Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 2.10 | ადესა ჯგირ არომატ უღ, მარა კაჭიჭ გეთმუუძინაანდ ხოლო დო ათე უჩა ღვინი, ართმაჟია ხოლაფირი ჩქიმ ბაღანობას არძას უღუდ. | 2 |
1 | Line 2.11 | ათაქ ჩქიმ მეზობელეფს, არძას უღუდ თე კაჭიჭ დო ადეს მეტ მუთუნ ვაჩანდ თაქინეშის. | 3 |
1 | Line 2.4 | ხოოდო კაჭიჭიშ უმუსო ადესა ღვინ მუთუნ ვაარე, კოჩანას კაჭიჭჷ არძეენს. | 2 |
1 | Line 2.5 | ხოო ათეჲ გურშენი დიო კაჭიჭი რე, ადრე მოშმელენს. | 1 |
1 | Line 2.6 | კაჭიჭის დოჭახუნდეს, ქოდარინუანდეს, უკულ ადესას დოწილუნდეს, თის ქუდარინუანდეს დო უკულ ათე ღვინს ართმაჟიას ქუხოლუანდეეს. | 5 |
1 | Line 2.7 | ოოდო თინა უმოსო აუჩარენდუ ადესას. | 1 |
1 | Line 2.8 | ადესას ბრელ მუთუ ინა ვაუღ, მუ ჯოხო, ღვინობაჲ დიდ მუთუნ ღირსება ვაუღ ისი დო. | 2 |
1 | Line 2.9 | კაჭიჭ არძენდუ მუჭოთი ძალას არძენდუუ, კოჩანას არძენდ ღვინსი დო ფერს ხოლო არძენდ დო არომატის ხოლო არძენდ. | 5 |
1 | Line 3.1 | ხოდო ჩეეში ჩაანდუ ხოლო ჩქიმ ბაღანობას. | 1 |
1 | Line 3.2 | ჩეში ჯოხოდუ, ნოვას უძახუნა მაჟიანერო. | 1 |
1 | Line 3.4 | ხოოდო ეთიშე ჩე ღვინს ოდგინანდეეს. | 1 |
1 | Line 3.5 | თის ხოლო მუშ ინა ოკო, გიჩქუდას ოკო მუნერო დაარინუე. | 2 |
1 | Line 3.6 | ჯგირო ქჷდარინუანქ დო შამპანურჯგურა ღვინ ქოდოდირთუ, მუსით ჯოხო დო. | 1 |
1 | Line 3.7 | უკულ არ დღა უღ თის, ეთიმ დღას გინაჩირთუ დო მუშით ქოოდოცენს. | 3 |
1 | Line 3.8 | ოოდო ეთი დღააშახ მუთუნფერო გოწილე ოკო, ნამდა ვადოცუასიი. | 1 |
1 | Line 4 | - თე ბებ დო ბაბუს მუთუნ წეს უუღუდესო ეშ დორინაფაში განსაკუთრებუჲ? | 1 |
1 | Line 5.1 | - უჩქუდეეს, მუნეფს უჩქუდეს. | 1 |
1 | Line 5.11 | შანქარს უხოლუანდეს, უშანქარეთ ასე ჩქინ ჸურძენ, ათაქიან ვეერგუ. | 1 |
1 | Line 5.12 | ოოდო სიროპის დაფუნუანდეეს დო ეთის ქუხოლუანდეეს, მუჟამსით დოჭახუნდეს თიმდროსჷ. | 4 |
1 | Line 5.13 | ოოდო გვაჲე ჯგირ ღვინ იშმელეენდუ დო ბაღანეფს ხოლო მარძენდეეს ჭიე ჭიეთ, ფშუუ. | 1 |
1 | Line 5.2 | ა, ხო ქოიწი ასე, დაჩხირს იკმუურძანდეს. | 1 |
1 | Line 5.3 | ეთექ მიორჩქიედ, კარს ვაგაჯანდეს, ჩხურუქ ვემილასია დო ეთექ დაჩხირს იკარძანდეეს. | 3 |
1 | Line 5.4 | სიტიბა ოკონია ღვიინსი, ჩხურუქ ვამოხვადას ოკონია დო ღვიინსი. | 3 |
1 | Line 5.5 | უჩქუდეს მუ დროს გეუწირუდეს, გეიობეესკო. | 1 |
1 | Line 5.6 | მაგაჲითო, ღვინ ხო ბრეჲხანს ვეშილებე ჭაჭას გაჩემებული, დეძმარებუნია დო. | 2 |
1 | Line 5.7 | უჩქუდეს მუ დროს გეუბუნუდესკო, მუ დროს გინუწირუდესკო ოკოდ. | 2 |
1 | Line 5.8 | უკულ მაჟიაშა გინოწირდჷდ, თხოლოს მირინუანდუ. | 1 |
1 | Line 5.9 | ფუნაფაას უკულ ბოცაშა დინი.. | 1 |
2 | Line 1.1 | თვითონ ასე მა სოდეთ მუვშენქინ, თე სოფელს ჯოხო ზუბი. | 1 |
2 | Line 1.2 | თვითონ თე წარმომავლობა თე სიტყვაში, სოვრე მორთუ ზუბიქინ, დიდი ფიქრი ვაკო თეს, რუსეფიშ მუშულაშ უკული ოკო რდას დო თე ტერიტორია, ადრე, ა, სოდეთ ასე სოფელიენ, თენა ჸოფე ხობწყარპიჯი. | 2 |
2 | Line 1.4 | ოდო მიდგარენი კოს მინოჸვე ურემი, ოდო ქუძირუ რუსი მიდგარენი განწარებული გილერულე დო ქოუკითხირ მუ გოკონია, თუ მუ გაწუხენსიან, თეს უთქუალ ზუბი, ზუბია დო კიბირს ნოჭუე. | 4 |
