანობას თაშ ჯვეშეფ ჩქი ათაშ მიწიინდეს, ნამდა გესქიდუა თექ, ოდოო ირტუა თეთ. | 2 |
4 | Line 4.3 | იშო დიიშკვიდუა თე თურქიქ. | 1 |
4 | Line 4.5 | დო ქუა ხოლო ნამუთ თექ რენი, ეთი ქუა ნამუც გიოსხაპუა თი ოსურქჷნი, თი ქუაქ უკული მიიღუა იშ ფორმა მოკათ... მოკათ ოსურიშ. | 1 |
4 | Line 4.6 | ხო, ოსურიშ, ქალის ფორმა, ანუ ოსურიშ ფორმა მიიღუა. | 1 |
5 | Line 12.4 | გამსაზღვრელი თე ფაქტის რდუ სამუშაო ადგილები- პორტი, სანავსადგურო ქალაქი, პირობებს, პირობები იქმნებუდუ სამუშაო ადგილების..... | 1 |
5 | Line 15.2 | მუჭო ფუთი, მუჭო საპორტო ქალაქი ირძეუდუ სამუშაო ადგილეფს. | 1 |
5 | Line 19.3 | და მით ათაქ რე დაბადებული და გაზრდილი, თექ ვაუღუნა უკვე კავშირი, თექ სოფლებს ვაუღუნა კავშირი და ათაქ რენა მასუმა, მაოთხა თაობა რენა პრაქტიკულად არა აქვთ... ვაუღუნა საშუალება, რო ირაგადან მარგალულო. | 1 |
5 | Line 19.4 | ხოლო მიც უღუ თე საშუალება მიც უღუ, სოფელი უღუ და ზაფხული, ბაღანები ისვენენა თექ სოფერს, თექ უღუნა ბაღანებს დიდ გამოცდილება და პრაქტიკა მუჭო ისაუბრონ მარგალურო, მაგრამ მიც ვაუღუ მა, ჩქიმი მაგალითი თეშნერი, მა ვორექ მეოთხე თაობაში ფუთური, მა ვამიღუ სოფელი სოთინი. | 2 |
5 | Line 21.3 | თინეფი რაგადანდეს, თინეფს უღუდეს კავშირი, სენაკიშ რაიონიდენ დეს ჩქიმი მშობლეფი დო თინეფს უღუდეს კავშირი და მა, მა ვამიღუ..... | 1 |
5 | Line 26 | - ქო, თაქ ასე, ფუთის, მუ რე ისტორიული ადგილეფი, შეილებუნანო მიწუათი? | 2 |
5 | Line 27.1 | - ისტორიული ადგილები, მუჭო გიწით საუბრის დასაწყისში, ფუთის განპიროვნებული ქალაქის განპიროვნებული სიტუაციას განსაზღვრენდუ მდინარე რიონი და ზღვა. | 1 |
5 | Line 27.2 | თენა რე ძირითადი ჟირი გეოგრაფიული ცენტრი, მიშ ირგვლივ იქნებუდუ ქალაქი. | 1 |
5 | Line 27.3 | იქმნებუდუ ქალაქი და ისტორიული ადგილები, მაგალითად, თაქ რე უბანი მალთაყვა. | 1 |
5 | Line 27.4 | მალთაყვა გიჩქუნა კურორტი რე ჩქინი, თემატური ადგილი რე. | 1 |
5 | Line 29.1 | - ფაქტორიები, სავაჭრო ფაქტორიები დო უკული ჭიჭე ქალაქები, მაგრამ დიჭყეს დიდი ბერძნული კოლონიზაცია დი... იჭყაფუ. | 2 |
5 | Line 34.1 | - ეკლესიაშენ... ფუთისჷ რდუ ეკლესიეფი, პალიასტომისჷ ხატი რე, ინახებუ ქუთაისისჷ, უკავშირდებუდუ პალიასტომი დო თექ ორდუა. | 1 |
5 | Line 36.4 | მაგრამ ათაქ ხოლო ჭარუნდეს მაგაჲური ლექსები და იბირდეს ხოლო მარგაჲურო, თე ფაქტორი რდუ. | 1 |
