Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 1 | - დო თე კაჭიჭი მუჭომ ჸურძენიდ ან მუ ფერიდ? | 1 |
1 | Line 2.11 | ათაქ ჩქიმ მეზობელეფს, არძას უღუდ თე კაჭიჭ დო ადეს მეტ მუთუნ ვაჩანდ თაქინეშის. | 1 |
1 | Line 4 | - თე ბებ დო ბაბუს მუთუნ წეს უუღუდესო ეშ დორინაფაში განსაკუთრებუჲ? | 1 |
2 | Line 1.1 | თვითონ ასე მა სოდეთ მუვშენქინ, თე სოფელს ჯოხო ზუბი. | 1 |
2 | Line 1.2 | თვითონ თე წარმომავლობა თე სიტყვაში, სოვრე მორთუ ზუბიქინ, დიდი ფიქრი ვაკო თეს, რუსეფიშ მუშულაშ უკული ოკო რდას დო თე ტერიტორია, ადრე, ა, სოდეთ ასე სოფელიენ, თენა ჸოფე ხობწყარპიჯი. | 4 |
2 | Line 1.4 | ოდო მიდგარენი კოს მინოჸვე ურემი, ოდო ქუძირუ რუსი მიდგარენი განწარებული გილერულე დო ქოუკითხირ მუ გოკონია, თუ მუ გაწუხენსიან, თეს უთქუალ ზუბი, ზუბია დო კიბირს ნოჭუე. | 1 |
2 | Line 1.5 | მარა ინდროს რუსული სოფელს მითინს ვაუჩქუდუ, ოდო თე კოჩშა ხოლო მუთუნი, ასე ვთქვათ, შენწება თე მეურემეში განშე ვაჸოფე. | 2 |
2 | Line 1.6 | მარა თვითონ თე სახელი ზუბი უცხო სიტყვა რდუნი, ბოლოს ეთი უბანშა ქიგუდვალუნა, სოდეთ ამდღარი ჩქინი სოფლელეფი ცხოვრენანი. | 1 |
2 | Line 2.4 | იირფელი მუთ ქორთულ წესენს ახასიათენსინ თე სოფელიშ დინახალე, ირფელი ისრულებუ. | 1 |
3 | Line 1.10 | მაჟია ვერსია ხოლო არსებენს, ათაქ ხო უშკურეფს გიამარგენა, დუც ხოლო თეს, ანა ნიშნენსია პლანეტებიშჷ, დედამიწაშ გილულასჷ ბჟაშჷ გარშემო. | 1 |
3 | Line 4 | - აი მუ დროს დუთმოდგუნდჷ თე ქუჩუჩის მარგაჲ კოჩი? | 1 |
3 | Line 5.2 | არგუსოშ ბოლოშახ შაყარანდუ ათე ნოჸელეფსი, კეტეფსჷ დო იჭყანდ უკული, მუშ პერიოდის უჩქუდ მუჟამ დიჭყუკო თეშ თოლუა. | 1 |
3 | Line 5.5 | მა ბაღანობას ხოლო ბშუ თხირიშ ნოჸელეფ უღუდუ დო ხილეფი დო კამფეტეფი დჷ თეშ გონწყუალა. | 1 |
3 | Line 5.7 | დიდო თე ტრადიცია თირელ ვარე. | 1 |
4 | Line 1.2 | ხო და დედამოკააში ისტორია თენერიე ნამდა თი შკა ოშკაბანე საუკუნეემსია, კოჩ თქუანსჷნ, მახუთაა საუკუნეშეე მავითოხუთაშახ შუა საუკუნეეფი დჷ დო თიშ უკულ ხოლო თე ჩქინ სამარგალოს და საერთოდ საქორთუოს ირო გითმიანთხუუდუ თურქეფი. | 1 |
4 | Line 1.4 | ბაღანობაში ის გირაგადჷქ, მუჭო მიხსნენდეს თეს. | 1 |
4 | Line 1.6 | დო თე მუჟანს ვარდუო კოჩიი ჩქინ ოჯახშა სტუმარი ქიმიშუ, ვარდა მუთუნინი, თინეფ მუთუნ ჯვეშ ამბეებს მოყვენდეს და, მა თექ გევოხედ დო ირიათო გაფაციცეფით უჯინეედი თინემს. | 1 |
4 | Line 2.3 | ქოძირუა თემომენტის თეენა, ნამუც წყარს ეშმა.. | 1 |
4 | Line 2.4 | წყარ, წყურგიჲშე წყარ მოუღუდუა, ხოდა გამათხოზუა თექ ოჭოფალო. | 1 |