2 | Line 1.5 | მარა ინდროს რუსული სოფელს მითინს ვაუჩქუდუ, ოდო თე კოჩშა ხოლო მუთუნი, ასე ვთქვათ, შენწება თე მეურემეში განშე ვაჸოფე. | 2 |
2 | Line 2.1 | სკოლა რე ზუბისი. | 1 |
2 | Line 2.3 | ადრე აფთიაქი ხოლო მიღუდეს მარა ვაჸუნს იზმა, ასე ვთქვათ, მომხმარებელი დო იშ დიკილუ. | 1 |
2 | Line 2.4 | იირფელი მუთ ქორთულ წესენს ახასიათენსინ თე სოფელიშ დინახალე, ირფელი ისრულებუ. | 2 |
3 | Line 1.1 | - ქუჩუჩის... ასე ვარე ქუჩუჩიშ სეზონი. | 1 |
3 | Line 1.10 | მაჟია ვერსია ხოლო არსებენს, ათაქ ხო უშკურეფს გიამარგენა, დუც ხოლო თეს, ანა ნიშნენსია პლანეტებიშჷ, დედამიწაშ გილულასჷ ბჟაშჷ გარშემო. | 5 |
3 | Line 1.12 | ათაქ უღუ უშკურეფი, ვარდა მუდგაინ ხილი, დუც ხოლო უღუ დო ათენა ნიშნენსია, პლანეტებიშ ბჟაშ გარშემო გილულას დო ათნა ხოლო ჩხორია რე. | 2 |
3 | Line 1.2 | მინ ტრადიციათჷ ჭუნა ვარდა ობინეხეეს, ვარდა ორტვინს ეშმადვანა, მარა მა ბჩუანქ, მუშენდა მოკო თენა ბრელქ ქოძირასი. | 3 |
3 | Line 1.4 | კალანდობას კულტურა ხოლო უმოსო ჩქინ რე, ქოიჩქუნა. | 1 |
3 | Line 1.5 | დო მარგალ კოჩი, სამარგალოს ახალწანა დო კუჩხა კალანდა ვარდუ ქუჩუჩიშ უმშო. | 1 |
3 | Line 1.7 | ასე ჩქი ქიგუაჸუნით გიშაძიებას, სოურე მორთ თენა, მუს ნიშნენც. | 2 |
3 | Line 1.9 | ართ ვერსიათ ბასილი, წმინდა ბასილიშ ბჟაკე რენია იჩიებუნა დო თინა მოხვარნანია ახალწანაშ სერს თუ ქირსეშ სერს დო თიშენ რენია. | 2 |
3 | Line 4 | - აი მუ დროს დუთმოდგუნდჷ თე ქუჩუჩის მარგაჲ კოჩი? | 2 |
3 | Line 5.1 | - ასე მუჭო რდუ, მექუჩუჩე სოფელსჷ ჸუნდუ, ოფუთეს ჸუნდუ. | 2 |
3 | Line 5.2 | არგუსოშ ბოლოშახ შაყარანდუ ათე ნოჸელეფსი, კეტეფსჷ დო იჭყანდ უკული, მუშ პერიოდის უჩქუდ მუჟამ დიჭყუკო თეშ თოლუა. | 3 |
3 | Line 5.4 | დო ახალწანაშ პერიოდის იჭყანდეს მონწყუალას. | 2 |
3 | Line 5.5 | მა ბაღანობას ხოლო ბშუ თხირიშ ნოჸელეფ უღუდუ დო ხილეფი დო კამფეტეფი დჷ თეშ გონწყუალა. | 1 |
3 | Line 5.6 | დო დიაჩქიმ ხოლო იჩიებუდუ, თენერი რდჷ თიშ ბაღანობას ხოლო. | 1 |
4 | Line 1.1 | თექ[ ბერთემს] რე ხოლო დედამოკა. | 1 |
4 | Line 1.2 | ხო და დედამოკააში ისტორია თენერიე ნამდა თი შკა ოშკაბანე საუკუნეემსია, კოჩ თქუანსჷნ, მახუთაა საუკუნეშეე მავითოხუთაშახ შუა საუკუნეეფი დჷ დო თიშ უკულ ხოლო თე ჩქინ სამარგალოს და საერთოდ საქორთუოს ირო გითმიანთხუუდუ თურქეფი. | 4 |
4 | Line 1.4 | ბაღანობაში ის გირაგადჷქ, მუჭო მიხსნენდეს თეს. | 2 |
4 | Line 1.6 | დო თე მუჟანს ვარდუო კოჩიი ჩქინ ოჯახშა სტუმარი ქიმიშუ, ვარდა მუთუნინი, თინეფ მუთუნ ჯვეშ ამბეებს მოყვენდეს და, მა თექ გევოხედ დო ირიათო გაფაციცეფით უჯინეედი თინემს. | 3 |
4 | Line 2.10 | თი ადგილს მართაჲო ჭიჭე რე, ძაამ ვიწრო ხეობა რე თი ადგირს, თი დედამოკა რე თექ. | 2 |
4 | Line 2.12 | მა ათაშ მაფუდ გინაგებ, ინტერნეტის თაშ ვეგეძ. | 1 |
4 | Line 2.13 | ქუას გიგიოსხაპუა დო გექვაუა, ათაშ გეძ | 1 |
4 | Line 2.2 | ასე ვერსია ნამუთ ინტერნეტის გეძჷნ, ჭიჭე შხვანერიე დო მა ათაშ მაფ გჷნაგეფ თენა, ნამდა, ათე დედამოკაშ ტერიტორიასჷ მოკათ ოსურს გამათხოზუა დამპყრ... თურქიქ. | 3 |
4 | Line 2.3 | ქოძირუა თემომენტის თეენა, ნამუც წყარს ეშმა.. | 2 |
