Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 1 | - დო თე კაჭიჭი მუჭომ ჸურძენიდ ან მუ ფერიდ? | 4 |
1 | Line 2.1 | - ჭიფანაა... ჭიფანა ჸურძენ უუღუ. | 4 |
1 | Line 2.10 | ადესა ჯგირ არომატ უღ, მარა კაჭიჭ გეთმუუძინაანდ ხოლო დო ათე უჩა ღვინი, ართმაჟია ხოლაფირი ჩქიმ ბაღანობას არძას უღუდ. | 12 |
1 | Line 2.11 | ათაქ ჩქიმ მეზობელეფს, არძას უღუდ თე კაჭიჭ დო ადეს მეტ მუთუნ ვაჩანდ თაქინეშის. | 7 |
1 | Line 2.2 | ჭიფანა კაკალეფ უღუუ. | 3 |
1 | Line 2.3 | ჯგირ ღვინ უუჩქუ, ჯგირო ქჷდარინუანქი დო, უჩა ღვინი. | 4 |
1 | Line 2.4 | ხოოდო კაჭიჭიშ უმუსო ადესა ღვინ მუთუნ ვაარე, კოჩანას კაჭიჭჷ არძეენს. | 4 |
1 | Line 2.5 | ხოო ათეჲ გურშენი დიო კაჭიჭი რე, ადრე მოშმელენს. | 1 |
1 | Line 2.6 | კაჭიჭის დოჭახუნდეს, ქოდარინუანდეს, უკულ ადესას დოწილუნდეს, თის ქუდარინუანდეს დო უკულ ათე ღვინს ართმაჟიას ქუხოლუანდეეს. | 1 |
1 | Line 2.7 | ოოდო თინა უმოსო აუჩარენდუ ადესას. | 1 |
1 | Line 2.8 | ადესას ბრელ მუთუ ინა ვაუღ, მუ ჯოხო, ღვინობაჲ დიდ მუთუნ ღირსება ვაუღ ისი დო. | 11 |
1 | Line 2.9 | კაჭიჭ არძენდუ მუჭოთი ძალას არძენდუუ, კოჩანას არძენდ ღვინსი დო ფერს ხოლო არძენდ დო არომატის ხოლო არძენდ. | 4 |
1 | Line 3.1 | ხოდო ჩეეში ჩაანდუ ხოლო ჩქიმ ბაღანობას. | 1 |
1 | Line 3.3 | ჩე ჸურძენიე თენა. | 3 |
1 | Line 3.4 | ხოოდო ეთიშე ჩე ღვინს ოდგინანდეეს. | 1 |
1 | Line 3.5 | თის ხოლო მუშ ინა ოკო, გიჩქუდას ოკო მუნერო დაარინუე. | 2 |
1 | Line 3.6 | ჯგირო ქჷდარინუანქ დო შამპანურჯგურა ღვინ ქოდოდირთუ, მუსით ჯოხო დო. | 4 |
1 | Line 3.7 | უკულ არ დღა უღ თის, ეთიმ დღას გინაჩირთუ დო მუშით ქოოდოცენს. | 4 |
1 | Line 3.8 | ოოდო ეთი დღააშახ მუთუნფერო გოწილე ოკო, ნამდა ვადოცუასიი. | 1 |
1 | Line 4 | - თე ბებ დო ბაბუს მუთუნ წეს უუღუდესო ეშ დორინაფაში განსაკუთრებუჲ? | 4 |
1 | Line 5.10 | ეთექ ხოლო ფუუნდ ღვინ, მშუ გვალეჯგირო. | 3 |
1 | Line 5.11 | შანქარს უხოლუანდეს, უშანქარეთ ასე ჩქინ ჸურძენ, ათაქიან ვეერგუ. | 4 |
1 | Line 5.13 | ოოდო გვაჲე ჯგირ ღვინ იშმელეენდუ დო ბაღანეფს ხოლო მარძენდეეს ჭიე ჭიეთ, ფშუუ. | 3 |
1 | Line 5.14 | თიჯგუა გემუან ღვინ ორდ. | 4 |
1 | Line 5.2 | ა, ხო ქოიწი ასე, დაჩხირს იკმუურძანდეს. | 1 |
1 | Line 5.3 | ეთექ მიორჩქიედ, კარს ვაგაჯანდეს, ჩხურუქ ვემილასია დო ეთექ დაჩხირს იკარძანდეეს. | 1 |
1 | Line 5.4 | სიტიბა ოკონია ღვიინსი, ჩხურუქ ვამოხვადას ოკონია დო ღვიინსი. | 1 |
1 | Line 5.5 | უჩქუდეს მუ დროს გეუწირუდეს, გეიობეესკო. | 1 |
1 | Line 5.6 | მაგაჲითო, ღვინ ხო ბრეჲხანს ვეშილებე ჭაჭას გაჩემებული, დეძმარებუნია დო. | 2 |
1 | Line 5.7 | უჩქუდეს მუ დროს გეუბუნუდესკო, მუ დროს გინუწირუდესკო ოკოდ. | 3 |
1 | Line 5.8 | უკულ მაჟიაშა გინოწირდჷდ, თხოლოს მირინუანდუ. | 1 |
2 | Line 1.1 | თვითონ ასე მა სოდეთ მუვშენქინ, თე სოფელს ჯოხო ზუბი. | 1 |
2 | Line 1.2 | თვითონ თე წარმომავლობა თე სიტყვაში, სოვრე მორთუ ზუბიქინ, დიდი ფიქრი ვაკო თეს, რუსეფიშ მუშულაშ უკული ოკო რდას დო თე ტერიტორია, ადრე, ა, სოდეთ ასე სოფელიენ, თენა ჸოფე ხობწყარპიჯი. | 4 |
2 | Line 1.3 | ანუ დასახლება ვაჸოფე. | 2 |
2 | Line 1.4 | ოდო მიდგარენი კოს მინოჸვე ურემი, ოდო ქუძირუ რუსი მიდგარენი განწარებული გილერულე დო ქოუკითხირ მუ გოკონია, თუ მუ გაწუხენსიან, თეს უთქუალ ზუბი, ზუბია დო კიბირს ნოჭუე. | 10 |
2 | Line 1.5 | მარა ინდროს რუსული სოფელს მითინს ვაუჩქუდუ, ოდო თე კოჩშა ხოლო მუთუნი, ასე ვთქვათ, შენწება თე მეურემეში განშე ვაჸოფე. | 2 |
2 | Line 1.6 | მარა თვითონ თე სახელი ზუბი უცხო სიტყვა რდუნი, ბოლოს ეთი უბანშა ქიგუდვალუნა, სოდეთ ამდღარი ჩქინი სოფლელეფი ცხოვრენანი. | 2 |
2 | Line 2.1 | სკოლა რე ზუბისი. | 2 |
2 | Line 2.2 | ოშაყარალი მაღაზია ცალკე მიღუნა. | 1 |
2 | Line 2.3 | ადრე აფთიაქი ხოლო მიღუდეს მარა ვაჸუნს იზმა, ასე ვთქვათ, მომხმარებელი დო იშ დიკილუ. | 1 |
2 | Line 2.4 | იირფელი მუთ ქორთულ წესენს ახასიათენსინ თე სოფელიშ დინახალე, ირფელი ისრულებუ. | 2 |
2 | Line 2.5 | ახალი წანაში მულა, ქირსეში აღნიშვნა. | 2 |
