Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 2.1 | - ჭიფანაა... ჭიფანა ჸურძენ უუღუ. | 1 |
1 | Line 2.10 | ადესა ჯგირ არომატ უღ, მარა კაჭიჭ გეთმუუძინაანდ ხოლო დო ათე უჩა ღვინი, ართმაჟია ხოლაფირი ჩქიმ ბაღანობას არძას უღუდ. | 1 |
1 | Line 2.11 | ათაქ ჩქიმ მეზობელეფს, არძას უღუდ თე კაჭიჭ დო ადეს მეტ მუთუნ ვაჩანდ თაქინეშის. | 1 |
1 | Line 2.2 | ჭიფანა კაკალეფ უღუუ. | 1 |
1 | Line 2.3 | ჯგირ ღვინ უუჩქუ, ჯგირო ქჷდარინუანქი დო, უჩა ღვინი. | 2 |
1 | Line 2.6 | კაჭიჭის დოჭახუნდეს, ქოდარინუანდეს, უკულ ადესას დოწილუნდეს, თის ქუდარინუანდეს დო უკულ ათე ღვინს ართმაჟიას ქუხოლუანდეეს. | 3 |
1 | Line 2.7 | ოოდო თინა უმოსო აუჩარენდუ ადესას. | 1 |
1 | Line 2.9 | კაჭიჭ არძენდუ მუჭოთი ძალას არძენდუუ, კოჩანას არძენდ ღვინსი დო ფერს ხოლო არძენდ დო არომატის ხოლო არძენდ. | 1 |
1 | Line 3.1 | ხოდო ჩეეში ჩაანდუ ხოლო ჩქიმ ბაღანობას. | 1 |
1 | Line 3.2 | ჩეში ჯოხოდუ, ნოვას უძახუნა მაჟიანერო. | 2 |
1 | Line 3.5 | თის ხოლო მუშ ინა ოკო, გიჩქუდას ოკო მუნერო დაარინუე. | 2 |
1 | Line 3.6 | ჯგირო ქჷდარინუანქ დო შამპანურჯგურა ღვინ ქოდოდირთუ, მუსით ჯოხო დო. | 2 |
1 | Line 3.7 | უკულ არ დღა უღ თის, ეთიმ დღას გინაჩირთუ დო მუშით ქოოდოცენს. | 1 |
1 | Line 3.8 | ოოდო ეთი დღააშახ მუთუნფერო გოწილე ოკო, ნამდა ვადოცუასიი. | 1 |
1 | Line 4 | - თე ბებ დო ბაბუს მუთუნ წეს უუღუდესო ეშ დორინაფაში განსაკუთრებუჲ? | 1 |
1 | Line 5.1 | - უჩქუდეეს, მუნეფს უჩქუდეს. | 2 |
1 | Line 5.10 | ეთექ ხოლო ფუუნდ ღვინ, მშუ გვალეჯგირო. | 1 |
1 | Line 5.11 | შანქარს უხოლუანდეს, უშანქარეთ ასე ჩქინ ჸურძენ, ათაქიან ვეერგუ. | 2 |
1 | Line 5.12 | ოოდო სიროპის დაფუნუანდეეს დო ეთის ქუხოლუანდეეს, მუჟამსით დოჭახუნდეს თიმდროსჷ. | 2 |
1 | Line 5.13 | ოოდო გვაჲე ჯგირ ღვინ იშმელეენდუ დო ბაღანეფს ხოლო მარძენდეეს ჭიე ჭიეთ, ფშუუ. | 1 |
1 | Line 5.5 | უჩქუდეს მუ დროს გეუწირუდეს, გეიობეესკო. | 2 |
1 | Line 5.6 | მაგაჲითო, ღვინ ხო ბრეჲხანს ვეშილებე ჭაჭას გაჩემებული, დეძმარებუნია დო. | 1 |
1 | Line 5.7 | უჩქუდეს მუ დროს გეუბუნუდესკო, მუ დროს გინუწირუდესკო ოკოდ. | 3 |
1 | Line 5.8 | უკულ მაჟიაშა გინოწირდჷდ, თხოლოს მირინუანდუ. | 2 |
2 | Line 1.2 | თვითონ თე წარმომავლობა თე სიტყვაში, სოვრე მორთუ ზუბიქინ, დიდი ფიქრი ვაკო თეს, რუსეფიშ მუშულაშ უკული ოკო რდას დო თე ტერიტორია, ადრე, ა, სოდეთ ასე სოფელიენ, თენა ჸოფე ხობწყარპიჯი. | 1 |
2 | Line 1.4 | ოდო მიდგარენი კოს მინოჸვე ურემი, ოდო ქუძირუ რუსი მიდგარენი განწარებული გილერულე დო ქოუკითხირ მუ გოკონია, თუ მუ გაწუხენსიან, თეს უთქუალ ზუბი, ზუბია დო კიბირს ნოჭუე. | 1 |