4 | Line 2.5 | ონიი, ირტუა თე მოკათ ოსურქ. | 1 |
4 | Line 2.8 | გამაათხოზჷნი, ტახირს ხო ქაადირთჷ ასე, ქაადირთ, მუ ქიმნას ასე ტეხირსჷნი, გაჩერდუა თე ოსურქ, გაჩერდუა დო თე თურქიშ ხეს ეშალკონ თიშა ისხუნუუა ტეხირშა ქასხაპუკოვანი. | 2 |
4 | Line 4.1 | - ხო დო მა ვარ, ბაღანობას თაშ ჯვეშეფ ჩქი ათაშ მიწიინდეს, ნამდა გესქიდუა თექ, ოდოო ირტუა თეთ. | 1 |
4 | Line 4.3 | იშო დიიშკვიდუა თე თურქიქ. | 1 |
5 | Line 12.2 | მუჭო ქალაქ- ნავსადგურმა განაპირობუ თე მოსახლეობის მიგრაცია ახლომდებარე ტერიტორიებშა. | 1 |
5 | Line 12.4 | გამსაზღვრელი თე ფაქტის რდუ სამუშაო ადგილები- პორტი, სანავსადგურო ქალაქი, პირობებს, პირობები იქმნებუდუ სამუშაო ადგილების..... | 1 |
5 | Line 15.1 | - სამუშაო ადგილების არსე... რინა, რინა რდუ დო თე მიგრაცია განპიროვნებული რდუ თე ფაქტორით. | 2 |
5 | Line 15.3 | და თე რეგიონები რდუ ახლომდებარე რეგიონები, გურიის რეგიონი და სამარგალოში რეგიონები. | 1 |
5 | Line 17.3 | თე დონეს ცენტრალურ ნაწილი მუჭო ხობის, სენაკის, დავუშვათ მთიან სამარგალოს, მარტვილის, წალენჯიხის რაიონეფში, ათაში ვარე ათე. | 1 |
5 | Line 19.4 | ხოლო მიც უღუ თე საშუალება მიც უღუ, სოფელი უღუ და ზაფხული, ბაღანები ისვენენა თექ სოფერს, თექ უღუნა ბაღანებს დიდ გამოცდილება და პრაქტიკა მუჭო ისაუბრონ მარგალურო, მაგრამ მიც ვაუღუ მა, ჩქიმი მაგალითი თეშნერი, მა ვორექ მეოთხე თაობაში ფუთური, მა ვამიღუ სოფელი სოთინი. | 1 |
5 | Line 29.5 | რე კუნძული კოლიმბარი, კოლიმბა- სასაფლაოს ნიშნავს, დასასაფლაების ადგილი და ათაქ ტერმინოლოგია, ძირითადო, განსაზღვრავდა თე რომაული და ბერძნული ტერმინოლოგიები განსაზღვრავდა. | 1 |
5 | Line 29.6 | თე მეტყველენს მუჭო ფუთი ოდითგანვე რდუ სავაჭრო ნავსადგური. | 1 |
5 | Line 30.3 | უკული რუსებმა და მარგალებმა ჟირ ჟირო ეჭოფეს თე ტერიტორია და ქალაქის გამოცხადების პერიოდში ზავის პირობების თანახმად თე კოშკი- ქალაქი გამოაცხადეს, ფოთი გამოაცხადეს ქალაქად და კოშკი, ციხე დაანგრიეს და კოშკი დარჩა, როგორც კოშკი და მერე ნიკო ნიკოლაძის ის იყო იქ, რეზიდენცია. | 2 |
5 | Line 36.1 | - თეს კონკურენციას ვერ უწევს ცენტრაური საქართველოს, დავუშვათ, სიტუაციები. | 1 |
5 | Line 36.2 | ათაქ მაღალიე უფრო ათაქ მაღალიე ექსპანსიის დონე განპიროვნებული თე კოლონი... თე ისა, აქ გაჩენილი სამხედრო ობიექტები რომაელების და თეშ ვარე მარგაჲური. | 2 |
5 | Line 36.3 | მაგრამ მოდინება, მიგრაცია მუჭო რე თე რეგიონებიშა ხოლო, მარგაჲური არძას არჩქილე და არძას უჩქუ, მით რე ათე ქალაქის მცხოვრები არძას არჩქილე მარგაჲური, მაგრამ კომუნიკაცია მარგაჲური რაგადი.... | 1 |