3 | Line 1.1 | - ქუჩუჩის... ასე ვარე ქუჩუჩიშ სეზონი. | 1 |
3 | Line 1.10 | მაჟია ვერსია ხოლო არსებენს, ათაქ ხო უშკურეფს გიამარგენა, დუც ხოლო თეს, ანა ნიშნენსია პლანეტებიშჷ, დედამიწაშ გილულასჷ ბჟაშჷ გარშემო. | 3 |
3 | Line 1.12 | ათაქ უღუ უშკურეფი, ვარდა მუდგაინ ხილი, დუც ხოლო უღუ დო ათენა ნიშნენსია, პლანეტებიშ ბჟაშ გარშემო გილულას დო ათნა ხოლო ჩხორია რე. | 7 |
3 | Line 1.13 | თქვა ქოიჩქჷნანო ჩხორია მურე? | 2 |
3 | Line 1.14 | მურე ჩხორია. | 2 |
3 | Line 1.2 | მინ ტრადიციათჷ ჭუნა ვარდა ობინეხეეს, ვარდა ორტვინს ეშმადვანა, მარა მა ბჩუანქ, მუშენდა მოკო თენა ბრელქ ქოძირასი. | 2 |
3 | Line 1.3 | ქუჩუჩ რე უმოსო სამარგალოშ დო გურიაშჷ ტრადიცია. | 2 |
3 | Line 1.4 | კალანდობას კულტურა ხოლო უმოსო ჩქინ რე, ქოიჩქუნა. | 3 |
3 | Line 1.5 | დო მარგალ კოჩი, სამარგალოს ახალწანა დო კუჩხა კალანდა ვარდუ ქუჩუჩიშ უმშო. | 4 |
3 | Line 1.6 | ანა თხირშე რე კეთებულჷ, მარა შურამიაშე ხოლო ორთუდეს. | 2 |
3 | Line 1.7 | ასე ჩქი ქიგუაჸუნით გიშაძიებას, სოურე მორთ თენა, მუს ნიშნენც. | 2 |
3 | Line 1.8 | რე ჟირ ვერსია. | 3 |
3 | Line 1.9 | ართ ვერსიათ ბასილი, წმინდა ბასილიშ ბჟაკე რენია იჩიებუნა დო თინა მოხვარნანია ახალწანაშ სერს თუ ქირსეშ სერს დო თიშენ რენია. | 3 |
3 | Line 3 | - ჩხორია ქართულად არი მზის სხივი, ათენეფ რე ჩხორიეფი. | 3 |
3 | Line 4 | - აი მუ დროს დუთმოდგუნდჷ თე ქუჩუჩის მარგაჲ კოჩი? | 2 |
3 | Line 5.1 | - ასე მუჭო რდუ, მექუჩუჩე სოფელსჷ ჸუნდუ, ოფუთეს ჸუნდუ. | 1 |
3 | Line 5.2 | არგუსოშ ბოლოშახ შაყარანდუ ათე ნოჸელეფსი, კეტეფსჷ დო იჭყანდ უკული, მუშ პერიოდის უჩქუდ მუჟამ დიჭყუკო თეშ თოლუა. | 4 |
3 | Line 5.3 | მუშენდა გვიან გაკეთი და ვეგჷშგალე. | 1 |
3 | Line 5.5 | მა ბაღანობას ხოლო ბშუ თხირიშ ნოჸელეფ უღუდუ დო ხილეფი დო კამფეტეფი დჷ თეშ გონწყუალა. | 3 |
3 | Line 5.6 | დო დიაჩქიმ ხოლო იჩიებუდუ, თენერი რდჷ თიშ ბაღანობას ხოლო. | 1 |
3 | Line 5.7 | დიდო თე ტრადიცია თირელ ვარე. | 3 |
4 | Line 1.1 | თექ[ ბერთემს] რე ხოლო დედამოკა. | 2 |
4 | Line 1.2 | ხო და დედამოკააში ისტორია თენერიე ნამდა თი შკა ოშკაბანე საუკუნეემსია, კოჩ თქუანსჷნ, მახუთაა საუკუნეშეე მავითოხუთაშახ შუა საუკუნეეფი დჷ დო თიშ უკულ ხოლო თე ჩქინ სამარგალოს და საერთოდ საქორთუოს ირო გითმიანთხუუდუ თურქეფი. | 7 |
4 | Line 1.3 | მა თაშ გამიგებუ თენა. | 2 |
4 | Line 1.5 | მა საერთოდ ირო მაინტერესენდ ისტორია. | 2 |
4 | Line 1.6 | დო თე მუჟანს ვარდუო კოჩიი ჩქინ ოჯახშა სტუმარი ქიმიშუ, ვარდა მუთუნინი, თინეფ მუთუნ ჯვეშ ამბეებს მოყვენდეს და, მა თექ გევოხედ დო ირიათო გაფაციცეფით უჯინეედი თინემს. | 5 |
4 | Line 2.10 | თი ადგილს მართაჲო ჭიჭე რე, ძაამ ვიწრო ხეობა რე თი ადგირს, თი დედამოკა რე თექ. | 5 |
4 | Line 2.11 | დო ათე ოსურქ ქაასხაპუა დო გეგნოსხაპუა მაჟია ნაპირიშა. | 2 |
4 | Line 2.12 | მა ათაშ მაფუდ გინაგებ, ინტერნეტის თაშ ვეგეძ. | 4 |
4 | Line 2.2 | ასე ვერსია ნამუთ ინტერნეტის გეძჷნ, ჭიჭე შხვანერიე დო მა ათაშ მაფ გჷნაგეფ თენა, ნამდა, ათე დედამოკაშ ტერიტორიასჷ მოკათ ოსურს გამათხოზუა დამპყრ... თურქიქ. | 8 |
4 | Line 2.3 | ქოძირუა თემომენტის თეენა, ნამუც წყარს ეშმა.. | 1 |
4 | Line 2.4 | წყარ, წყურგიჲშე წყარ მოუღუდუა, ხოდა გამათხოზუა თექ ოჭოფალო. | 2 |
4 | Line 2.6 | ირტუანჷ, ტეხირ პიჯშე ირტუა, დიდყობკონი თიგურშენი. | 2 |
4 | Line 2.8 | გამაათხოზჷნი, ტახირს ხო ქაადირთჷ ასე, ქაადირთ, მუ ქიმნას ასე ტეხირსჷნი, გაჩერდუა თე ოსურქ, გაჩერდუა დო თე თურქიშ ხეს ეშალკონ თიშა ისხუნუუა ტეხირშა ქასხაპუკოვანი. | 3 |
4 | Line 2.9 | თი მომენტისია, ლეგენდა რე- ტეხირქ დეჭიჭარუა. | 1 |
4 | Line 4.1 | - ხო დო მა ვარ, ბაღანობას თაშ ჯვეშეფ ჩქი ათაშ მიწიინდეს, ნამდა გესქიდუა თექ, ოდოო ირტუა თეთ. | 1 |
4 | Line 4.2 | ათე თურქიქ ხოლო ქასხაპუაა, მარა ექ წყარ ქენაანთხუა იშო, ვეგნასხაპუა. | 2 |
4 | Line 4.4 | ოდო თიშ უკული თი არდგილს, რახანთ ასე მოკათ ოსურიში გიგნასხაპინა ადგილი რე თინანი, თი ადგილს დედამოკა ქიგიადუა დო ასე ხოლო დედამოკა ჯოხო თი ადგილს. | 5 |