2 | Line 1.5 | მარა ინდროს რუსული სოფელს მითინს ვაუჩქუდუ, ოდო თე კოჩშა ხოლო მუთუნი, ასე ვთქვათ, შენწება თე მეურემეში განშე ვაჸოფე. | 2 |
2 | Line 1.6 | მარა თვითონ თე სახელი ზუბი უცხო სიტყვა რდუნი, ბოლოს ეთი უბანშა ქიგუდვალუნა, სოდეთ ამდღარი ჩქინი სოფლელეფი ცხოვრენანი. | 2 |
2 | Line 2.2 | ოშაყარალი მაღაზია ცალკე მიღუნა. | 1 |
2 | Line 2.3 | ადრე აფთიაქი ხოლო მიღუდეს მარა ვაჸუნს იზმა, ასე ვთქვათ, მომხმარებელი დო იშ დიკილუ. | 2 |
2 | Line 2.4 | იირფელი მუთ ქორთულ წესენს ახასიათენსინ თე სოფელიშ დინახალე, ირფელი ისრულებუ. | 1 |
3 | Line 1.12 | ათაქ უღუ უშკურეფი, ვარდა მუდგაინ ხილი, დუც ხოლო უღუ დო ათენა ნიშნენსია, პლანეტებიშ ბჟაშ გარშემო გილულას დო ათნა ხოლო ჩხორია რე. | 2 |
3 | Line 1.2 | მინ ტრადიციათჷ ჭუნა ვარდა ობინეხეეს, ვარდა ორტვინს ეშმადვანა, მარა მა ბჩუანქ, მუშენდა მოკო თენა ბრელქ ქოძირასი. | 1 |
3 | Line 1.5 | დო მარგალ კოჩი, სამარგალოს ახალწანა დო კუჩხა კალანდა ვარდუ ქუჩუჩიშ უმშო. | 1 |
3 | Line 1.6 | ანა თხირშე რე კეთებულჷ, მარა შურამიაშე ხოლო ორთუდეს. | 1 |
3 | Line 5.1 | - ასე მუჭო რდუ, მექუჩუჩე სოფელსჷ ჸუნდუ, ოფუთეს ჸუნდუ. | 3 |
3 | Line 5.2 | არგუსოშ ბოლოშახ შაყარანდუ ათე ნოჸელეფსი, კეტეფსჷ დო იჭყანდ უკული, მუშ პერიოდის უჩქუდ მუჟამ დიჭყუკო თეშ თოლუა. | 3 |
3 | Line 5.5 | მა ბაღანობას ხოლო ბშუ თხირიშ ნოჸელეფ უღუდუ დო ხილეფი დო კამფეტეფი დჷ თეშ გონწყუალა. | 3 |
3 | Line 5.6 | დო დიაჩქიმ ხოლო იჩიებუდუ, თენერი რდჷ თიშ ბაღანობას ხოლო. | 2 |
4 | Line 1.2 | ხო და დედამოკააში ისტორია თენერიე ნამდა თი შკა ოშკაბანე საუკუნეემსია, კოჩ თქუანსჷნ, მახუთაა საუკუნეშეე მავითოხუთაშახ შუა საუკუნეეფი დჷ დო თიშ უკულ ხოლო თე ჩქინ სამარგალოს და საერთოდ საქორთუოს ირო გითმიანთხუუდუ თურქეფი. | 4 |
4 | Line 1.3 | მა თაშ გამიგებუ თენა. | 1 |
4 | Line 1.6 | დო თე მუჟანს ვარდუო კოჩიი ჩქინ ოჯახშა სტუმარი ქიმიშუ, ვარდა მუთუნინი, თინეფ მუთუნ ჯვეშ ამბეებს მოყვენდეს და, მა თექ გევოხედ დო ირიათო გაფაციცეფით უჯინეედი თინემს. | 2 |
4 | Line 2.11 | დო ათე ოსურქ ქაასხაპუა დო გეგნოსხაპუა მაჟია ნაპირიშა. | 2 |
4 | Line 2.12 | მა ათაშ მაფუდ გინაგებ, ინტერნეტის თაშ ვეგეძ. | 1 |
4 | Line 2.13 | ქუას გიგიოსხაპუა დო გექვაუა, ათაშ გეძ | 3 |
4 | Line 2.2 | ასე ვერსია ნამუთ ინტერნეტის გეძჷნ, ჭიჭე შხვანერიე დო მა ათაშ მაფ გჷნაგეფ თენა, ნამდა, ათე დედამოკაშ ტერიტორიასჷ მოკათ ოსურს გამათხოზუა დამპყრ... თურქიქ. | 1 |
4 | Line 2.3 | ქოძირუა თემომენტის თეენა, ნამუც წყარს ეშმა.. | 1 |
4 | Line 2.4 | წყარ, წყურგიჲშე წყარ მოუღუდუა, ხოდა გამათხოზუა თექ ოჭოფალო. | 3 |
4 | Line 2.5 | ონიი, ირტუა თე მოკათ ოსურქ. | 1 |
4 | Line 2.6 | ირტუანჷ, ტეხირ პიჯშე ირტუა, დიდყობკონი თიგურშენი. | 2 |