4 | Line 2.8 | გამაათხოზჷნი, ტახირს ხო ქაადირთჷ ასე, ქაადირთ, მუ ქიმნას ასე ტეხირსჷნი, გაჩერდუა თე ოსურქ, გაჩერდუა დო თე თურქიშ ხეს ეშალკონ თიშა ისხუნუუა ტეხირშა ქასხაპუკოვანი. | 4 |
4 | Line 2.9 | თი მომენტისია, ლეგენდა რე- ტეხირქ დეჭიჭარუა. | 1 |
4 | Line 4.1 | - ხო დო მა ვარ, ბაღანობას თაშ ჯვეშეფ ჩქი ათაშ მიწიინდეს, ნამდა გესქიდუა თექ, ოდოო ირტუა თეთ. | 1 |
4 | Line 4.4 | ოდო თიშ უკული თი არდგილს, რახანთ ასე მოკათ ოსურიში გიგნასხაპინა ადგილი რე თინანი, თი ადგილს დედამოკა ქიგიადუა დო ასე ხოლო დედამოკა ჯოხო თი ადგილს. | 3 |
4 | Line 4.7 | ოდო ექ ნუ შხვა ვერსია რე ნამდაა გექვაუა დო ნუ მაინც ესე იგი, თი, ისა თურქის ხეს, ხექ ვეშიეხ. | 2 |
5 | Line 11 | - ათე მოსახლეობაქ მუჭო, სოურეშე მორთუ ფუთის, დასახლებაქ მუჭო მოხვადუ? | 1 |
5 | Line 12.1 | - მუჭოოო... ფუთის მოსახლეობის ემიგრაცია ფუთის განპიროვნებული რდუ მუჭო ქალაქი- ნავსადგური. | 2 |
5 | Line 12.4 | გამსაზღვრელი თე ფაქტის რდუ სამუშაო ადგილები- პორტი, სანავსადგურო ქალაქი, პირობებს, პირობები იქმნებუდუ სამუშაო ადგილების..... | 1 |
5 | Line 15.2 | მუჭო ფუთი, მუჭო საპორტო ქალაქი ირძეუდუ სამუშაო ადგილეფს. | 1 |
5 | Line 15.4 | ფუთი ათას გაყოფილიე მუჭო იაკობ გოგებაშვილი წერ... ჭარუნს, მდინარე ფაზისია საზღვრანსია ქალაქსია ჟირ ნაწილად: ართი რე მარგაური, მაჟია გურული ნაწილი. | 3 |
5 | Line 17.3 | თე დონეს ცენტრალურ ნაწილი მუჭო ხობის, სენაკის, დავუშვათ მთიან სამარგალოს, მარტვილის, წალენჯიხის რაიონეფში, ათაში ვარე ათე. | 4 |
5 | Line 17.4 | თენა რე საზღვაო სპეციფიკა, ზღვა განაპირობენს მარგალური ენის მდგომარეობას ათაქ. | 2 |
5 | Line 18 | - ანუ თქვანი ასაკიშ ხალხი თაქ მარგალურო უკვე ვარაგადაანსო? | 1 |
5 | Line 19.1 | - რაგადანს, რაგადანს. | 2 |
5 | Line 19.2 | ეხლა მით რე, მით რე დაბადებული, დავუშვათი, და უღუ სოფელს ბებიე, ბაბური, ან წინაპრეფი უღუნი, თინეფი ჯგირო რაგადანა და პრაქტიკა უღუნა. | 1 |
5 | Line 19.3 | და მით ათაქ რე დაბადებული და გაზრდილი, თექ ვაუღუნა უკვე კავშირი, თექ სოფლებს ვაუღუნა კავშირი და ათაქ რენა მასუმა, მაოთხა თაობა რენა პრაქტიკულად არა აქვთ... ვაუღუნა საშუალება, რო ირაგადან მარგალულო. | 1 |
5 | Line 19.4 | ხოლო მიც უღუ თე საშუალება მიც უღუ, სოფელი უღუ და ზაფხული, ბაღანები ისვენენა თექ სოფერს, თექ უღუნა ბაღანებს დიდ გამოცდილება და პრაქტიკა მუჭო ისაუბრონ მარგალურო, მაგრამ მიც ვაუღუ მა, ჩქიმი მაგალითი თეშნერი, მა ვორექ მეოთხე თაობაში ფუთური, მა ვამიღუ სოფელი სოთინი. | 2 |
5 | Line 19.5 | ჩქიმი ბაღანებს... მარა მარჩქილე იფრელი, იფრელი გვარჩქილე, მარა პრაქტიკული საუბარი გვიჭირს, რისი მოწმე რეთ ასე სი. | 1 |
5 | Line 21.3 | თინეფი რაგადანდეს, თინეფს უღუდეს კავშირი, სენაკიშ რაიონიდენ დეს ჩქიმი მშობლეფი დო თინეფს უღუდეს კავშირი და მა, მა ვამიღუ..... | 2 |
5 | Line 23.1 | - ქორთულო ვრაგადანთ ჩქი ფუთის. | 1 |
5 | Line 23.2 | იშვიათი რე ასე ოჯახეფი... აი ნაბადას, ნაბადას რე თექ ხოლო, თექ ხოლო ბოლო პერიოდის ვარე თიშნერი სიტუაცია, მუჭო ეჩი ეზდაათი წინათ... თექ ხოლო რე ტენდენციები რე მეგრულო ენის გაქრობის, თუ რა ვიცი, რა არის. | 3 |
5 | Line 26 | - ქო, თაქ ასე, ფუთის, მუ რე ისტორიული ადგილეფი, შეილებუნანო მიწუათი? | 1 |