4 | Line 4.5 | დო ქუა ხოლო ნამუთ თექ რენი, ეთი ქუა ნამუც გიოსხაპუა თი ოსურქჷნი, თი ქუაქ უკული მიიღუა იშ ფორმა მოკათ... მოკათ ოსურიშ. | 3 |
4 | Line 4.6 | ხო, ოსურიშ, ქალის ფორმა, ანუ ოსურიშ ფორმა მიიღუა. | 2 |
4 | Line 4.7 | ოდო ექ ნუ შხვა ვერსია რე ნამდაა გექვაუა დო ნუ მაინც ესე იგი, თი, ისა თურქის ხეს, ხექ ვეშიეხ. | 4 |
5 | Line 11 | - ათე მოსახლეობაქ მუჭო, სოურეშე მორთუ ფუთის, დასახლებაქ მუჭო მოხვადუ? | 1 |
5 | Line 12.1 | - მუჭოოო... ფუთის მოსახლეობის ემიგრაცია ფუთის განპიროვნებული რდუ მუჭო ქალაქი- ნავსადგური. | 1 |
5 | Line 12.2 | მუჭო ქალაქ- ნავსადგურმა განაპირობუ თე მოსახლეობის მიგრაცია ახლომდებარე ტერიტორიებშა. | 1 |
5 | Line 12.3 | ტერიტორია ათცალი რე მაგალთო: ხობი, სენაკი, აბაშა და გურიის ტერიტორიიდან. | 3 |
5 | Line 15.1 | - სამუშაო ადგილების არსე... რინა, რინა რდუ დო თე მიგრაცია განპიროვნებული რდუ თე ფაქტორით. | 2 |
5 | Line 15.2 | მუჭო ფუთი, მუჭო საპორტო ქალაქი ირძეუდუ სამუშაო ადგილეფს. | 2 |
5 | Line 15.3 | და თე რეგიონები რდუ ახლომდებარე რეგიონები, გურიის რეგიონი და სამარგალოში რეგიონები. | 1 |
5 | Line 15.4 | ფუთი ათას გაყოფილიე მუჭო იაკობ გოგებაშვილი წერ... ჭარუნს, მდინარე ფაზისია საზღვრანსია ქალაქსია ჟირ ნაწილად: ართი რე მარგაური, მაჟია გურული ნაწილი. | 5 |
5 | Line 15.5 | ძირითადი მიგრაცია ათე ფაქტორებმა განაპირობეს. | 1 |
5 | Line 16 | - ნინაშ მდგო... მარგალური ნინაში მდგომარეობა მუჭო რე თაქი? | 2 |
5 | Line 17.1 | - მარგალური ნინაში მდგომარეობა ათაქ, ფუთი ვარდ... სპეციფიკა, სპეციფიკა ზღვისპირას მდებარე ქალაქების, არძა რე ინტერნაციონალური. | 4 |
5 | Line 17.2 | თვითონ ზღვა, ჟღვა არის, რე ინტერნაციონალური და ათაქი მა მარგალული საუბარი და თემების განხილვა მარგალურო ვარე. | 4 |
5 | Line 17.3 | თე დონეს ცენტრალურ ნაწილი მუჭო ხობის, სენაკის, დავუშვათ მთიან სამარგალოს, მარტვილის, წალენჯიხის რაიონეფში, ათაში ვარე ათე. | 2 |
5 | Line 17.4 | თენა რე საზღვაო სპეციფიკა, ზღვა განაპირობენს მარგალური ენის მდგომარეობას ათაქ. | 3 |
5 | Line 19.2 | ეხლა მით რე, მით რე დაბადებული, დავუშვათი, და უღუ სოფელს ბებიე, ბაბური, ან წინაპრეფი უღუნი, თინეფი ჯგირო რაგადანა და პრაქტიკა უღუნა. | 7 |
5 | Line 19.3 | და მით ათაქ რე დაბადებული და გაზრდილი, თექ ვაუღუნა უკვე კავშირი, თექ სოფლებს ვაუღუნა კავშირი და ათაქ რენა მასუმა, მაოთხა თაობა რენა პრაქტიკულად არა აქვთ... ვაუღუნა საშუალება, რო ირაგადან მარგალულო. | 5 |
5 | Line 19.4 | ხოლო მიც უღუ თე საშუალება მიც უღუ, სოფელი უღუ და ზაფხული, ბაღანები ისვენენა თექ სოფერს, თექ უღუნა ბაღანებს დიდ გამოცდილება და პრაქტიკა მუჭო ისაუბრონ მარგალურო, მაგრამ მიც ვაუღუ მა, ჩქიმი მაგალითი თეშნერი, მა ვორექ მეოთხე თაობაში ფუთური, მა ვამიღუ სოფელი სოთინი. | 8 |
5 | Line 19.5 | ჩქიმი ბაღანებს... მარა მარჩქილე იფრელი, იფრელი გვარჩქილე, მარა პრაქტიკული საუბარი გვიჭირს, რისი მოწმე რეთ ასე სი. | 2 |
5 | Line 2 | - ჩქიმი სახელი დო გვარი რე სილოვან გვასალია. | 2 |
5 | Line 21.2 | მარა მა ვავრ... მა და ჩქიმი და ვავრაგადანთ მარგალურო. | 1 |
5 | Line 21.3 | თინეფი რაგადანდეს, თინეფს უღუდეს კავშირი, სენაკიშ რაიონიდენ დეს ჩქიმი მშობლეფი დო თინეფს უღუდეს კავშირი და მა, მა ვამიღუ..... | 1 |
5 | Line 22 | - ესეგი თქვა დო თქვანი და ართიანწკუმა რაგადანთ ქორთულო, ხო? | 1 |
5 | Line 23.2 | იშვიათი რე ასე ოჯახეფი... აი ნაბადას, ნაბადას რე თექ ხოლო, თექ ხოლო ბოლო პერიოდის ვარე თიშნერი სიტუაცია, მუჭო ეჩი ეზდაათი წინათ... თექ ხოლო რე ტენდენციები რე მეგრულო ენის გაქრობის, თუ რა ვიცი, რა არის. | 7 |
5 | Line 24 | - გაქრობაში ტენდენციეფიე ხო, დინაფაში ტენდენციეფი... | 1 |
5 | Line 25 | - დინაფაში ტენდენციეფი რე. | 1 |
5 | Line 26 | - ქო, თაქ ასე, ფუთის, მუ რე ისტორიული ადგილეფი, შეილებუნანო მიწუათი? | 2 |
5 | Line 27.2 | თენა რე ძირითადი ჟირი გეოგრაფიული ცენტრი, მიშ ირგვლივ იქნებუდუ ქალაქი. | 3 |