5 | Line 38.1 | - ვამიჩქუ თაქ, ქო გინმურს, მარა თე სიყვარული კოლხეთის მიმართ, სიყვარული ჩქინ კუთხეს მიმართ მაღალი რე, მაღალი რე და თეშ დინაფა, მე მგონი, გაქრობა დინაფა ვაიჸვაფუ, ვაიჸვაფუ. | 3 |
5 | Line 48.1 | - საბჭოთა კავშირის პერიოდის ქარხნები რდჷ ძირითადად საბჭოთა კავშირის სიტუაციაზე ეჭყობილი რდუ თე წარმოებები და საბჭოთა კავშირი მუჭო დიშალუ თე წარმოებებმაც ხოლო შეწყვიტეს არსებობა. | 1 |
5 | Line 49.2 | თეშა, თე ქალაქიშ შემადგენლობასა შედიოდა ჭალადიდი, ყულევი, ქვალონი, და უკული უარი თქვეს, მუჭო ფუთი რდასია ფედერალური ქალაქი და გენირთუ ფუთი ფედერალური ქალაქი სოფლების გარეშე. | 1 |
5 | Line 51.2 | ჭალადიდი, ქვალონი, ყულევი, სენაკამდე ის იყო, რა ქვია, ფოთის შემადგენლობა და უკული ფედერალური ქალაქი რდუ და ფედერალურ ქალაქში ვაშილებედუ სამეურნეო წარმოებები, რაღაცეები სოფლის. | 1 |
5 | Line 7 | - მუ შეილებუნა თქუათი ფუთიში შესახებ? | 1 |
5 | Line 8.2 | ანტიკური პერიოდიდენ იჭყაფუ ისტორია ფუთის. | 1 |
6 | Line 2.2 | სერგი მაკალათიაშ წიგნი ქაშამიოლ ხეშა. | 1 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 1 |
6 | Line 3.6 | ართ ართ საკრავიე ათენა, ნამუთ წყაარს იშოლუ. | 1 |
6 | Line 3.7 | წყარ ქიგიბათუ დო უკულ უღ საოცარ ხმა დო ანა ხოლო ვესვა.. | 1 |
6 | Line 4.2 | დო წარმოგიდგინებ, ათენა ეთი ბაღანა ბოშიქ ქუმორთ, დემურ ბიძიავა, თქუ, მუზეუმს მაფუნია ნაძირეფჷ დო წარმოიდგინ, თენა თექ თბილისშა გურაფულენდჷ დო უკულ აბარენდჷ თი პერიოდიჲ მიდურთუმუდ დო თენა არძა დუზიმუდჷ ათაშ დინახაეშე, ქუთხუუ ოდო ქუმომიღ ზომა. | 3 |
6 | Line 4.5 | მასმა- ბათუმურ პიროვნება დჷ თენა, გვარ გუმოჭყორდ, ათეე ხალხურ ფოლკლორს იჭარანდჷ. | 1 |
6 | Line 4.7 | ოდო წარმოიდგინი, ეთის ქუაჩუქჷ. | 1 |
6 | Line 5.4 | უკულიი მუჭო სალამურ, ჭყიშენს უღუდეს იგივეთ მუკართინაფალი თეში, უკულ საკრავო გინირთჷნ თეში, გინირთ თექ ხოლო მიოგამალო საკრავო. | 2 |
6 | Line 5.7 | ათექ მა მუთ გინომით თე ბაღანაქჷ ქოიჩქჷნო? | 2 |
6 | Line 7.11 | თენა ირდ სოდგადნჷ ათავრე წალენჯიხაშ რაიონჷშა, თიჯგუა დაინტერესებულიე თენა. | 1 |
6 | Line 7.6 | მუდგარენ მოკონ თიქ ვათქუ დო დოირეკჷნქია დო დომრეკ ვითიშ გვერდის. | 1 |
6 | Line 7.7 | დემურ ბიძიავა, ასე ქემერთია, ტელევიზორ ჩართია, მიწუ დო მუკჷვოჯინიო, ამარ ქოვძირ. | 1 |