4 | Line 2.7 | ონი გამათხოზუ ე კოჩიქ ხოლო. | 1 |
4 | Line 2.8 | გამაათხოზჷნი, ტახირს ხო ქაადირთჷ ასე, ქაადირთ, მუ ქიმნას ასე ტეხირსჷნი, გაჩერდუა თე ოსურქ, გაჩერდუა დო თე თურქიშ ხეს ეშალკონ თიშა ისხუნუუა ტეხირშა ქასხაპუკოვანი. | 3 |
4 | Line 2.9 | თი მომენტისია, ლეგენდა რე- ტეხირქ დეჭიჭარუა. | 1 |
4 | Line 4.1 | - ხო დო მა ვარ, ბაღანობას თაშ ჯვეშეფ ჩქი ათაშ მიწიინდეს, ნამდა გესქიდუა თექ, ოდოო ირტუა თეთ. | 2 |
4 | Line 4.2 | ათე თურქიქ ხოლო ქასხაპუაა, მარა ექ წყარ ქენაანთხუა იშო, ვეგნასხაპუა. | 3 |
4 | Line 4.3 | იშო დიიშკვიდუა თე თურქიქ. | 1 |
4 | Line 4.4 | ოდო თიშ უკული თი არდგილს, რახანთ ასე მოკათ ოსურიში გიგნასხაპინა ადგილი რე თინანი, თი ადგილს დედამოკა ქიგიადუა დო ასე ხოლო დედამოკა ჯოხო თი ადგილს. | 1 |
4 | Line 4.5 | დო ქუა ხოლო ნამუთ თექ რენი, ეთი ქუა ნამუც გიოსხაპუა თი ოსურქჷნი, თი ქუაქ უკული მიიღუა იშ ფორმა მოკათ... მოკათ ოსურიშ. | 2 |
4 | Line 4.6 | ხო, ოსურიშ, ქალის ფორმა, ანუ ოსურიშ ფორმა მიიღუა. | 1 |
4 | Line 4.7 | ოდო ექ ნუ შხვა ვერსია რე ნამდაა გექვაუა დო ნუ მაინც ესე იგი, თი, ისა თურქის ხეს, ხექ ვეშიეხ. | 1 |
5 | Line 11 | - ათე მოსახლეობაქ მუჭო, სოურეშე მორთუ ფუთის, დასახლებაქ მუჭო მოხვადუ? | 2 |
5 | Line 12.1 | - მუჭოოო... ფუთის მოსახლეობის ემიგრაცია ფუთის განპიროვნებული რდუ მუჭო ქალაქი- ნავსადგური. | 1 |
5 | Line 12.2 | მუჭო ქალაქ- ნავსადგურმა განაპირობუ თე მოსახლეობის მიგრაცია ახლომდებარე ტერიტორიებშა. | 1 |
5 | Line 12.4 | გამსაზღვრელი თე ფაქტის რდუ სამუშაო ადგილები- პორტი, სანავსადგურო ქალაქი, პირობებს, პირობები იქმნებუდუ სამუშაო ადგილების..... | 3 |
5 | Line 15.1 | - სამუშაო ადგილების არსე... რინა, რინა რდუ დო თე მიგრაცია განპიროვნებული რდუ თე ფაქტორით. | 2 |
5 | Line 15.2 | მუჭო ფუთი, მუჭო საპორტო ქალაქი ირძეუდუ სამუშაო ადგილეფს. | 2 |
5 | Line 15.3 | და თე რეგიონები რდუ ახლომდებარე რეგიონები, გურიის რეგიონი და სამარგალოში რეგიონები. | 1 |
5 | Line 19.2 | ეხლა მით რე, მით რე დაბადებული, დავუშვათი, და უღუ სოფელს ბებიე, ბაბური, ან წინაპრეფი უღუნი, თინეფი ჯგირო რაგადანა და პრაქტიკა უღუნა. | 3 |
5 | Line 19.3 | და მით ათაქ რე დაბადებული და გაზრდილი, თექ ვაუღუნა უკვე კავშირი, თექ სოფლებს ვაუღუნა კავშირი და ათაქ რენა მასუმა, მაოთხა თაობა რენა პრაქტიკულად არა აქვთ... ვაუღუნა საშუალება, რო ირაგადან მარგალულო. | 3 |
5 | Line 19.4 | ხოლო მიც უღუ თე საშუალება მიც უღუ, სოფელი უღუ და ზაფხული, ბაღანები ისვენენა თექ სოფერს, თექ უღუნა ბაღანებს დიდ გამოცდილება და პრაქტიკა მუჭო ისაუბრონ მარგალურო, მაგრამ მიც ვაუღუ მა, ჩქიმი მაგალითი თეშნერი, მა ვორექ მეოთხე თაობაში ფუთური, მა ვამიღუ სოფელი სოთინი. | 6 |