5 | Line 27.3 | იქმნებუდუ ქალაქი და ისტორიული ადგილები, მაგალითად, თაქ რე უბანი მალთაყვა. | 2 |
5 | Line 27.4 | მალთაყვა გიჩქუნა კურორტი რე ჩქინი, თემატური ადგილი რე. | 3 |
5 | Line 27.5 | დასახელება სახელწოდება მალთაყვის ვაუჩქუნა მითინს და მალთაყვა რე რომაული სახელწოდება: მულტაკვა, მუტაკვა- ბევრი წყალი მულტი- მულტი მილიონი- რე და აკვა- აკვატორია. | 6 |
5 | Line 27.6 | ათე მანიშნებელიე, რომ ოდითგანვე ათაქ ბერძნული, რომაული დასახლებები ორდუ თაქ, ფუთის ტერიტორიას. | 2 |
5 | Line 29.1 | - ფაქტორიები, სავაჭრო ფაქტორიები დო უკული ჭიჭე ქალაქები, მაგრამ დიჭყეს დიდი ბერძნული კოლონიზაცია დი... იჭყაფუ. | 2 |
5 | Line 29.2 | ჩვენ წელთაღრიცხვამდე დავუშვათ მესამე მეორე საუკუნეში და ჩქინი წელთაღრიცხვით პირველი, მაჟია, მასმა, მეოთხე საუკუნეში ათაქ ინტენსიურად რდუ ურთიერთობა რომის იმპერიასთან. | 3 |
5 | Line 29.3 | და ტერმინები ხოლო გაჩნდა მაგალითად მულტაკვა. | 1 |
5 | Line 29.4 | პალიასტომის ტბა, პალიასტომი; პალეოსტომუს,, ჯვეში უბე’’, პალეოლითი და სტომუ არის უბე, ძველი უბე არის. | 4 |
5 | Line 29.5 | რე კუნძული კოლიმბარი, კოლიმბა- სასაფლაოს ნიშნავს, დასასაფლაების ადგილი და ათაქ ტერმინოლოგია, ძირითადო, განსაზღვრავდა თე რომაული და ბერძნული ტერმინოლოგიები განსაზღვრავდა. | 2 |
5 | Line 29.7 | ხოლო ნაბადა, ნაბადა ტერმინი რე, ნაბადა ჭიჭე მდინარე რდუ ნაბადა. | 7 |
5 | Line 29.8 | „ ჭურია და ნაბადა რე ჩელა სკანი გიმნაზია“. | 5 |
5 | Line 3 | - ნამ წანას დებადითი? | 1 |
5 | Line 30.1 | ისტორიული ადგილები, ისტორული ძეგლები მუჭო ასეთი ათაქ არძა ჯვეში რე ფუთის კოშკი. | 2 |
5 | Line 30.2 | ასე ათაქ ორწყეთ ფუთის კოშკის, თენა აშენეს, ააშენეს ოსმალებმა ათაშ ოთხაშ ორმოცდა... ათას ოთხას ორმოცდაცამეტ წელს. | 2 |
5 | Line 30.3 | უკული რუსებმა და მარგალებმა ჟირ ჟირო ეჭოფეს თე ტერიტორია და ქალაქის გამოცხადების პერიოდში ზავის პირობების თანახმად თე კოშკი- ქალაქი გამოაცხადეს, ფოთი გამოაცხადეს ქალაქად და კოშკი, ციხე დაანგრიეს და კოშკი დარჩა, როგორც კოშკი და მერე ნიკო ნიკოლაძის ის იყო იქ, რეზიდენცია. | 1 |
5 | Line 31 | - თაქ ახლოს რე ხო? | 1 |
5 | Line 34.1 | - ეკლესიაშენ... ფუთისჷ რდუ ეკლესიეფი, პალიასტომისჷ ხატი რე, ინახებუ ქუთაისისჷ, უკავშირდებუდუ პალიასტომი დო თექ ორდუა. | 2 |
5 | Line 34.2 | მარა ათენა ხოლო ჩქიმი აზრით, მაინც კავშირში რდუ... ძან დიდი რე გავლენა ბერძნულ რომაული კოლონიზაციის თა რეგიონს... ზღვისპირა რეგიონს, ძაან მაღალია | 2 |
5 | Line 36.2 | ათაქ მაღალიე უფრო ათაქ მაღალიე ექსპანსიის დონე განპიროვნებული თე კოლონი... თე ისა, აქ გაჩენილი სამხედრო ობიექტები რომაელების და თეშ ვარე მარგაჲური. | 5 |
5 | Line 36.3 | მაგრამ მოდინება, მიგრაცია მუჭო რე თე რეგიონებიშა ხოლო, მარგაჲური არძას არჩქილე და არძას უჩქუ, მით რე ათე ქალაქის მცხოვრები არძას არჩქილე მარგაჲური, მაგრამ კომუნიკაცია მარგაჲური რაგადი.... | 6 |
5 | Line 37 | - მარა უკული ჭიე ჭიეთ ფოთიშ მოსახლეობა გინმურს ქორთულ ნინაშა, ხო? | 2 |
5 | Line 38.1 | - ვამიჩქუ თაქ, ქო გინმურს, მარა თე სიყვარული კოლხეთის მიმართ, სიყვარული ჩქინ კუთხეს მიმართ მაღალი რე, მაღალი რე და თეშ დინაფა, მე მგონი, გაქრობა დინაფა ვაიჸვაფუ, ვაიჸვაფუ. | 7 |
5 | Line 38.2 | იმიტო რო არძას არჩქილე მუ მნიშვნელობა უღუ მარგაური ნინას ქართული სახელმწიფოების არსებობაშე. | 3 |
5 | Line 38.3 | თენა რე საუნჯე ჩქინი, თენა რე საუნჯე დო მით ასოცირებულიე ანტიკურ კოლხეთთან, კოლხეთთან და თექ დამალულიე უამრავი ბრილიანტები და ათეშ დინაფა ვაშინერს. | 7 |
5 | Line 39 | - ეკონომიკურო მუჭო რე ფოთი განვითარებული, აი თუნდაც ფოთიშ პორტიშ გურშენ მუს თქუანთ, თე მხრივ? | 1 |
5 | Line 4.1 | - ჩქიმი დაბადების წანა რე ოთოშ ჩხოროს სუმონეჩდოოთხი წანა. | 4 |
5 | Line 40.1 | - ეკონომიკური ძირითადი ეკონომიკური ფუნქცია მუთ უღუ თე ასე ფოთის, თენა რე პორტი. | 4 |
5 | Line 40.2 | მარა ათე პორტის უკვე პრობლემები უღუ. | 2 |