5 | Line 27.1 | - ისტორიული ადგილები, მუჭო გიწით საუბრის დასაწყისში, ფუთის განპიროვნებული ქალაქის განპიროვნებული სიტუაციას განსაზღვრენდუ მდინარე რიონი და ზღვა. | 3 |
5 | Line 27.5 | დასახელება სახელწოდება მალთაყვის ვაუჩქუნა მითინს და მალთაყვა რე რომაული სახელწოდება: მულტაკვა, მუტაკვა- ბევრი წყალი მულტი- მულტი მილიონი- რე და აკვა- აკვატორია. | 1 |
5 | Line 27.6 | ათე მანიშნებელიე, რომ ოდითგანვე ათაქ ბერძნული, რომაული დასახლებები ორდუ თაქ, ფუთის ტერიტორიას. | 2 |
5 | Line 29.2 | ჩვენ წელთაღრიცხვამდე დავუშვათ მესამე მეორე საუკუნეში და ჩქინი წელთაღრიცხვით პირველი, მაჟია, მასმა, მეოთხე საუკუნეში ათაქ ინტენსიურად რდუ ურთიერთობა რომის იმპერიასთან. | 1 |
5 | Line 29.5 | რე კუნძული კოლიმბარი, კოლიმბა- სასაფლაოს ნიშნავს, დასასაფლაების ადგილი და ათაქ ტერმინოლოგია, ძირითადო, განსაზღვრავდა თე რომაული და ბერძნული ტერმინოლოგიები განსაზღვრავდა. | 1 |
5 | Line 29.6 | თე მეტყველენს მუჭო ფუთი ოდითგანვე რდუ სავაჭრო ნავსადგური. | 1 |
5 | Line 3 | - ნამ წანას დებადითი? | 1 |
5 | Line 30.2 | ასე ათაქ ორწყეთ ფუთის კოშკის, თენა აშენეს, ააშენეს ოსმალებმა ათაშ ოთხაშ ორმოცდა... ათას ოთხას ორმოცდაცამეტ წელს. | 1 |
5 | Line 33 | - დო ეკლესიაშენი მუს თქუანთ? | 1 |
5 | Line 34.1 | - ეკლესიაშენ... ფუთისჷ რდუ ეკლესიეფი, პალიასტომისჷ ხატი რე, ინახებუ ქუთაისისჷ, უკავშირდებუდუ პალიასტომი დო თექ ორდუა. | 3 |
5 | Line 34.2 | მარა ათენა ხოლო ჩქიმი აზრით, მაინც კავშირში რდუ... ძან დიდი რე გავლენა ბერძნულ რომაული კოლონიზაციის თა რეგიონს... ზღვისპირა რეგიონს, ძაან მაღალია | 2 |
5 | Line 36.1 | - თეს კონკურენციას ვერ უწევს ცენტრაური საქართველოს, დავუშვათ, სიტუაციები. | 1 |
5 | Line 36.3 | მაგრამ მოდინება, მიგრაცია მუჭო რე თე რეგიონებიშა ხოლო, მარგაჲური არძას არჩქილე და არძას უჩქუ, მით რე ათე ქალაქის მცხოვრები არძას არჩქილე მარგაჲური, მაგრამ კომუნიკაცია მარგაჲური რაგადი.... | 4 |
5 | Line 37 | - მარა უკული ჭიე ჭიეთ ფოთიშ მოსახლეობა გინმურს ქორთულ ნინაშა, ხო? | 1 |
5 | Line 38.1 | - ვამიჩქუ თაქ, ქო გინმურს, მარა თე სიყვარული კოლხეთის მიმართ, სიყვარული ჩქინ კუთხეს მიმართ მაღალი რე, მაღალი რე და თეშ დინაფა, მე მგონი, გაქრობა დინაფა ვაიჸვაფუ, ვაიჸვაფუ. | 1 |
5 | Line 38.2 | იმიტო რო არძას არჩქილე მუ მნიშვნელობა უღუ მარგაური ნინას ქართული სახელმწიფოების არსებობაშე. | 2 |
5 | Line 38.3 | თენა რე საუნჯე ჩქინი, თენა რე საუნჯე დო მით ასოცირებულიე ანტიკურ კოლხეთთან, კოლხეთთან და თექ დამალულიე უამრავი ბრილიანტები და ათეშ დინაფა ვაშინერს. | 1 |
5 | Line 39 | - ეკონომიკურო მუჭო რე ფოთი განვითარებული, აი თუნდაც ფოთიშ პორტიშ გურშენ მუს თქუანთ, თე მხრივ? | 1 |
5 | Line 4.2 | ვარ დაბადებული ფუთის. | 1 |
5 | Line 40.1 | - ეკონომიკური ძირითადი ეკონომიკური ფუნქცია მუთ უღუ თე ასე ფოთის, თენა რე პორტი. | 1 |
5 | Line 40.2 | მარა ათე პორტის უკვე პრობლემები უღუ. | 1 |
5 | Line 40.4 | უკვე თე პორტი რე ისტორიული კულტურული მემკვიდრეობა და თანამედროვე პირობებს ვეპასუხენს, პასუხი ვარ... თანამედროვე პირობებს ვეპასუხენს თე პორტი. | 2 |