5 | Line 36.4 | მაგრამ ათაქ ხოლო ჭარუნდეს მაგაჲური ლექსები და იბირდეს ხოლო მარგაჲურო, თე ფაქტორი რდუ. | 1 |
5 | Line 38.1 | - ვამიჩქუ თაქ, ქო გინმურს, მარა თე სიყვარული კოლხეთის მიმართ, სიყვარული ჩქინ კუთხეს მიმართ მაღალი რე, მაღალი რე და თეშ დინაფა, მე მგონი, გაქრობა დინაფა ვაიჸვაფუ, ვაიჸვაფუ. | 2 |
5 | Line 39 | - ეკონომიკურო მუჭო რე ფოთი განვითარებული, აი თუნდაც ფოთიშ პორტიშ გურშენ მუს თქუანთ, თე მხრივ? | 1 |
5 | Line 40.1 | - ეკონომიკური ძირითადი ეკონომიკური ფუნქცია მუთ უღუ თე ასე ფოთის, თენა რე პორტი. | 1 |
5 | Line 40.4 | უკვე თე პორტი რე ისტორიული კულტურული მემკვიდრეობა და თანამედროვე პირობებს ვეპასუხენს, პასუხი ვარ... თანამედროვე პირობებს ვეპასუხენს თე პორტი. | 2 |
5 | Line 48.1 | - საბჭოთა კავშირის პერიოდის ქარხნები რდჷ ძირითადად საბჭოთა კავშირის სიტუაციაზე ეჭყობილი რდუ თე წარმოებები და საბჭოთა კავშირი მუჭო დიშალუ თე წარმოებებმაც ხოლო შეწყვიტეს არსებობა. | 2 |
5 | Line 49.2 | თეშა, თე ქალაქიშ შემადგენლობასა შედიოდა ჭალადიდი, ყულევი, ქვალონი, და უკული უარი თქვეს, მუჭო ფუთი რდასია ფედერალური ქალაქი და გენირთუ ფუთი ფედერალური ქალაქი სოფლების გარეშე. | 2 |
5 | Line 8.3 | ვაარე თე ქიანას ძვეში ბერძენი ისტორიკოსი ფაზისი ფუთი ვაუღუ მოხსენიებული თავიანთ ნაშრომებს. | 1 |
5 | Line 8.4 | საინტერესო რე, ფუთისჷ, მუჭო ქალაქისჷ ისტორია მაჟია საუკუნეს უღუ აღწერილი არიანეს, რომის სამხედრო ატაშე რდუ თე პიროვნება, მუ მდგომარებაა ქალაქს, მუ გარნიზონიე, მუ ძეგლებიე. | 1 |
5 | Line 8.8 | დიდ როლს თამაშ... ასრულენდუ თე სასწავლებელი ადგილობრივი მოსახლეობის განათლების... | 1 |
6 | Line 1.3 | აი, მუშე აკეთენთჷ დო თეს მუ... მარგაჲეფ სო მითმიოგანდეეს, მუს მითმიოგანდეეს? | 1 |
6 | Line 4.1 | ათჷნა გუაკეთჷ დო ათე ზომეფ მა ხოო ლააფ ვამჩქჷდ თეჲ დო წარმოდგენა ვამღჷდ მუ დჷნ. | 1 |
6 | Line 5.7 | ათექ მა მუთ გინომით თე ბაღანაქჷ ქოიჩქჷნო? | 1 |
6 | Line 9.1 | - ათჷნა ორე დასურო ლარჭემს უძახჷნა თესჷ მარგაჲურო, ლერწამი- ქორთულო. | 1 |
6 | Line 9.3 | ხვარენდეს თესჷ იში, მურე თიჲ ჯოხონი, ბინეხიშ სინა ვარდჷნ თი დროსჷ თეშ გაბუნაფალო, მჷკაკილარო. | 1 |
7 | Line 2.2 | უკული წითელე პატჷნეფი მიდგას ოსურუდუნ, ქიგეგონენდეს შხვადო სოდგა რდჷნჷ, თექ ოკო მიდეუნესკო თე მუნეფიში ბაღანა, თიშ ოძირაფშა მუდგარენი ტკბილეულით, ხილეულით დო იშო აშო გილმეშეს. | 1 |
7 | Line 3 | - მუ ვაშინერდ თე დროს მაგალთო, პატჷნეფი გიზოჯჷნდ ოჯახის თიწკმა? | 1 |