5 | Line 40.3 | თვითონ განვითარება, განვითარდუ ფოთი დო პორტი ორასი წლის უკან განავითარა ნიკო ნიკოლაძემ. | 2 |
5 | Line 40.4 | უკვე თე პორტი რე ისტორიული კულტურული მემკვიდრეობა და თანამედროვე პირობებს ვეპასუხენს, პასუხი ვარ... თანამედროვე პირობებს ვეპასუხენს თე პორტი. | 1 |
5 | Line 44.2 | სიღრმეები ვარე, ფართობი არ არი. | 1 |
5 | Line 44.4 | ეს ღრმაწყლოვანი პორტები უნდა დაწყებულიყო უფრო ადრე, მაგრამ მაინც მუშენს დო ძირითადი, შეიძლება შემოსავლის წყარო ფუთალების რე პორტი. | 1 |
5 | Line 45 | - შხვა ადრე მუთუნი მეურნეობა რდუო თაქ ხოლო, აი პორტიშ გარდა? | 2 |
5 | Line 49.1 | ფოთი, ფუთი ათას ცხრაას სამოცდა სუმონეჩდოსუმ წა... ვაარ, სუმონეჩდოშკვით წანას გამოაცხადეს მუჭო ფედერალური ქალაქი. | 2 |
5 | Line 49.4 | თაქ რდ სუფთა საპორტო ინდუსტრიული ქალაქი. | 2 |
5 | Line 50 | - ესე იგი ქვალონი ხოლო მიშმეშ ფოთშა. | 1 |
5 | Line 51.2 | ჭალადიდი, ქვალონი, ყულევი, სენაკამდე ის იყო, რა ქვია, ფოთის შემადგენლობა და უკული ფედერალური ქალაქი რდუ და ფედერალურ ქალაქში ვაშილებედუ სამეურნეო წარმოებები, რაღაცეები სოფლის. | 1 |
5 | Line 7 | - მუ შეილებუნა თქუათი ფუთიში შესახებ? | 1 |
5 | Line 8.1 | - ფუთშე... ფუთი რე უდიდესი ისტორიის ქალაქი რე ფუთი. | 2 |
5 | Line 8.2 | ანტიკური პერიოდიდენ იჭყაფუ ისტორია ფუთის. | 2 |
5 | Line 8.3 | ვაარე თე ქიანას ძვეში ბერძენი ისტორიკოსი ფაზისი ფუთი ვაუღუ მოხსენიებული თავიანთ ნაშრომებს. | 2 |
5 | Line 8.4 | საინტერესო რე, ფუთისჷ, მუჭო ქალაქისჷ ისტორია მაჟია საუკუნეს უღუ აღწერილი არიანეს, რომის სამხედრო ატაშე რდუ თე პიროვნება, მუ მდგომარებაა ქალაქს, მუ გარნიზონიე, მუ ძეგლებიე. | 13 |
5 | Line 8.5 | მაჟია საუკუნეს რე აღწერილი, მუჭო აქ რდუ ქალაქი. | 2 |
5 | Line 8.6 | დო მაოთხა საუკუნეს აქ რდუ ფაზისის ისტორიკული აკადემია, პირველი უმაღლეს სასწავლებელი საქორთუოს. | 2 |
5 | Line 8.7 | ათაში რე აღწერილი და ათე სასწავლებლები რომაელების მიერ იყო... რომაელების მიერ რდუ დაარსებული მთელს ქიანას. | 2 |
5 | Line 8.8 | დიდ როლს თამაშ... ასრულენდუ თე სასწავლებელი ადგილობრივი მოსახლეობის განათლების... | 1 |
6 | Line 1.3 | აი, მუშე აკეთენთჷ დო თეს მუ... მარგაჲეფ სო მითმიოგანდეეს, მუს მითმიოგანდეეს? | 2 |
6 | Line 2.1 | - აასე კინ თი ბოშიშ ჭყოლოფუა რე თენა. | 3 |
6 | Line 2.2 | სერგი მაკალათიაშ წიგნი ქაშამიოლ ხეშა. | 2 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 3 |
6 | Line 3.1 | ლარჭემიშ ბაზრობა ჸოფედ ხოობის. | 2 |
6 | Line 3.2 | ოდო ათავრე მიშჷნ პიროვნება ხობშა, ბაზრობაშანჷ, მეზობელ მეზობელს ოჩინანდ, ლარჭემ ქუმომჯუმევა. | 4 |
6 | Line 3.4 | ათე საკრავ ვაოფედ, თენა რდჷ საქონელიში მჷკართინაფალჷ ინსტრუმენტი, ნამუთუთუ, ესე იგი, ბრუო ინა რე თენა, ჟირი, ოთხი, ამშვ, რუო. | 10 |
6 | Line 3.5 | ბრუო კალამია რე აკოსკვილჷ თენა, ათე რუო კალამიაშე. | 6 |
6 | Line 3.6 | ართ ართ საკრავიე ათენა, ნამუთ წყაარს იშოლუ. | 4 |
6 | Line 3.7 | წყარ ქიგიბათუ დო უკულ უღ საოცარ ხმა დო ანა ხოლო ვესვა.. | 6 |
6 | Line 3.8 | ათჷნა რე ლაკაციაჲ ეშვებით სკვილი, მარა თეშ ოკო რდას ოკო სკვილი, თენა ვაკოციასი დო დუდ ვეძირედასჷ ოკო. | 4 |
6 | Line 3.9 | დაჭყაფუ დო დასასრულ ვეძირედას ოკო სოთინჷ. | 2 |
6 | Line 4.1 | ათჷნა გუაკეთჷ დო ათე ზომეფ მა ხოო ლააფ ვამჩქჷდ თეჲ დო წარმოდგენა ვამღჷდ მუ დჷნ. | 8 |
6 | Line 4.2 | დო წარმოგიდგინებ, ათენა ეთი ბაღანა ბოშიქ ქუმორთ, დემურ ბიძიავა, თქუ, მუზეუმს მაფუნია ნაძირეფჷ დო წარმოიდგინ, თენა თექ თბილისშა გურაფულენდჷ დო უკულ აბარენდჷ თი პერიოდიჲ მიდურთუმუდ დო თენა არძა დუზიმუდჷ ათაშ დინახაეშე, ქუთხუუ ოდო ქუმომიღ ზომა. | 14 |
6 | Line 4.3 | გუაკეთით თენა, ენა უკვე ნაღდაას თინა რე, მუთუ რდჷნი. | 4 |
6 | Line 4.4 | მაჟია ქუაჩუქჷ მუსჷ. | 1 |
6 | Line 4.5 | მასმა- ბათუმურ პიროვნება დჷ თენა, გვარ გუმოჭყორდ, ათეე ხალხურ ფოლკლორს იჭარანდჷ. | 8 |
6 | Line 4.6 | ვა... ვა... ვაფშ გვარ. | 3 |
6 | Line 4.8 | უფრო სწორად, გუკეთი დო ქიმუჯღონ თაურენგანჷშე. | 1 |