5 | Line 41 | - ვაპასუხენს. | 1 |
5 | Line 42 | - ვაპასუხენს და... | 1 |
5 | Line 44.4 | ეს ღრმაწყლოვანი პორტები უნდა დაწყებულიყო უფრო ადრე, მაგრამ მაინც მუშენს დო ძირითადი, შეიძლება შემოსავლის წყარო ფუთალების რე პორტი. | 1 |
5 | Line 49.1 | ფოთი, ფუთი ათას ცხრაას სამოცდა სუმონეჩდოსუმ წა... ვაარ, სუმონეჩდოშკვით წანას გამოაცხადეს მუჭო ფედერალური ქალაქი. | 1 |
5 | Line 49.2 | თეშა, თე ქალაქიშ შემადგენლობასა შედიოდა ჭალადიდი, ყულევი, ქვალონი, და უკული უარი თქვეს, მუჭო ფუთი რდასია ფედერალური ქალაქი და გენირთუ ფუთი ფედერალური ქალაქი სოფლების გარეშე. | 1 |
5 | Line 6 | - ფუთის ვცხოვრენქ, ტაბიძის ქუჩა, ოთხონეჩი ნომერსი. | 2 |
5 | Line 8.2 | ანტიკური პერიოდიდენ იჭყაფუ ისტორია ფუთის. | 1 |
5 | Line 8.3 | ვაარე თე ქიანას ძვეში ბერძენი ისტორიკოსი ფაზისი ფუთი ვაუღუ მოხსენიებული თავიანთ ნაშრომებს. | 2 |
5 | Line 8.4 | საინტერესო რე, ფუთისჷ, მუჭო ქალაქისჷ ისტორია მაჟია საუკუნეს უღუ აღწერილი არიანეს, რომის სამხედრო ატაშე რდუ თე პიროვნება, მუ მდგომარებაა ქალაქს, მუ გარნიზონიე, მუ ძეგლებიე. | 6 |
5 | Line 8.5 | მაჟია საუკუნეს რე აღწერილი, მუჭო აქ რდუ ქალაქი. | 1 |
5 | Line 8.6 | დო მაოთხა საუკუნეს აქ რდუ ფაზისის ისტორიკული აკადემია, პირველი უმაღლეს სასწავლებელი საქორთუოს. | 3 |
5 | Line 8.7 | ათაში რე აღწერილი და ათე სასწავლებლები რომაელების მიერ იყო... რომაელების მიერ რდუ დაარსებული მთელს ქიანას. | 2 |
6 | Line 1.1 | - აი, თქვა ამზადენთ ლაარჭემს. | 1 |
6 | Line 1.2 | აი, ათაქ გეძ ასე ლაარჭემი დო თეეს მუჭო აკეთენთ. | 1 |
6 | Line 1.3 | აი, მუშე აკეთენთჷ დო თეს მუ... მარგაჲეფ სო მითმიოგანდეეს, მუს მითმიოგანდეეს? | 2 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 1 |
6 | Line 3.1 | ლარჭემიშ ბაზრობა ჸოფედ ხოობის. | 1 |
6 | Line 3.2 | ოდო ათავრე მიშჷნ პიროვნება ხობშა, ბაზრობაშანჷ, მეზობელ მეზობელს ოჩინანდ, ლარჭემ ქუმომჯუმევა. | 1 |
6 | Line 3.6 | ართ ართ საკრავიე ათენა, ნამუთ წყაარს იშოლუ. | 1 |
6 | Line 3.8 | ათჷნა რე ლაკაციაჲ ეშვებით სკვილი, მარა თეშ ოკო რდას ოკო სკვილი, თენა ვაკოციასი დო დუდ ვეძირედასჷ ოკო. | 3 |
6 | Line 3.9 | დაჭყაფუ დო დასასრულ ვეძირედას ოკო სოთინჷ. | 1 |
6 | Line 4.2 | დო წარმოგიდგინებ, ათენა ეთი ბაღანა ბოშიქ ქუმორთ, დემურ ბიძიავა, თქუ, მუზეუმს მაფუნია ნაძირეფჷ დო წარმოიდგინ, თენა თექ თბილისშა გურაფულენდჷ დო უკულ აბარენდჷ თი პერიოდიჲ მიდურთუმუდ დო თენა არძა დუზიმუდჷ ათაშ დინახაეშე, ქუთხუუ ოდო ქუმომიღ ზომა. | 1 |
6 | Line 4.4 | მაჟია ქუაჩუქჷ მუსჷ. | 1 |
6 | Line 4.5 | მასმა- ბათუმურ პიროვნება დჷ თენა, გვარ გუმოჭყორდ, ათეე ხალხურ ფოლკლორს იჭარანდჷ. | 1 |
6 | Line 4.7 | ოდო წარმოიდგინი, ეთის ქუაჩუქჷ. | 1 |
6 | Line 5.2 | ათჷნად მაგალთოო ჩხოულეფსჷ შხვა ხონარით უძახჷდეს, კურუენს შხვა ხონარით, მოზვერ... მოზვერენს შხვა ხონარით. | 3 |
6 | Line 5.4 | უკულიი მუჭო სალამურ, ჭყიშენს უღუდეს იგივეთ მუკართინაფალი თეში, უკულ საკრავო გინირთჷნ თეში, გინირთ თექ ხოლო მიოგამალო საკრავო. | 1 |
6 | Line 5.5 | ასე მა ქიმუოშვიტინანქ თეეს. | 1 |