6 | Line 7.8 | დო წარმოიდგინ, ჩქიმ ნაკეთებ ჩონგურით დო ათე ჩელა ვარდუო ბიძია მიოგჷნ, მა ათაქ ჩილამურც იმგარდი, თი დონეშა. | 2 |
6 | Line 9.7 | ოდო მიღჷ ასე ოძირაფალო, ნამდა პირველ საკრავიე, მიოგამალიე ვამიჩქ საკრავიშ სახელ მარგალურო. | 1 |
6 | Line 9.8 | ოდო მარგალური, ათჷნა მარგა... ათეთ იჭყაფჷ არძა მა... ინა საკრავ, მარგალურჷ საკრავეფ. | 1 |
7 | Line 1 | - ათე პატჷნეფიში გურშენი მუ შილებე, მუ გჷგაშინენა, ჯვეშო უჩქუდეს ხო, ხვამა, წირუა? | 1 |
7 | Line 2.4 | ნეძი რდჷ ჯა, ნამუში ფესვის შილებედჷ თი ბაღანა გაგთატარკონჷ ფესვი დო დიხაშ შკას. | 1 |
7 | Line 2.5 | თიჯგუა თხრილი რდჷ, ბაღანაში გჷთოჸუნაფა დო გატარება შეილებუდ. | 1 |
7 | Line 2.6 | დო მუდა ბაღანა გეტარებუდუნჷ, თიშ მიხედვით ჭითა ლენტეფი მიკიბუნუაფუდჷ თექი. | 1 |
7 | Line 2.8 | მეუძინანდ კოჩჷნ, მეუძინანდჷ, მეუძინანდჷ დო დღას, მუშით დელპებუდჷდა ვარა, კოჩი ვანკონწყჷნდჷ, ჭუალა ვეშილებედჷ. | 1 |
7 | Line 3 | - მუ ვაშინერდ თე დროს მაგალთო, პატჷნეფი გიზოჯჷნდ ოჯახის თიწკმა? | 1 |
7 | Line 4 | - პატჷნეფი გიზოჯჷნ თი დროს ხმაური ვეშჷლებედჷ, ჩხუპ ვეშლებედჷ, ღვინიში შუმა ვეშილებედჷ, რდიკო ოკო მშვიდას, წყნარას, ნორმალურო. | 2 |
7 | Line 6 | - ვაა, ვეშილებედჷ დიხაში ნჭყოლუა მუთუნით, მუთუნი ცუდიშ გაკეთება მუთუნიშ ვეშლებედჷ. | 1 |
7 | Line 8 | - რას...[ მუს იჩიებუქ სკან გოლვაფრო]. | 1 |
8 | Line 14.3 | მუთმუურს, წირვას აღავლეენს დო უკუჲ ჩვეულებრივ ტრადიციულ ტრაპეზი იმართებუუ. | 1 |
8 | Line 2.1 | - ანუ თარგამუჲი თაშიეე, მარგაჲურო გეგნიპონაათ, ნამუთ ჯოხოო მოსვანჯეჲი დიხაასჷ, სოდეც ორდუ, უჲი დიხას უძახუუთ ჩქიი- მარგაჲეეფ, სოდეც ქუმოხვაად თე ხალხიშ ართ ართ დასახლებააქ თე ადგიჲს. | 1 |
8 | Line 3 | - თე სოფერს, ანუ მუზმა ხანიე მუთ ანუ რე, ქოიჩქჷნადაა, მუზმა წანაე არსებეენს დო მაგაჲითო მუ გვარიი ხაალხ ცხოვრეენს თააქ დო მუზმა კომლიე? | 1 |
8 | Line 5 | - აი თე სოფერს თქვაან არძაშეე საყვარეი ადგიი ნამუე; ნამ ადგიი გიორა არძაშე მეტო დო მუშენი? | 1 |
8 | Line 6.1 | - ჩქიმ საყვარეი ადგიჲი რე ტეხირპიიჯ დო მაჟია რე ჩქიინ ოხვამეე, სოდეც წმინდა გიორგიშ სახელობაშ ეკლესია მიღუნაა. | 1 |
8 | Line 8.1 | - ჩქინ გვარიიშ ართ ართ რე ისტორია მუჭო მიჩქუნან, ჩქინ გვარიიშ, ანუ მფარვეჲი ხატი რე წმიდა გიორგიშ ოხვამე, სოდეც ჩქი ისტორიაშე მუურსუ ნამდგა, ჩქინი გვარი განსაკუთრებუჲი იცვეენდუ წეს ჩვეულებეფს. | 2 |