6 | Line 5.1 | ასეე ათეშიი უპრატესობა მურე? | 2 |
6 | Line 5.2 | ათჷნად მაგალთოო ჩხოულეფსჷ შხვა ხონარით უძახჷდეს, კურუენს შხვა ხონარით, მოზვერ... მოზვერენს შხვა ხონარით. | 4 |
6 | Line 5.3 | ოდო აარძა დჷ საქონელიშ მჷკართინაფალჷ დო დაძახინალჷ. | 1 |
6 | Line 5.4 | უკულიი მუჭო სალამურ, ჭყიშენს უღუდეს იგივეთ მუკართინაფალი თეში, უკულ საკრავო გინირთჷნ თეში, გინირთ თექ ხოლო მიოგამალო საკრავო. | 2 |
6 | Line 5.7 | ათექ მა მუთ გინომით თე ბაღანაქჷ ქოიჩქჷნო? | 1 |
6 | Line 5.8 | ბაღანას უძახჷქ, ქჷმაპატი გიო, ინა, მუ ჯოხო, დედაა.. | 4 |
6 | Line 6 | - დიტო. | 1 |
6 | Line 7.1 | - დიტო. | 1 |
6 | Line 7.10 | ათენათ რთულიე, მარა თი დონეშა ქიმიოგ დო კაკალე დიხაჲ ჟირხოლოჲ ჩაბერვა ხოლო[ რდჷ დო]. | 3 |
6 | Line 7.11 | თენა ირდ სოდგადნჷ ათავრე წალენჯიხაშ რაიონჷშა, თიჯგუა დაინტერესებულიე თენა. | 6 |
6 | Line 7.12 | ოდო ეთექჷ ჯვეეშ ჭყჷშიქ დაგურუ თეენა. | 2 |
6 | Line 7.13 | ათეჯგუა მოიტერეს.. | 1 |
6 | Line 7.2 | სახელ ხოლო ქა... ქაშმომოჩირთ ჩქაქ. | 2 |
6 | Line 7.3 | ,, დილა მშვიდობისა საქართველოშა’’ ჸოფე მოწვეულ დო დომრეკ ახალ ინას. | 4 |
6 | Line 7.4 | ოდო დემურ ბიძიავა, ჭუმე ოჭმარეს ქორჩოდჷნიაო. | 1 |
6 | Line 7.6 | მუდგარენ მოკონ თიქ ვათქუ დო დოირეკჷნქია დო დომრეკ ვითიშ გვერდის. | 2 |
6 | Line 7.7 | დემურ ბიძიავა, ასე ქემერთია, ტელევიზორ ჩართია, მიწუ დო მუკჷვოჯინიო, ამარ ქოვძირ. | 3 |
6 | Line 7.8 | დო წარმოიდგინ, ჩქიმ ნაკეთებ ჩონგურით დო ათე ჩელა ვარდუო ბიძია მიოგჷნ, მა ათაქ ჩილამურც იმგარდი, თი დონეშა. | 6 |
6 | Line 7.9 | ხო ქჷგახიოლუა გემორაგადუ თევრეგანშე, მუ ჯოხომაქ- უწიი. | 1 |
6 | Line 8 | - აის მუშე ამზადენთ, ან მასაჲა მუიჲე? | 2 |
6 | Line 9.1 | - ათჷნა ორე დასურო ლარჭემს უძახჷნა თესჷ მარგაჲურო, ლერწამი- ქორთულო. | 2 |
6 | Line 9.2 | ლარჭემიე, ჩაანს თენა თაქ. | 2 |
6 | Line 9.3 | ხვარენდეს თესჷ იში, მურე თიჲ ჯოხონი, ბინეხიშ სინა ვარდჷნ თი დროსჷ თეშ გაბუნაფალო, მჷკაკილარო. | 2 |
6 | Line 9.4 | ნახვილენს გინმაბუნუანდეს, ქჷგაბუნუანდეს ოსურეფ მინდორს დო ჩაანდ თენა. | 3 |
6 | Line 9.5 | მა ვამჷჩანს, მარა ათაქ მეზობელს უჩანს ართ დიხას, მაჟია დიხას, მუდა დიხას ჩანსჷ დო ეთეურეგანშე რე თენა მოღალირჷ. | 5 |
6 | Line 9.6 | ენა შიშხვათ გიშაგორე ოკო თენა. | 3 |
6 | Line 9.7 | ოდო მიღჷ ასე ოძირაფალო, ნამდა პირველ საკრავიე, მიოგამალიე ვამიჩქ საკრავიშ სახელ მარგალურო. | 7 |
6 | Line 9.8 | ოდო მარგალური, ათჷნა მარგა... ათეთ იჭყაფჷ არძა მა... ინა საკრავ, მარგალურჷ საკრავეფ. | 6 |
6 | Line 9.9 | ლარჭემიშ ისტორია ათეჯგუა რე მოკლეთ. | 3 |
7 | Line 1 | - ათე პატჷნეფიში გურშენი მუ შილებე, მუ გჷგაშინენა, ჯვეშო უჩქუდეს ხო, ხვამა, წირუა? | 6 |
7 | Line 2.2 | უკული წითელე პატჷნეფი მიდგას ოსურუდუნ, ქიგეგონენდეს შხვადო სოდგა რდჷნჷ, თექ ოკო მიდეუნესკო თე მუნეფიში ბაღანა, თიშ ოძირაფშა მუდგარენი ტკბილეულით, ხილეულით დო იშო აშო გილმეშეს. | 2 |
7 | Line 2.3 | დო პლიუს ათეს ხოლო რდჷ ჯა ნეძი. | 2 |
7 | Line 2.4 | ნეძი რდჷ ჯა, ნამუში ფესვის შილებედჷ თი ბაღანა გაგთატარკონჷ ფესვი დო დიხაშ შკას. | 3 |
7 | Line 2.5 | თიჯგუა თხრილი რდჷ, ბაღანაში გჷთოჸუნაფა დო გატარება შეილებუდ. | 4 |
7 | Line 2.6 | დო მუდა ბაღანა გეტარებუდუნჷ, თიშ მიხედვით ჭითა ლენტეფი მიკიბუნუაფუდჷ თექი. | 3 |
7 | Line 2.8 | მეუძინანდ კოჩჷნ, მეუძინანდჷ, მეუძინანდჷ დო დღას, მუშით დელპებუდჷდა ვარა, კოჩი ვანკონწყჷნდჷ, ჭუალა ვეშილებედჷ. | 2 |
7 | Line 3 | - მუ ვაშინერდ თე დროს მაგალთო, პატჷნეფი გიზოჯჷნდ ოჯახის თიწკმა? | 3 |
7 | Line 4 | - პატჷნეფი გიზოჯჷნ თი დროს ხმაური ვეშჷლებედჷ, ჩხუპ ვეშლებედჷ, ღვინიში შუმა ვეშილებედჷ, რდიკო ოკო მშვიდას, წყნარას, ნორმალურო. | 2 |
7 | Line 5 | - დიხაში ნჭყოლუა. | 1 |
7 | Line 6 | - ვაა, ვეშილებედჷ დიხაში ნჭყოლუა მუთუნით, მუთუნი ცუდიშ გაკეთება მუთუნიშ ვეშლებედჷ. | 2 |
7 | Line 7 | - აჰა, გასაგები რე, ჯგირი, მადლობა. | 1 |
7 | Line 8 | - რას...[ მუს იჩიებუქ სკან გოლვაფრო]. | 1 |