6 | Line 5.8 | ბაღანას უძახჷქ, ქჷმაპატი გიო, ინა, მუ ჯოხო, დედაა.. | 1 |
6 | Line 7.3 | ,, დილა მშვიდობისა საქართველოშა’’ ჸოფე მოწვეულ დო დომრეკ ახალ ინას. | 1 |
6 | Line 7.4 | ოდო დემურ ბიძიავა, ჭუმე ოჭმარეს ქორჩოდჷნიაო. | 1 |
6 | Line 7.6 | მუდგარენ მოკონ თიქ ვათქუ დო დოირეკჷნქია დო დომრეკ ვითიშ გვერდის. | 1 |
6 | Line 8 | - აის მუშე ამზადენთ, ან მასაჲა მუიჲე? | 1 |
6 | Line 9.1 | - ათჷნა ორე დასურო ლარჭემს უძახჷნა თესჷ მარგაჲურო, ლერწამი- ქორთულო. | 2 |
6 | Line 9.2 | ლარჭემიე, ჩაანს თენა თაქ. | 1 |
6 | Line 9.3 | ხვარენდეს თესჷ იში, მურე თიჲ ჯოხონი, ბინეხიშ სინა ვარდჷნ თი დროსჷ თეშ გაბუნაფალო, მჷკაკილარო. | 2 |
6 | Line 9.4 | ნახვილენს გინმაბუნუანდეს, ქჷგაბუნუანდეს ოსურეფ მინდორს დო ჩაანდ თენა. | 2 |
6 | Line 9.5 | მა ვამჷჩანს, მარა ათაქ მეზობელს უჩანს ართ დიხას, მაჟია დიხას, მუდა დიხას ჩანსჷ დო ეთეურეგანშე რე თენა მოღალირჷ. | 7 |
7 | Line 2.2 | უკული წითელე პატჷნეფი მიდგას ოსურუდუნ, ქიგეგონენდეს შხვადო სოდგა რდჷნჷ, თექ ოკო მიდეუნესკო თე მუნეფიში ბაღანა, თიშ ოძირაფშა მუდგარენი ტკბილეულით, ხილეულით დო იშო აშო გილმეშეს. | 1 |
7 | Line 2.3 | დო პლიუს ათეს ხოლო რდჷ ჯა ნეძი. | 1 |
7 | Line 2.4 | ნეძი რდჷ ჯა, ნამუში ფესვის შილებედჷ თი ბაღანა გაგთატარკონჷ ფესვი დო დიხაშ შკას. | 2 |
7 | Line 3 | - მუ ვაშინერდ თე დროს მაგალთო, პატჷნეფი გიზოჯჷნდ ოჯახის თიწკმა? | 2 |
7 | Line 4 | - პატჷნეფი გიზოჯჷნ თი დროს ხმაური ვეშჷლებედჷ, ჩხუპ ვეშლებედჷ, ღვინიში შუმა ვეშილებედჷ, რდიკო ოკო მშვიდას, წყნარას, ნორმალურო. | 1 |
7 | Line 8 | - რას...[ მუს იჩიებუქ სკან გოლვაფრო]. | 1 |
8 | Line 1 | - ჯგიირ, ასე გეგნოვთაათ თქვაან სოფეჲშაა, თქვაან სოფეჲს ჯოხო თარგამეულიი, თე სახეჲქ მუშეენ გიადუუ, მუშეენ გიოდვეეს თე სახეი? | 1 |
8 | Line 10 | - ეჩდოსუმ ნოემბერს დო ამშვ მაის... მესიის. | 2 |
8 | Line 11 | - ანუ ჟირხოჲო დღესასწაუს ათმაღნიშნენთო? | 1 |
8 | Line 13 | - დო მუს აკეთენთ; ანუ მუჭო ათმაღნიშნენთ, მუს ორთჷთ? | 2 |
8 | Line 14.1 | - ანუ ეთმეღნიშნეებ ძირითადი რე, მეურსუ, წირვა მეურსუ. | 2 |
8 | Line 14.2 | საეკლესიო გოფჭოფათჷნ, პაპა მუთმუურსუ დო, ბაბაჩია, ათაშ ქოფთქუათჷნჷ. | 1 |
8 | Line 14.3 | მუთმუურს, წირვას აღავლეენს დო უკუჲ ჩვეულებრივ ტრადიციულ ტრაპეზი იმართებუუ. | 2 |
8 | Line 14.4 | მთეჲ სოფეჲიშ ხალხიი, ბაღანეეფ, ახალგაზრდობაა ტრაპეზიის ქიინკუდოხოდუუთ დო ჯვეშ ამბეეფს გოშინა მეურსუ, ჯვეშ წესეფიშ გოშინა მეურსუ დო თააში. | 4 |
8 | Line 2.1 | - ანუ თარგამუჲი თაშიეე, მარგაჲურო გეგნიპონაათ, ნამუთ ჯოხოო მოსვანჯეჲი დიხაასჷ, სოდეც ორდუ, უჲი დიხას უძახუუთ ჩქიი- მარგაჲეეფ, სოდეც ქუმოხვაად თე ხალხიშ ართ ართ დასახლებააქ თე ადგიჲს. | 3 |
8 | Line 2.2 | ანუ რე თარგამუჲი, ტეხირ მეეურს, ტეხირიშ კვარჩხან დო მარძგვან სანაპიროეეფს ხალხი ცხოვრეენს. | 3 |
8 | Line 2.3 | ცხოვრეენდ ადრე საუკუნეეფს გოჲაას, სოდეც ამდღაა ხვაჲე რე შემორჩენიი წმინდა გიორგიშ ეკლესიაა, სოდე ოხვამეეს უძახუდეეს ჩქინ წინაპრეფიი დო თინა ორდუ. | 3 |
8 | Line 2.5 | უკუჲ უკუჲ ხალხიიქ თუდო თუდო გიჲეკიინ, თიგურშენ ნამდგა ტეხირ უფრო დიდ მაშტაბიით ორდ გოფაჩიჲი დო წყარი უფრო დიდი რდჷ; მუჭო დეერკუ ტეხიირქჷნი, უფრო თუდო ტეხირს, სანაპიროეფს გეეშენ, გეეშენინ სოფეჲქ. | 2 |