5 | Line 21.3 | თინეფი რაგადანდეს, თინეფს უღუდეს კავშირი, სენაკიშ რაიონიდენ დეს ჩქიმი მშობლეფი დო თინეფს უღუდეს კავშირი და მა, მა ვამიღუ..... | 3 |
5 | Line 26 | - ქო, თაქ ასე, ფუთის, მუ რე ისტორიული ადგილეფი, შეილებუნანო მიწუათი? | 2 |
5 | Line 27.1 | - ისტორიული ადგილები, მუჭო გიწით საუბრის დასაწყისში, ფუთის განპიროვნებული ქალაქის განპიროვნებული სიტუაციას განსაზღვრენდუ მდინარე რიონი და ზღვა. | 1 |
5 | Line 27.2 | თენა რე ძირითადი ჟირი გეოგრაფიული ცენტრი, მიშ ირგვლივ იქნებუდუ ქალაქი. | 2 |
5 | Line 27.3 | იქმნებუდუ ქალაქი და ისტორიული ადგილები, მაგალითად, თაქ რე უბანი მალთაყვა. | 2 |
5 | Line 27.4 | მალთაყვა გიჩქუნა კურორტი რე ჩქინი, თემატური ადგილი რე. | 1 |
5 | Line 27.5 | დასახელება სახელწოდება მალთაყვის ვაუჩქუნა მითინს და მალთაყვა რე რომაული სახელწოდება: მულტაკვა, მუტაკვა- ბევრი წყალი მულტი- მულტი მილიონი- რე და აკვა- აკვატორია. | 1 |
5 | Line 27.6 | ათე მანიშნებელიე, რომ ოდითგანვე ათაქ ბერძნული, რომაული დასახლებები ორდუ თაქ, ფუთის ტერიტორიას. | 1 |
5 | Line 29.1 | - ფაქტორიები, სავაჭრო ფაქტორიები დო უკული ჭიჭე ქალაქები, მაგრამ დიჭყეს დიდი ბერძნული კოლონიზაცია დი... იჭყაფუ. | 1 |
5 | Line 29.2 | ჩვენ წელთაღრიცხვამდე დავუშვათ მესამე მეორე საუკუნეში და ჩქინი წელთაღრიცხვით პირველი, მაჟია, მასმა, მეოთხე საუკუნეში ათაქ ინტენსიურად რდუ ურთიერთობა რომის იმპერიასთან. | 1 |
5 | Line 29.6 | თე მეტყველენს მუჭო ფუთი ოდითგანვე რდუ სავაჭრო ნავსადგური. | 1 |
5 | Line 29.7 | ხოლო ნაბადა, ნაბადა ტერმინი რე, ნაბადა ჭიჭე მდინარე რდუ ნაბადა. | 1 |
5 | Line 33 | - დო ეკლესიაშენი მუს თქუანთ? | 1 |
5 | Line 34.1 | - ეკლესიაშენ... ფუთისჷ რდუ ეკლესიეფი, პალიასტომისჷ ხატი რე, ინახებუ ქუთაისისჷ, უკავშირდებუდუ პალიასტომი დო თექ ორდუა. | 5 |
5 | Line 34.2 | მარა ათენა ხოლო ჩქიმი აზრით, მაინც კავშირში რდუ... ძან დიდი რე გავლენა ბერძნულ რომაული კოლონიზაციის თა რეგიონს... ზღვისპირა რეგიონს, ძაან მაღალია | 1 |
5 | Line 35 | - ურთიერთობეფი ორდუ. | 1 |
5 | Line 36.3 | მაგრამ მოდინება, მიგრაცია მუჭო რე თე რეგიონებიშა ხოლო, მარგაჲური არძას არჩქილე და არძას უჩქუ, მით რე ათე ქალაქის მცხოვრები არძას არჩქილე მარგაჲური, მაგრამ კომუნიკაცია მარგაჲური რაგადი.... | 1 |
5 | Line 36.4 | მაგრამ ათაქ ხოლო ჭარუნდეს მაგაჲური ლექსები და იბირდეს ხოლო მარგაჲურო, თე ფაქტორი რდუ. | 1 |
5 | Line 38.1 | - ვამიჩქუ თაქ, ქო გინმურს, მარა თე სიყვარული კოლხეთის მიმართ, სიყვარული ჩქინ კუთხეს მიმართ მაღალი რე, მაღალი რე და თეშ დინაფა, მე მგონი, გაქრობა დინაფა ვაიჸვაფუ, ვაიჸვაფუ. | 3 |
