Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 2.10 | ადესა ჯგირ არომატ უღ, მარა კაჭიჭ გეთმუუძინაანდ ხოლო დო ათე უჩა ღვინი, ართმაჟია ხოლაფირი ჩქიმ ბაღანობას არძას უღუდ. | 1 |
1 | Line 2.5 | ხოო ათეჲ გურშენი დიო კაჭიჭი რე, ადრე მოშმელენს. | 1 |
1 | Line 2.6 | კაჭიჭის დოჭახუნდეს, ქოდარინუანდეს, უკულ ადესას დოწილუნდეს, თის ქუდარინუანდეს დო უკულ ათე ღვინს ართმაჟიას ქუხოლუანდეეს. | 1 |
3 | Line 5.2 | არგუსოშ ბოლოშახ შაყარანდუ ათე ნოჸელეფსი, კეტეფსჷ დო იჭყანდ უკული, მუშ პერიოდის უჩქუდ მუჟამ დიჭყუკო თეშ თოლუა. | 1 |
4 | Line 2.11 | დო ათე ოსურქ ქაასხაპუა დო გეგნოსხაპუა მაჟია ნაპირიშა. | 1 |
4 | Line 2.2 | ასე ვერსია ნამუთ ინტერნეტის გეძჷნ, ჭიჭე შხვანერიე დო მა ათაშ მაფ გჷნაგეფ თენა, ნამდა, ათე დედამოკაშ ტერიტორიასჷ მოკათ ოსურს გამათხოზუა დამპყრ... თურქიქ. | 1 |
4 | Line 4.2 | ათე თურქიქ ხოლო ქასხაპუაა, მარა ექ წყარ ქენაანთხუა იშო, ვეგნასხაპუა. | 1 |
5 | Line 11 | - ათე მოსახლეობაქ მუჭო, სოურეშე მორთუ ფუთის, დასახლებაქ მუჭო მოხვადუ? | 1 |
5 | Line 15.5 | ძირითადი მიგრაცია ათე ფაქტორებმა განაპირობეს. | 1 |
5 | Line 17.3 | თე დონეს ცენტრალურ ნაწილი მუჭო ხობის, სენაკის, დავუშვათ მთიან სამარგალოს, მარტვილის, წალენჯიხის რაიონეფში, ათაში ვარე ათე. | 1 |
5 | Line 27.6 | ათე მანიშნებელიე, რომ ოდითგანვე ათაქ ბერძნული, რომაული დასახლებები ორდუ თაქ, ფუთის ტერიტორიას. | 1 |
5 | Line 36.3 | მაგრამ მოდინება, მიგრაცია მუჭო რე თე რეგიონებიშა ხოლო, მარგაჲური არძას არჩქილე და არძას უჩქუ, მით რე ათე ქალაქის მცხოვრები არძას არჩქილე მარგაჲური, მაგრამ კომუნიკაცია მარგაჲური რაგადი.... | 1 |
5 | Line 38.3 | თენა რე საუნჯე ჩქინი, თენა რე საუნჯე დო მით ასოცირებულიე ანტიკურ კოლხეთთან, კოლხეთთან და თექ დამალულიე უამრავი ბრილიანტები და ათეშ დინაფა ვაშინერს. | 1 |
5 | Line 40.2 | მარა ათე პორტის უკვე პრობლემები უღუ. | 1 |
5 | Line 8.7 | ათაში რე აღწერილი და ათე სასწავლებლები რომაელების მიერ იყო... რომაელების მიერ რდუ დაარსებული მთელს ქიანას. | 1 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 1 |
6 | Line 3.4 | ათე საკრავ ვაოფედ, თენა რდჷ საქონელიში მჷკართინაფალჷ ინსტრუმენტი, ნამუთუთუ, ესე იგი, ბრუო ინა რე თენა, ჟირი, ოთხი, ამშვ, რუო. | 1 |
6 | Line 3.5 | ბრუო კალამია რე აკოსკვილჷ თენა, ათე რუო კალამიაშე. | 1 |
6 | Line 4.1 | ათჷნა გუაკეთჷ დო ათე ზომეფ მა ხოო ლააფ ვამჩქჷდ თეჲ დო წარმოდგენა ვამღჷდ მუ დჷნ. | 1 |
6 | Line 5.1 | ასეე ათეშიი უპრატესობა მურე? | 1 |
6 | Line 5.7 | ათექ მა მუთ გინომით თე ბაღანაქჷ ქოიჩქჷნო? | 1 |
6 | Line 7.8 | დო წარმოიდგინ, ჩქიმ ნაკეთებ ჩონგურით დო ათე ჩელა ვარდუო ბიძია მიოგჷნ, მა ათაქ ჩილამურც იმგარდი, თი დონეშა. | 1 |
6 | Line 9.8 | ოდო მარგალური, ათჷნა მარგა... ათეთ იჭყაფჷ არძა მა... ინა საკრავ, მარგალურჷ საკრავეფ. | 1 |
7 | Line 1 | - ათე პატჷნეფიში გურშენი მუ შილებე, მუ გჷგაშინენა, ჯვეშო უჩქუდეს ხო, ხვამა, წირუა? | 1 |
7 | Line 2.3 | დო პლიუს ათეს ხოლო რდჷ ჯა ნეძი. | 1 |
9 | Line 2.9 | ათე ბაბუ, ექ ოდას ჸუდეს ვარჷნ, ეთი ქუხნას დიდ ინა, შქა დიხასჷ ქუდუდგუმნა ინა დო ბაბჷ გილაჯან თაქ. | 1 |
9 | Line 6.7 | ა დო, ბოლოს ირო თაშ ქჷგმოსკიდჷ ოდო ათე ართ ჭოფილ მალეპონით დო მალაფთით ჸუჩა. | 1 |
10 | Line 1.1 | ჯვარიში, ათე ტერიტორიასჷ ოხუუ დო ტობავარჩხილჷცჷნ ფერი, ლეგენდა რე ართ ათეშნერი, ნამუთ მა მაბრუო კლასის ვორდინ თიწკჷმა, ქჷდმავალეს სკოლას. | 1 |