8 | Line 3 | - თე სოფერს, ანუ მუზმა ხანიე მუთ ანუ რე, ქოიჩქჷნადაა, მუზმა წანაე არსებეენს დო მაგაჲითო მუ გვარიი ხაალხ ცხოვრეენს თააქ დო მუზმა კომლიე? | 3 |
8 | Line 4.1 | - თარგამული მარგაჲურო, ჩეულებრივ თარგამული სოთინ ვაა... ისტორიაას ბრეჲ ვგორი დო ვააჭარ, ნამდგა საწყისი მუდროშე რე, მარა მუჭო თაშინ, ხალხიი ძირითადო თაქ შხვადოშხვა გვარეფი ცხოვრეენს. | 2 |
8 | Line 4.2 | რე სიტყვაშა მიშველიეფი, ნარუსკუაჲეფიი, რეენა სართანიეეფ, ფარცვანიეეფ, ცავეფი, რე მრავალფეროვნება გვაარს. | 1 |
8 | Line 4.3 | ძირითად ჩქიინ სოფეჲიში ართ ართ კულტურა, ნამუც რე ბინეხი დო მებინეხეე ხალხ ცხოვრენს თაქ; ნერგიი, ნერგეფი გიშმაჸუნა მარგაჲურ ჯიშეფიი. | 1 |
8 | Line 4.5 | ძირითად სამარგაჲოშეე, მუთ უმრავლეესწილო, მუთ გოოჩაანს ბინეხიინ, თაურეშე მუთმოხვადუუ მომარაგებაა, ჩქინ კუთხუში. | 1 |
8 | Line 5 | - აი თე სოფერს თქვაან არძაშეე საყვარეი ადგიი ნამუე; ნამ ადგიი გიორა არძაშე მეტო დო მუშენი? | 1 |
8 | Line 6.2 | თექ ეკიჲენქჷნ ჟიდოხშეე მთელ, მთეჲი სოფეი მორჩქუუ დო აი თექ შურიიშ სიტიბაას გინაფუჲენქ რაა, ათაშ ქოვთქუათჷ. | 1 |
8 | Line 7 | - დო თე სოფეერს, აი თუნდაც ოხვამეობა ახსენიით ასე თქვა, რენო თიიწკმა დაკავშირებუჲ მუთუნ თქმულებაა ან გადმოცემა, ნამუთ თი ოხვამეეს უკავშირდებუუ? | 2 |
8 | Line 8.1 | - ჩქინ გვარიიშ ართ ართ რე ისტორია მუჭო მიჩქუნან, ჩქინ გვარიიშ, ანუ მფარვეჲი ხატი რე წმიდა გიორგიშ ოხვამე, სოდეც ჩქი ისტორიაშე მუურსუ ნამდგა, ჩქინი გვარი განსაკუთრებუჲი იცვეენდუ წეს ჩვეულებეფს. | 2 |
8 | Line 8.2 | დღესასწაულეფ, წმინდა გიორგობა წანაშე ჟირშაახ რე, ეჩდოსუმ ნოემბერს დო ამშვი მესისჷნ, ჩქინ კუთხუშოთ განსაკუთრებუჲი ათინადჷ ნამდგა, განსაკუთრებუჲი დღესასაული, ნამუსუც ჩქი წმინდა გიორგობას ეთმებღნიშნენთჷ. | 4 |
8 | Line 9 | - ანუ თე დღესასწაულს ანუ მუდროს ათმაღნიიშნეენთ, ეჩდოსუმს თუ ამშვიის? | 4 |
9 | Line 1.3 | ჩქიმ მუმა საერთოთ ნუ შხვანერ კოჩიდ თი დროს. | 1 |
9 | Line 10.2 | აათენა ირკოსჷ უღუდჷ დო მუ ბღოლათ თეს დო გებჭოფ დო იშ ქენთუოხუნე თექ. | 2 |
9 | Line 10.4 | ჩქიმ ბაბუ, მითინიშ ვაფშჷ, მითინიშ დო ბაბუ მით უმეტეს მითინს ვალახუნდჷ, თენა ტყურარდ. | 1 |
9 | Line 10.7 | თენა ათეცალ, მეტ ბრელ მუთუნ ზღაპრულ, ბრელ მუთუნ, მარა ინა ასე ვაუხუჯანს, უკულ. | 1 |
9 | Line 10.8 | ბეევრი ცხოვრება ბრელ მუთუნს გოძირანსჷ კოჩის. | 3 |
9 | Line 10.9 | ეზმა წანა ვართ უნაკლოთ ოდო ვართი შეუმჩნეველო ვემეურსუ. | 1 |
9 | Line 2.11 | ღურელ დღას ვამაფ ნაძირეფჷ, წარმოდგენილ ქჷგაფნო? | 1 |
9 | Line 2.4 | სოდე მეურს უნჩაშინ, თექ ოკოპუნთ ჩქი, აბა მუ ფქიმჷნათ დო ქიშმოტყვინეს, ბაბუქ დოღურუა, დიდ ბაბუქ. | 1 |
9 | Line 2.9 | ათე ბაბუ, ექ ოდას ჸუდეს ვარჷნ, ეთი ქუხნას დიდ ინა, შქა დიხასჷ ქუდუდგუმნა ინა დო ბაბჷ გილაჯან თაქ. | 4 |
9 | Line 6.2 | ჭიჭე ვორეთ, ჭიჭე, იმმა სკოლას ხოლო ქუორდიო, ვამიჩქ. | 1 |
9 | Line 6.3 | ოდო კუ, თენას ოპჭოფუნთ, ენიბლენთ ღალჷშა. | 1 |
9 | Line 6.4 | ათაქ ქეწიფხუნუა, მალეპუნანქ შარას, ქუალეფ ქუგუნწკარი, ხოლო მაჟია ოკო ოპჭოფე. | 1 |