5 | Line 38.2 | იმიტო რო არძას არჩქილე მუ მნიშვნელობა უღუ მარგაური ნინას ქართული სახელმწიფოების არსებობაშე. | 1 |
5 | Line 39 | - ეკონომიკურო მუჭო რე ფოთი განვითარებული, აი თუნდაც ფოთიშ პორტიშ გურშენ მუს თქუანთ, თე მხრივ? | 1 |
5 | Line 40.1 | - ეკონომიკური ძირითადი ეკონომიკური ფუნქცია მუთ უღუ თე ასე ფოთის, თენა რე პორტი. | 1 |
5 | Line 40.2 | მარა ათე პორტის უკვე პრობლემები უღუ. | 1 |
5 | Line 40.3 | თვითონ განვითარება, განვითარდუ ფოთი დო პორტი ორასი წლის უკან განავითარა ნიკო ნიკოლაძემ. | 1 |
5 | Line 44.3 | ფოთი განვითარდუ, მარა პორტი ვაგანვითარდუ. | 2 |
5 | Line 45 | - შხვა ადრე მუთუნი მეურნეობა რდუო თაქ ხოლო, აი პორტიშ გარდა? | 1 |
5 | Line 46 | - ვარდუ ვარდუ, ქარხნები რდუ. | 3 |
5 | Line 47 | - მუში ქარხნები რდუ? | 1 |
5 | Line 48.1 | - საბჭოთა კავშირის პერიოდის ქარხნები რდჷ ძირითადად საბჭოთა კავშირის სიტუაციაზე ეჭყობილი რდუ თე წარმოებები და საბჭოთა კავშირი მუჭო დიშალუ თე წარმოებებმაც ხოლო შეწყვიტეს არსებობა. | 2 |
5 | Line 49.2 | თეშა, თე ქალაქიშ შემადგენლობასა შედიოდა ჭალადიდი, ყულევი, ქვალონი, და უკული უარი თქვეს, მუჭო ფუთი რდასია ფედერალური ქალაქი და გენირთუ ფუთი ფედერალური ქალაქი სოფლების გარეშე. | 1 |
5 | Line 49.3 | ასე რომ თაქ მუდგარენი მეურნეობები, რამე სოფლის მეურნეობის მუდგაენე... ვარდუ. | 1 |
5 | Line 51.2 | ჭალადიდი, ქვალონი, ყულევი, სენაკამდე ის იყო, რა ქვია, ფოთის შემადგენლობა და უკული ფედერალური ქალაქი რდუ და ფედერალურ ქალაქში ვაშილებედუ სამეურნეო წარმოებები, რაღაცეები სოფლის. | 2 |
5 | Line 7 | - მუ შეილებუნა თქუათი ფუთიში შესახებ? | 2 |
5 | Line 8.2 | ანტიკური პერიოდიდენ იჭყაფუ ისტორია ფუთის. | 1 |
5 | Line 8.3 | ვაარე თე ქიანას ძვეში ბერძენი ისტორიკოსი ფაზისი ფუთი ვაუღუ მოხსენიებული თავიანთ ნაშრომებს. | 1 |
5 | Line 8.4 | საინტერესო რე, ფუთისჷ, მუჭო ქალაქისჷ ისტორია მაჟია საუკუნეს უღუ აღწერილი არიანეს, რომის სამხედრო ატაშე რდუ თე პიროვნება, მუ მდგომარებაა ქალაქს, მუ გარნიზონიე, მუ ძეგლებიე. | 2 |
5 | Line 8.5 | მაჟია საუკუნეს რე აღწერილი, მუჭო აქ რდუ ქალაქი. | 1 |
5 | Line 8.6 | დო მაოთხა საუკუნეს აქ რდუ ფაზისის ისტორიკული აკადემია, პირველი უმაღლეს სასწავლებელი საქორთუოს. | 1 |
5 | Line 8.7 | ათაში რე აღწერილი და ათე სასწავლებლები რომაელების მიერ იყო... რომაელების მიერ რდუ დაარსებული მთელს ქიანას. | 1 |
5 | Line 8.8 | დიდ როლს თამაშ... ასრულენდუ თე სასწავლებელი ადგილობრივი მოსახლეობის განათლების... | 1 |
6 | Line 1.2 | აი, ათაქ გეძ ასე ლაარჭემი დო თეეს მუჭო აკეთენთ. | 1 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 2 |
6 | Line 3.4 | ათე საკრავ ვაოფედ, თენა რდჷ საქონელიში მჷკართინაფალჷ ინსტრუმენტი, ნამუთუთუ, ესე იგი, ბრუო ინა რე თენა, ჟირი, ოთხი, ამშვ, რუო. | 2 |