9 | Line 1.4 | ირთუდუნ ეფერ დო ბრელ ჸუდე აფ გჷმნათირა. | 1 |
9 | Line 10.5 | თხირიშ ჭინჷ გეჭოფუ დო ძაამ მანგარო გობლახუ, ჭიჭე ბაღანა დო იმტი ოთხირეშა. | 1 |
9 | Line 10.6 | ოთხირეშე იშო გინიბლი დო სოდგარენჷ ოო სერშა დო უკულ ობჭოფუ დო ქომხუტორუ დო ხომ ქოიჩქჷნია აა, მუზმა წანა რე, გაკვეთილ ვაგობჭყოლადჷ. | 1 |
9 | Line 2.12 | ოოდო ათაშ ქინთუოჯინით მა დო ბიძისკუა მიჸუნდ ხოლო ჭიჭეთ უკლაშ ჩქიმი. | 1 |
9 | Line 2.14 | თენა ქობძირით დო გენწომიოლეს ძიცაქჷ. | 1 |
9 | Line 2.19 | ხოლო მა დო თი ჩქიმ ბიძისქუაქ მიდაფრთით, ღელე ქოიჩქჷნო მურენ? | 1 |
9 | Line 2.6 | ჩქიმ მუმა ცხენც გეხე, ჭიჭე ჯიმა მიჸუნცუ, სუმ წანერინ, ათაქ უკებ დო ჩქიი, მა, ჩქიმ დიდა დო უნჩაშ ინა, კუჩხით ეკოფთხოზუთუ. | 1 |
9 | Line 2.7 | ეეჩი კილომეტრი, ეს ზღაპარივით რე, თიშენ გირაგადუქ. | 1 |
9 | Line 4 | - ხომ ქოიჩქ. | 1 |
9 | Line 6.10 | ონჭა ქოიჩქჷნო? | 1 |
9 | Line 6.2 | ჭიჭე ვორეთ, ჭიჭე, იმმა სკოლას ხოლო ქუორდიო, ვამიჩქ. | 1 |
9 | Line 6.4 | ათაქ ქეწიფხუნუა, მალეპუნანქ შარას, ქუალეფ ქუგუნწკარი, ხოლო მაჟია ოკო ოპჭოფე. | 1 |
10 | Line 2.1 | ჯვარშავა მიშუა იშ ყარაჩიშჷ, ყარაჩ ჩრდილოეთ კავკასია რე, ყარაჩაი- ჩერქეზეთის რესპუბლიკა რე ასენ, ყარაჩშევა გილეშუა ოჩოკოჩი, დეემ კოჩი მუდგარენ, ნამუთია ათაქია ქიმიშუა დო გეუვალუანდუა თე მეწონებუდუნი ფერ ძღაბის დო მიდეჸუნანდუა იშო. | 1 |
10 | Line 2.2 | თეშა მუთუნქ ვემმახვარჷნესია ჯვარელეფც, მუთუნცუ მუთუნით ვამარიებესია თეშა დო ბრელ ხანც იწვალებდესია თაში. | 1 |
10 | Line 3.1 | ქჷმორთ, პირდაპირ ქინკიჯინ ასე თეურშენი გვალასდჷნი, თაურშე ქჷდუძახუა არამხუტუქ, ვეგმართავა, თაქ მა ვორექია დო ვაქიმინავა თენა. | 1 |
10 | Line 3.2 | დო ექ უწუა, სი მი რექ, თაშ თეშია დო მოკლეთ იწკჷმა ქიბჩხუბათია. | 1 |
10 | Line 4.2 | ასე ენეფ ოჸოთანდეს თე ქუალეფ, მუშ მადიდა იჸედ, ხომ ქო. | 1 |
10 | Line 4.7 | უკულია ტობავარჩხილს ქინიბონუა თე ხე. | 1 |
10 | Line 4.9 | თუმცა ჩქი ართო ვორდით დო მიდაფრთითჷნი, ართ ჩქჷნ ჯგუფიშ წევრიქ, თანმდებობაშ კოჩქ პირდაპირ ქინასხაპ დო ტან გიბონ თექ იშენიშენჷ. | 1 |
10 | Line 5.4 | ქუაქანცალია ნამდვილ ვთოჟირ ტონაშ ქუა, ნამუთ მჷკოძ თე გვალასჷ, გეძჷ კჷნჷ მაჟია ქუასჷ დო კჷთჷს ქჷნკოდვანქ ჸათაშ თინა ხოლო და, დიკაკუანს, მიკ მიკ, კაკ კაკ. | 1 |