9 | Line 6.5 | მუშო მოკონ მისჷ უჩქჷ. | 1 |
9 | Line 6.7 | ა დო, ბოლოს ირო თაშ ქჷგმოსკიდჷ ოდო ათე ართ ჭოფილ მალეპონით დო მალაფთით ჸუჩა. | 1 |
9 | Line 6.9 | ვართ ჩქიმ ეზო, ვართი... არძას უღჷ ონჭა. | 1 |
10 | Line 1.1 | ჯვარიში, ათე ტერიტორიასჷ ოხუუ დო ტობავარჩხილჷცჷნ ფერი, ლეგენდა რე ართ ათეშნერი, ნამუთ მა მაბრუო კლასის ვორდინ თიწკჷმა, ქჷდმავალეს სკოლას. | 3 |
10 | Line 1.2 | დო ჩქიმი მეზობელ კოჩქ დო მანგარ, ვეფხისტყაოსანც ზეპირო რაგადანდ დო მუ ხოლო ლექსეფს ჭარჷნდჷნ ფერ კოჩქ, გალ სამუშია რდჷ დო თიქ ქჷნმოჭარაფუ დო ათეშნერ რე თე ლეგენდაა: | 1 |
10 | Line 2.1 | ჯვარშავა მიშუა იშ ყარაჩიშჷ, ყარაჩ ჩრდილოეთ კავკასია რე, ყარაჩაი- ჩერქეზეთის რესპუბლიკა რე ასენ, ყარაჩშევა გილეშუა ოჩოკოჩი, დეემ კოჩი მუდგარენ, ნამუთია ათაქია ქიმიშუა დო გეუვალუანდუა თე მეწონებუდუნი ფერ ძღაბის დო მიდეჸუნანდუა იშო. | 1 |
10 | Line 2.10 | მინ დიხას თირ ხოლო ინოსკიდ ჯიშტი დო ჭყჷშეფ თექ მუდას ინოდვანა, ხორცის შენახჷნა ა მუდგარენეფ ფერ. | 3 |
10 | Line 2.11 | თინა ბრელ რე თი გვალასჷთ დო თე გვალასჷთ. | 2 |
10 | Line 2.12 | ჸათე ყვირასჷ რე ქუაქანცალია, ეს ცალკე დასრ... თე ლეგენდაშ ბოლოს რე თი ქუაქანცალიაშ გურშენჷ, დაკავშირებულ რე თეწკჷმა. | 3 |
10 | Line 2.3 | დო ამ დროს გამკორჩქინდუა თე დროს თაქი ხოლო ათეჯგურა დევგმირ მიდგარენი კეთილ კოჩქ დო არამხუტუ ჯოხონ ფერ კოჩი, არამხუტუ ჯოხონ. | 2 |
10 | Line 2.5 | ჯვარალემქ ქოთხიისია თესჷ, ქჷმმახვარითია. | 1 |
10 | Line 2.9 | ხოდა თექ გვალეფც რე ინჭეფი, ასე ხოლო, თის სამკუთხედჷ ათეშნერი ინოსოფილი ადგილეფჷ. | 1 |
10 | Line 3.1 | ქჷმორთ, პირდაპირ ქინკიჯინ ასე თეურშენი გვალასდჷნი, თაურშე ქჷდუძახუა არამხუტუქ, ვეგმართავა, თაქ მა ვორექია დო ვაქიმინავა თენა. | 1 |
10 | Line 4.1 | ყვირას ქჷგმოდჷრთ არამხუტუქ, ყვირაშ გვალასჷ, ოხაჩქუეს- ოჩოკოჩიქ დო ქუდუჭყეს ართიანს ქუალეფიშ ჸოთამა. | 4 |
10 | Line 4.10 | და ართ სათიშ დინახალე, ასე შხვანერო ვაგომგათ, მარა ართ სათიშ დინახალე, ესეგი ხუთ დღას ვარდ სოთინ ჭვიმა დო თიჯგუა მერეხიქ გიმალჷ, მიბრულედით გიმე, ონდო ელაფთით ჭყჷშიშ კარეშა. | 1 |
10 | Line 4.3 | ხოდა, იბრძოლეს კაი ხანი, რაღაც ვაფშ ასე, მარა თექი რამდენიმე, მუზმარენ დღასჷ. | 1 |
10 | Line 4.4 | დო ბოლოს არამხუტუქია დოჭკირუა, ქჷმახვამილუა თი ქუა დო უკულ მაღურუდუნ ფერქ აშო ქაჸოთუა თი ბოლო ძალათ დოშაყარუუა რახანთჷ, ქაჸოთუა დო არამხუტუს ქჷმოხვადუა ხესჷ, კჷლეს დო ჭი გოჭკირუა რა, დაჭრა. | 4 |
10 | Line 4.7 | უკულია ტობავარჩხილს ქინიბონუა თე ხე. | 1 |
10 | Line 4.8 | ოდო ათიშ გურშენ ტობავარჩხილიშ წყარ რენია წმინდა დო ამდღა ხოლო ასე, მა ხოლო გილუურქუ ტობავარჩხილშა, ასე ბოლო წანემს ჟირ სუმშახ ქუვორდი დო იშენ ვორიდჷდ თი ამბეს, მით უმეტეს- ჯვეშეფი. | 2 |
10 | Line 5.1 | ხოდა რაც შეეხება ქუაქანცალიას. | 1 |
10 | Line 5.2 | ქუაქანცალია რენია არამხუტუს ვარდუაო აშო მოხვად ბოლო ქუაქჷ დო ჭკჷრჷნ, თინა რენია ქუაქანცალია. | 1 |
10 | Line 5.4 | ქუაქანცალია ნამდვილ ვთოჟირ ტონაშ ქუა, ნამუთ მჷკოძ თე გვალასჷ, გეძჷ კჷნჷ მაჟია ქუასჷ დო კჷთჷს ქჷნკოდვანქ ჸათაშ თინა ხოლო და, დიკაკუანს, მიკ მიკ, კაკ კაკ. | 4 |