6 | Line 3.6 | ართ ართ საკრავიე ათენა, ნამუთ წყაარს იშოლუ. | 1 |
6 | Line 3.7 | წყარ ქიგიბათუ დო უკულ უღ საოცარ ხმა დო ანა ხოლო ვესვა.. | 1 |
6 | Line 4.2 | დო წარმოგიდგინებ, ათენა ეთი ბაღანა ბოშიქ ქუმორთ, დემურ ბიძიავა, თქუ, მუზეუმს მაფუნია ნაძირეფჷ დო წარმოიდგინ, თენა თექ თბილისშა გურაფულენდჷ დო უკულ აბარენდჷ თი პერიოდიჲ მიდურთუმუდ დო თენა არძა დუზიმუდჷ ათაშ დინახაეშე, ქუთხუუ ოდო ქუმომიღ ზომა. | 5 |
6 | Line 4.3 | გუაკეთით თენა, ენა უკვე ნაღდაას თინა რე, მუთუ რდჷნი. | 1 |
6 | Line 5.4 | უკულიი მუჭო სალამურ, ჭყიშენს უღუდეს იგივეთ მუკართინაფალი თეში, უკულ საკრავო გინირთჷნ თეში, გინირთ თექ ხოლო მიოგამალო საკრავო. | 1 |
6 | Line 7.12 | ოდო ეთექჷ ჯვეეშ ჭყჷშიქ დაგურუ თეენა. | 1 |
6 | Line 7.6 | მუდგარენ მოკონ თიქ ვათქუ დო დოირეკჷნქია დო დომრეკ ვითიშ გვერდის. | 1 |
6 | Line 7.7 | დემურ ბიძიავა, ასე ქემერთია, ტელევიზორ ჩართია, მიწუ დო მუკჷვოჯინიო, ამარ ქოვძირ. | 1 |
6 | Line 7.8 | დო წარმოიდგინ, ჩქიმ ნაკეთებ ჩონგურით დო ათე ჩელა ვარდუო ბიძია მიოგჷნ, მა ათაქ ჩილამურც იმგარდი, თი დონეშა. | 1 |
6 | Line 7.9 | ხო ქჷგახიოლუა გემორაგადუ თევრეგანშე, მუ ჯოხომაქ- უწიი. | 2 |
6 | Line 9.4 | ნახვილენს გინმაბუნუანდეს, ქჷგაბუნუანდეს ოსურეფ მინდორს დო ჩაანდ თენა. | 2 |
7 | Line 1 | - ათე პატჷნეფიში გურშენი მუ შილებე, მუ გჷგაშინენა, ჯვეშო უჩქუდეს ხო, ხვამა, წირუა? | 1 |
7 | Line 2.1 | - პატჷნეფშე ხვამათ უჩქუდეს. | 1 |
7 | Line 2.2 | უკული წითელე პატჷნეფი მიდგას ოსურუდუნ, ქიგეგონენდეს შხვადო სოდგა რდჷნჷ, თექ ოკო მიდეუნესკო თე მუნეფიში ბაღანა, თიშ ოძირაფშა მუდგარენი ტკბილეულით, ხილეულით დო იშო აშო გილმეშეს. | 2 |
7 | Line 2.5 | თიჯგუა თხრილი რდჷ, ბაღანაში გჷთოჸუნაფა დო გატარება შეილებუდ. | 1 |
7 | Line 2.6 | დო მუდა ბაღანა გეტარებუდუნჷ, თიშ მიხედვით ჭითა ლენტეფი მიკიბუნუაფუდჷ თექი. | 4 |
7 | Line 2.8 | მეუძინანდ კოჩჷნ, მეუძინანდჷ, მეუძინანდჷ დო დღას, მუშით დელპებუდჷდა ვარა, კოჩი ვანკონწყჷნდჷ, ჭუალა ვეშილებედჷ. | 1 |
7 | Line 8 | - რას...[ მუს იჩიებუქ სკან გოლვაფრო]. | 1 |
8 | Line 1 | - ჯგიირ, ასე გეგნოვთაათ თქვაან სოფეჲშაა, თქვაან სოფეჲს ჯოხო თარგამეულიი, თე სახეჲქ მუშეენ გიადუუ, მუშეენ გიოდვეეს თე სახეი? | 2 |
8 | Line 14.1 | - ანუ ეთმეღნიშნეებ ძირითადი რე, მეურსუ, წირვა მეურსუ. | 2 |
8 | Line 14.2 | საეკლესიო გოფჭოფათჷნ, პაპა მუთმუურსუ დო, ბაბაჩია, ათაშ ქოფთქუათჷნჷ. | 2 |
8 | Line 14.3 | მუთმუურს, წირვას აღავლეენს დო უკუჲ ჩვეულებრივ ტრადიციულ ტრაპეზი იმართებუუ. | 2 |