8 | Line 1 | - ჯგიირ, ასე გეგნოვთაათ თქვაან სოფეჲშაა, თქვაან სოფეჲს ჯოხო თარგამეულიი, თე სახეჲქ მუშეენ გიადუუ, მუშეენ გიოდვეეს თე სახეი? | 3 |
8 | Line 10 | - ეჩდოსუმ ნოემბერს დო ამშვ მაის... მესიის. | 3 |
8 | Line 11 | - ანუ ჟირხოჲო დღესასწაუს ათმაღნიშნენთო? | 1 |
8 | Line 12 | - ჟირხოჲო დღესასწაუულ ეთმეღნიშნეებ ჩვეულებრივო. | 4 |
8 | Line 14.1 | - ანუ ეთმეღნიშნეებ ძირითადი რე, მეურსუ, წირვა მეურსუ. | 4 |
8 | Line 14.2 | საეკლესიო გოფჭოფათჷნ, პაპა მუთმუურსუ დო, ბაბაჩია, ათაშ ქოფთქუათჷნჷ. | 3 |
8 | Line 14.3 | მუთმუურს, წირვას აღავლეენს დო უკუჲ ჩვეულებრივ ტრადიციულ ტრაპეზი იმართებუუ. | 3 |
8 | Line 14.4 | მთეჲ სოფეჲიშ ხალხიი, ბაღანეეფ, ახალგაზრდობაა ტრაპეზიის ქიინკუდოხოდუუთ დო ჯვეშ ამბეეფს გოშინა მეურსუ, ჯვეშ წესეფიშ გოშინა მეურსუ დო თააში. | 7 |
8 | Line 2.1 | - ანუ თარგამუჲი თაშიეე, მარგაჲურო გეგნიპონაათ, ნამუთ ჯოხოო მოსვანჯეჲი დიხაასჷ, სოდეც ორდუ, უჲი დიხას უძახუუთ ჩქიი- მარგაჲეეფ, სოდეც ქუმოხვაად თე ხალხიშ ართ ართ დასახლებააქ თე ადგიჲს. | 6 |
8 | Line 2.2 | ანუ რე თარგამუჲი, ტეხირ მეეურს, ტეხირიშ კვარჩხან დო მარძგვან სანაპიროეეფს ხალხი ცხოვრეენს. | 4 |
8 | Line 2.3 | ცხოვრეენდ ადრე საუკუნეეფს გოჲაას, სოდეც ამდღაა ხვაჲე რე შემორჩენიი წმინდა გიორგიშ ეკლესიაა, სოდე ოხვამეეს უძახუდეეს ჩქინ წინაპრეფიი დო თინა ორდუ. | 5 |
8 | Line 2.4 | სასაფლაო ხოჲო თექი დუ. | 1 |
8 | Line 2.5 | უკუჲ უკუჲ ხალხიიქ თუდო თუდო გიჲეკიინ, თიგურშენ ნამდგა ტეხირ უფრო დიდ მაშტაბიით ორდ გოფაჩიჲი დო წყარი უფრო დიდი რდჷ; მუჭო დეერკუ ტეხიირქჷნი, უფრო თუდო ტეხირს, სანაპიროეფს გეეშენ, გეეშენინ სოფეჲქ. | 6 |
8 | Line 3 | - თე სოფერს, ანუ მუზმა ხანიე მუთ ანუ რე, ქოიჩქჷნადაა, მუზმა წანაე არსებეენს დო მაგაჲითო მუ გვარიი ხაალხ ცხოვრეენს თააქ დო მუზმა კომლიე? | 9 |
8 | Line 4.1 | - თარგამული მარგაჲურო, ჩეულებრივ თარგამული სოთინ ვაა... ისტორიაას ბრეჲ ვგორი დო ვააჭარ, ნამდგა საწყისი მუდროშე რე, მარა მუჭო თაშინ, ხალხიი ძირითადო თაქ შხვადოშხვა გვარეფი ცხოვრეენს. | 5 |
8 | Line 4.2 | რე სიტყვაშა მიშველიეფი, ნარუსკუაჲეფიი, რეენა სართანიეეფ, ფარცვანიეეფ, ცავეფი, რე მრავალფეროვნება გვაარს. | 4 |
8 | Line 4.3 | ძირითად ჩქიინ სოფეჲიში ართ ართ კულტურა, ნამუც რე ბინეხი დო მებინეხეე ხალხ ცხოვრენს თაქ; ნერგიი, ნერგეფი გიშმაჸუნა მარგაჲურ ჯიშეფიი. | 8 |
8 | Line 4.4 | თაქ ორდ ადრე მარგაჲურ ჯიშეფიშ ართ ართი აკვანიი დუუ. | 2 |
8 | Line 4.5 | ძირითად სამარგაჲოშეე, მუთ უმრავლეესწილო, მუთ გოოჩაანს ბინეხიინ, თაურეშე მუთმოხვადუუ მომარაგებაა, ჩქინ კუთხუში. | 4 |
8 | Line 5 | - აი თე სოფერს თქვაან არძაშეე საყვარეი ადგიი ნამუე; ნამ ადგიი გიორა არძაშე მეტო დო მუშენი? | 3 |
8 | Line 6.1 | - ჩქიმ საყვარეი ადგიჲი რე ტეხირპიიჯ დო მაჟია რე ჩქიინ ოხვამეე, სოდეც წმინდა გიორგიშ სახელობაშ ეკლესია მიღუნაა. | 8 |
8 | Line 6.2 | თექ ეკიჲენქჷნ ჟიდოხშეე მთელ, მთეჲი სოფეი მორჩქუუ დო აი თექ შურიიშ სიტიბაას გინაფუჲენქ რაა, ათაშ ქოვთქუათჷ. | 2 |
8 | Line 7 | - დო თე სოფეერს, აი თუნდაც ოხვამეობა ახსენიით ასე თქვა, რენო თიიწკმა დაკავშირებუჲ მუთუნ თქმულებაა ან გადმოცემა, ნამუთ თი ოხვამეეს უკავშირდებუუ? | 5 |
8 | Line 8.1 | - ჩქინ გვარიიშ ართ ართ რე ისტორია მუჭო მიჩქუნან, ჩქინ გვარიიშ, ანუ მფარვეჲი ხატი რე წმიდა გიორგიშ ოხვამე, სოდეც ჩქი ისტორიაშე მუურსუ ნამდგა, ჩქინი გვარი განსაკუთრებუჲი იცვეენდუ წეს ჩვეულებეფს. | 8 |
8 | Line 8.2 | დღესასწაულეფ, წმინდა გიორგობა წანაშე ჟირშაახ რე, ეჩდოსუმ ნოემბერს დო ამშვი მესისჷნ, ჩქინ კუთხუშოთ განსაკუთრებუჲი ათინადჷ ნამდგა, განსაკუთრებუჲი დღესასაული, ნამუსუც ჩქი წმინდა გიორგობას ეთმებღნიშნენთჷ. | 6 |
8 | Line 8.3 | არძა ჩქინ გვარიიშ წარმომადგენეჲი, ასე რე ჩქინ სოფეჲიშ, კურთხუუშ ხალხი. | 4 |
9 | Line 1.1 | - ართ ჭიჭე მუდგარენ, ზღაპარივით არის ეს. | 3 |
9 | Line 1.2 | ეთი დიიდ ბაბჷ ხომ ქორდ, დიიდ ბაბჷ. | 5 |
9 | Line 1.3 | ჩქიმ მუმა საერთოთ ნუ შხვანერ კოჩიდ თი დროს. | 4 |