8 | Line 1 | - ჯგიირ, ასე გეგნოვთაათ თქვაან სოფეჲშაა, თქვაან სოფეჲს ჯოხო თარგამეულიი, თე სახეჲქ მუშეენ გიადუუ, მუშეენ გიოდვეეს თე სახეი? | 2 |
8 | Line 2.1 | - ანუ თარგამუჲი თაშიეე, მარგაჲურო გეგნიპონაათ, ნამუთ ჯოხოო მოსვანჯეჲი დიხაასჷ, სოდეც ორდუ, უჲი დიხას უძახუუთ ჩქიი- მარგაჲეეფ, სოდეც ქუმოხვაად თე ხალხიშ ართ ართ დასახლებააქ თე ადგიჲს. | 2 |
8 | Line 3 | - თე სოფერს, ანუ მუზმა ხანიე მუთ ანუ რე, ქოიჩქჷნადაა, მუზმა წანაე არსებეენს დო მაგაჲითო მუ გვარიი ხაალხ ცხოვრეენს თააქ დო მუზმა კომლიე? | 1 |
8 | Line 5 | - აი თე სოფერს თქვაან არძაშეე საყვარეი ადგიი ნამუე; ნამ ადგიი გიორა არძაშე მეტო დო მუშენი? | 1 |
8 | Line 7 | - დო თე სოფეერს, აი თუნდაც ოხვამეობა ახსენიით ასე თქვა, რენო თიიწკმა დაკავშირებუჲ მუთუნ თქმულებაა ან გადმოცემა, ნამუთ თი ოხვამეეს უკავშირდებუუ? | 1 |
8 | Line 9 | - ანუ თე დღესასწაულს ანუ მუდროს ათმაღნიიშნეენთ, ეჩდოსუმს თუ ამშვიის? | 1 |
9 | Line 10.2 | აათენა ირკოსჷ უღუდჷ დო მუ ბღოლათ თეს დო გებჭოფ დო იშ ქენთუოხუნე თექ. | 1 |
9 | Line 2.15 | მუთუნით ვამმატებეს თექ, სოიშახ ოთხირეშა ვებდითჷ. | 1 |
10 | Line 1.2 | დო ჩქიმი მეზობელ კოჩქ დო მანგარ, ვეფხისტყაოსანც ზეპირო რაგადანდ დო მუ ხოლო ლექსეფს ჭარჷნდჷნ ფერ კოჩქ, გალ სამუშია რდჷ დო თიქ ქჷნმოჭარაფუ დო ათეშნერ რე თე ლეგენდაა: | 1 |
10 | Line 2.1 | ჯვარშავა მიშუა იშ ყარაჩიშჷ, ყარაჩ ჩრდილოეთ კავკასია რე, ყარაჩაი- ჩერქეზეთის რესპუბლიკა რე ასენ, ყარაჩშევა გილეშუა ოჩოკოჩი, დეემ კოჩი მუდგარენ, ნამუთია ათაქია ქიმიშუა დო გეუვალუანდუა თე მეწონებუდუნი ფერ ძღაბის დო მიდეჸუნანდუა იშო. | 1 |
10 | Line 2.11 | თინა ბრელ რე თი გვალასჷთ დო თე გვალასჷთ. | 1 |
10 | Line 2.12 | ჸათე ყვირასჷ რე ქუაქანცალია, ეს ცალკე დასრ... თე ლეგენდაშ ბოლოს რე თი ქუაქანცალიაშ გურშენჷ, დაკავშირებულ რე თეწკჷმა. | 2 |
10 | Line 2.2 | თეშა მუთუნქ ვემმახვარჷნესია ჯვარელეფც, მუთუნცუ მუთუნით ვამარიებესია თეშა დო ბრელ ხანც იწვალებდესია თაში. | 2 |
10 | Line 2.3 | დო ამ დროს გამკორჩქინდუა თე დროს თაქი ხოლო ათეჯგურა დევგმირ მიდგარენი კეთილ კოჩქ დო არამხუტუ ჯოხონ ფერ კოჩი, არამხუტუ ჯოხონ. | 1 |
10 | Line 2.5 | ჯვარალემქ ქოთხიისია თესჷ, ქჷმმახვარითია. | 1 |
10 | Line 4.2 | ასე ენეფ ოჸოთანდეს თე ქუალეფ, მუშ მადიდა იჸედ, ხომ ქო. | 1 |
10 | Line 4.7 | უკულია ტობავარჩხილს ქინიბონუა თე ხე. | 1 |
10 | Line 5.4 | ქუაქანცალია ნამდვილ ვთოჟირ ტონაშ ქუა, ნამუთ მჷკოძ თე გვალასჷ, გეძჷ კჷნჷ მაჟია ქუასჷ დო კჷთჷს ქჷნკოდვანქ ჸათაშ თინა ხოლო და, დიკაკუანს, მიკ მიკ, კაკ კაკ. | 1 |