8 | Line 14.4 | მთეჲ სოფეჲიშ ხალხიი, ბაღანეეფ, ახალგაზრდობაა ტრაპეზიის ქიინკუდოხოდუუთ დო ჯვეშ ამბეეფს გოშინა მეურსუ, ჯვეშ წესეფიშ გოშინა მეურსუ დო თააში. | 2 |
8 | Line 2.1 | - ანუ თარგამუჲი თაშიეე, მარგაჲურო გეგნიპონაათ, ნამუთ ჯოხოო მოსვანჯეჲი დიხაასჷ, სოდეც ორდუ, უჲი დიხას უძახუუთ ჩქიი- მარგაჲეეფ, სოდეც ქუმოხვაად თე ხალხიშ ართ ართ დასახლებააქ თე ადგიჲს. | 1 |
8 | Line 2.3 | ცხოვრეენდ ადრე საუკუნეეფს გოჲაას, სოდეც ამდღაა ხვაჲე რე შემორჩენიი წმინდა გიორგიშ ეკლესიაა, სოდე ოხვამეეს უძახუდეეს ჩქინ წინაპრეფიი დო თინა ორდუ. | 2 |
8 | Line 2.4 | სასაფლაო ხოჲო თექი დუ. | 1 |
8 | Line 2.5 | უკუჲ უკუჲ ხალხიიქ თუდო თუდო გიჲეკიინ, თიგურშენ ნამდგა ტეხირ უფრო დიდ მაშტაბიით ორდ გოფაჩიჲი დო წყარი უფრო დიდი რდჷ; მუჭო დეერკუ ტეხიირქჷნი, უფრო თუდო ტეხირს, სანაპიროეფს გეეშენ, გეეშენინ სოფეჲქ. | 1 |
8 | Line 6.1 | - ჩქიმ საყვარეი ადგიჲი რე ტეხირპიიჯ დო მაჟია რე ჩქიინ ოხვამეე, სოდეც წმინდა გიორგიშ სახელობაშ ეკლესია მიღუნაა. | 1 |
8 | Line 8.1 | - ჩქინ გვარიიშ ართ ართ რე ისტორია მუჭო მიჩქუნან, ჩქინ გვარიიშ, ანუ მფარვეჲი ხატი რე წმიდა გიორგიშ ოხვამე, სოდეც ჩქი ისტორიაშე მუურსუ ნამდგა, ჩქინი გვარი განსაკუთრებუჲი იცვეენდუ წეს ჩვეულებეფს. | 3 |
8 | Line 8.2 | დღესასწაულეფ, წმინდა გიორგობა წანაშე ჟირშაახ რე, ეჩდოსუმ ნოემბერს დო ამშვი მესისჷნ, ჩქინ კუთხუშოთ განსაკუთრებუჲი ათინადჷ ნამდგა, განსაკუთრებუჲი დღესასაული, ნამუსუც ჩქი წმინდა გიორგობას ეთმებღნიშნენთჷ. | 1 |
9 | Line 1.4 | ირთუდუნ ეფერ დო ბრელ ჸუდე აფ გჷმნათირა. | 3 |
9 | Line 1.5 | ასე ონჯღორე რე თქუენ, მარა- ბრელი ეშ განათლება უღუდ, ჭკვერი დუ დო მორაგადეთ- ირკოჩიშ უჯგუში. | 3 |
9 | Line 10.2 | აათენა ირკოსჷ უღუდჷ დო მუ ბღოლათ თეს დო გებჭოფ დო იშ ქენთუოხუნე თექ. | 1 |
9 | Line 10.5 | თხირიშ ჭინჷ გეჭოფუ დო ძაამ მანგარო გობლახუ, ჭიჭე ბაღანა დო იმტი ოთხირეშა. | 2 |
9 | Line 10.6 | ოთხირეშე იშო გინიბლი დო სოდგარენჷ ოო სერშა დო უკულ ობჭოფუ დო ქომხუტორუ დო ხომ ქოიჩქჷნია აა, მუზმა წანა რე, გაკვეთილ ვაგობჭყოლადჷ. | 2 |
9 | Line 10.9 | ეზმა წანა ვართ უნაკლოთ ოდო ვართი შეუმჩნეველო ვემეურსუ. | 1 |
9 | Line 2.13 | აათენა უჯინითოო, ბაბუშ ჩხვინდ ნებეტან ჟი აფ ეკუნელჷ. | 1 |
9 | Line 2.16 | იახა ამდღა ხოლო მაძიცინუაფ. | 1 |
9 | Line 2.18 | მაჟია რდუ ხოლო. | 1 |
9 | Line 2.4 | სოდე მეურს უნჩაშინ, თექ ოკოპუნთ ჩქი, აბა მუ ფქიმჷნათ დო ქიშმოტყვინეს, ბაბუქ დოღურუა, დიდ ბაბუქ. | 1 |
9 | Line 2.6 | ჩქიმ მუმა ცხენც გეხე, ჭიჭე ჯიმა მიჸუნცუ, სუმ წანერინ, ათაქ უკებ დო ჩქიი, მა, ჩქიმ დიდა დო უნჩაშ ინა, კუჩხით ეკოფთხოზუთუ. | 3 |
9 | Line 2.7 | ეეჩი კილომეტრი, ეს ზღაპარივით რე, თიშენ გირაგადუქ. | 1 |
9 | Line 6.4 | ათაქ ქეწიფხუნუა, მალეპუნანქ შარას, ქუალეფ ქუგუნწკარი, ხოლო მაჟია ოკო ოპჭოფე. | 1 |
10 | Line 1.1 | ჯვარიში, ათე ტერიტორიასჷ ოხუუ დო ტობავარჩხილჷცჷნ ფერი, ლეგენდა რე ართ ათეშნერი, ნამუთ მა მაბრუო კლასის ვორდინ თიწკჷმა, ქჷდმავალეს სკოლას. | 2 |
10 | Line 1.2 | დო ჩქიმი მეზობელ კოჩქ დო მანგარ, ვეფხისტყაოსანც ზეპირო რაგადანდ დო მუ ხოლო ლექსეფს ჭარჷნდჷნ ფერ კოჩქ, გალ სამუშია რდჷ დო თიქ ქჷნმოჭარაფუ დო ათეშნერ რე თე ლეგენდაა: | 1 |
10 | Line 2.1 | ჯვარშავა მიშუა იშ ყარაჩიშჷ, ყარაჩ ჩრდილოეთ კავკასია რე, ყარაჩაი- ჩერქეზეთის რესპუბლიკა რე ასენ, ყარაჩშევა გილეშუა ოჩოკოჩი, დეემ კოჩი მუდგარენ, ნამუთია ათაქია ქიმიშუა დო გეუვალუანდუა თე მეწონებუდუნი ფერ ძღაბის დო მიდეჸუნანდუა იშო. | 8 |
10 | Line 2.2 | თეშა მუთუნქ ვემმახვარჷნესია ჯვარელეფც, მუთუნცუ მუთუნით ვამარიებესია თეშა დო ბრელ ხანც იწვალებდესია თაში. | 1 |
10 | Line 2.3 | დო ამ დროს გამკორჩქინდუა თე დროს თაქი ხოლო ათეჯგურა დევგმირ მიდგარენი კეთილ კოჩქ დო არამხუტუ ჯოხონ ფერ კოჩი, არამხუტუ ჯოხონ. | 1 |
10 | Line 2.4 | დო თინა ხოლო ადგილობრივ ვაჸოფე, მარა გამკორჩქინდუა თექ. | 1 |
10 | Line 2.6 | ათეჯგუა, ათეჯგუა თაშია, თაშიან, უწუა- ჯგირია ოდო ქჷდოხვადუა წი თი კოჩქ ქჷმორთუან. | 3 |
10 | Line 2.7 | თინა გილეშუა ათაქ ოხაჩქუე ჯოხო გვალა დო ეთექ ჯოხო ყვირა. | 1 |
10 | Line 2.8 | გიმე ხო მოურც ამარი, ათაქ მაგანა მოურდუ მდინარე დო ათავრეშე რე ყვიირა, ორი ათას მეტრამდეა სიმაღლე, ეურე ოხაჩქუე რე, თენეფ ჟირხოლო ჟიშე გინაჯინექჷნი, სკვამ რენა ჯიმალეფცაჲე. | 1 |
10 | Line 3.1 | ქჷმორთ, პირდაპირ ქინკიჯინ ასე თეურშენი გვალასდჷნი, თაურშე ქჷდუძახუა არამხუტუქ, ვეგმართავა, თაქ მა ვორექია დო ვაქიმინავა თენა. | 1 |
10 | Line 3.2 | დო ექ უწუა, სი მი რექ, თაშ თეშია დო მოკლეთ იწკჷმა ქიბჩხუბათია. | 1 |
10 | Line 4.4 | დო ბოლოს არამხუტუქია დოჭკირუა, ქჷმახვამილუა თი ქუა დო უკულ მაღურუდუნ ფერქ აშო ქაჸოთუა თი ბოლო ძალათ დოშაყარუუა რახანთჷ, ქაჸოთუა დო არამხუტუს ქჷმოხვადუა ხესჷ, კჷლეს დო ჭი გოჭკირუა რა, დაჭრა. | 7 |
10 | Line 4.6 | დო არამხუტუ ღორონთეფიშ ჩამომავალიდუა. | 1 |
10 | Line 4.7 | უკულია ტობავარჩხილს ქინიბონუა თე ხე. | 1 |
10 | Line 4.8 | ოდო ათიშ გურშენ ტობავარჩხილიშ წყარ რენია წმინდა დო ამდღა ხოლო ასე, მა ხოლო გილუურქუ ტობავარჩხილშა, ასე ბოლო წანემს ჟირ სუმშახ ქუვორდი დო იშენ ვორიდჷდ თი ამბეს, მით უმეტეს- ჯვეშეფი. | 1 |
10 | Line 5.2 | ქუაქანცალია რენია არამხუტუს ვარდუაო აშო მოხვად ბოლო ქუაქჷ დო ჭკჷრჷნ, თინა რენია ქუაქანცალია. | 1 |
10 | Line 5.4 | ქუაქანცალია ნამდვილ ვთოჟირ ტონაშ ქუა, ნამუთ მჷკოძ თე გვალასჷ, გეძჷ კჷნჷ მაჟია ქუასჷ დო კჷთჷს ქჷნკოდვანქ ჸათაშ თინა ხოლო და, დიკაკუანს, მიკ მიკ, კაკ კაკ. | 1 |