9 | Line 1.4 | ირთუდუნ ეფერ დო ბრელ ჸუდე აფ გჷმნათირა. | 5 |
9 | Line 1.5 | ასე ონჯღორე რე თქუენ, მარა- ბრელი ეშ განათლება უღუდ, ჭკვერი დუ დო მორაგადეთ- ირკოჩიშ უჯგუში. | 4 |
9 | Line 10.1 | - ონჭა მარგალურო. | 1 |
9 | Line 10.10 | ბრელი რე ენა დო ოშნერ მუდგარენჷ. | 3 |
9 | Line 10.2 | აათენა ირკოსჷ უღუდჷ დო მუ ბღოლათ თეს დო გებჭოფ დო იშ ქენთუოხუნე თექ. | 2 |
9 | Line 10.3 | ქენუორაგვე, ააა ტომბარდ, დიიდუფ, ეენა მუჭო ფქიმინი მა. | 3 |
9 | Line 10.4 | ჩქიმ ბაბუ, მითინიშ ვაფშჷ, მითინიშ დო ბაბუ მით უმეტეს მითინს ვალახუნდჷ, თენა ტყურარდ. | 6 |
9 | Line 10.5 | თხირიშ ჭინჷ გეჭოფუ დო ძაამ მანგარო გობლახუ, ჭიჭე ბაღანა დო იმტი ოთხირეშა. | 2 |
9 | Line 10.6 | ოთხირეშე იშო გინიბლი დო სოდგარენჷ ოო სერშა დო უკულ ობჭოფუ დო ქომხუტორუ დო ხომ ქოიჩქჷნია აა, მუზმა წანა რე, გაკვეთილ ვაგობჭყოლადჷ. | 5 |
9 | Line 10.7 | თენა ათეცალ, მეტ ბრელ მუთუნ ზღაპრულ, ბრელ მუთუნ, მარა ინა ასე ვაუხუჯანს, უკულ. | 9 |
9 | Line 10.8 | ბეევრი ცხოვრება ბრელ მუთუნს გოძირანსჷ კოჩის. | 2 |
9 | Line 10.9 | ეზმა წანა ვართ უნაკლოთ ოდო ვართი შეუმჩნეველო ვემეურსუ. | 2 |
9 | Line 2.10 | ასე იშო ვამნომრთუმ მა. | 2 |
9 | Line 2.11 | ღურელ დღას ვამაფ ნაძირეფჷ, წარმოდგენილ ქჷგაფნო? | 5 |
9 | Line 2.12 | ოოდო ათაშ ქინთუოჯინით მა დო ბიძისკუა მიჸუნდ ხოლო ჭიჭეთ უკლაშ ჩქიმი. | 3 |
9 | Line 2.13 | აათენა უჯინითოო, ბაბუშ ჩხვინდ ნებეტან ჟი აფ ეკუნელჷ. | 3 |
9 | Line 2.14 | თენა ქობძირით დო გენწომიოლეს ძიცაქჷ. | 1 |
9 | Line 2.16 | იახა ამდღა ხოლო მაძიცინუაფ. | 2 |
9 | Line 2.18 | მაჟია რდუ ხოლო. | 1 |
9 | Line 2.19 | ხოლო მა დო თი ჩქიმ ბიძისქუაქ მიდაფრთით, ღელე ქოიჩქჷნო მურენ? | 1 |
9 | Line 2.2 | ჭიჭე ვორდი, თენა რე ეჟდოვითოჟირი. | 3 |
9 | Line 2.3 | ლეხი რე ჩქიმ მუმა. | 3 |
9 | Line 2.4 | სოდე მეურს უნჩაშინ, თექ ოკოპუნთ ჩქი, აბა მუ ფქიმჷნათ დო ქიშმოტყვინეს, ბაბუქ დოღურუა, დიდ ბაბუქ. | 2 |
9 | Line 2.6 | ჩქიმ მუმა ცხენც გეხე, ჭიჭე ჯიმა მიჸუნცუ, სუმ წანერინ, ათაქ უკებ დო ჩქიი, მა, ჩქიმ დიდა დო უნჩაშ ინა, კუჩხით ეკოფთხოზუთუ. | 12 |
9 | Line 2.7 | ეეჩი კილომეტრი, ეს ზღაპარივით რე, თიშენ გირაგადუქ. | 1 |
9 | Line 2.9 | ათე ბაბუ, ექ ოდას ჸუდეს ვარჷნ, ეთი ქუხნას დიდ ინა, შქა დიხასჷ ქუდუდგუმნა ინა დო ბაბჷ გილაჯან თაქ. | 9 |
9 | Line 4 | - ხომ ქოიჩქ. | 2 |
9 | Line 5 | - ჭიჭე წყარი. | 1 |
9 | Line 6.1 | - ო, დაგუბებული წყარი, მინ ლეტამ, მინ მუდგარენჷ დო შარაპიჯი რე. | 2 |
9 | Line 6.10 | ონჭა ქოიჩქჷნო? | 1 |
9 | Line 6.2 | ჭიჭე ვორეთ, ჭიჭე, იმმა სკოლას ხოლო ქუორდიო, ვამიჩქ. | 4 |
9 | Line 6.3 | ოდო კუ, თენას ოპჭოფუნთ, ენიბლენთ ღალჷშა. | 1 |
9 | Line 6.4 | ათაქ ქეწიფხუნუა, მალეპუნანქ შარას, ქუალეფ ქუგუნწკარი, ხოლო მაჟია ოკო ოპჭოფე. | 3 |
9 | Line 6.5 | მუშო მოკონ მისჷ უჩქჷ. | 1 |
9 | Line 6.6 | ოდო ქუმოფრთიო, ენა ვარე უკვე. | 2 |
9 | Line 6.7 | ა დო, ბოლოს ირო თაშ ქჷგმოსკიდჷ ოდო ათე ართ ჭოფილ მალეპონით დო მალაფთით ჸუჩა. | 3 |
9 | Line 6.9 | ვართ ჩქიმ ეზო, ვართი... არძას უღჷ ონჭა. | 4 |
9 | Line 7 | - ჭა, ხო? | 1 |
9 | Line 8 | - ჭა. | 1 |
9 | Line 9 | - წყარიჲ ეშაღალარ. | 1 |
10 | Line 1.1 | ჯვარიში, ათე ტერიტორიასჷ ოხუუ დო ტობავარჩხილჷცჷნ ფერი, ლეგენდა რე ართ ათეშნერი, ნამუთ მა მაბრუო კლასის ვორდინ თიწკჷმა, ქჷდმავალეს სკოლას. | 6 |
10 | Line 1.2 | დო ჩქიმი მეზობელ კოჩქ დო მანგარ, ვეფხისტყაოსანც ზეპირო რაგადანდ დო მუ ხოლო ლექსეფს ჭარჷნდჷნ ფერ კოჩქ, გალ სამუშია რდჷ დო თიქ ქჷნმოჭარაფუ დო ათეშნერ რე თე ლეგენდაა: | 8 |
10 | Line 2.1 | ჯვარშავა მიშუა იშ ყარაჩიშჷ, ყარაჩ ჩრდილოეთ კავკასია რე, ყარაჩაი- ჩერქეზეთის რესპუბლიკა რე ასენ, ყარაჩშევა გილეშუა ოჩოკოჩი, დეემ კოჩი მუდგარენ, ნამუთია ათაქია ქიმიშუა დო გეუვალუანდუა თე მეწონებუდუნი ფერ ძღაბის დო მიდეჸუნანდუა იშო. | 7 |
10 | Line 2.10 | მინ დიხას თირ ხოლო ინოსკიდ ჯიშტი დო ჭყჷშეფ თექ მუდას ინოდვანა, ხორცის შენახჷნა ა მუდგარენეფ ფერ. | 6 |
10 | Line 2.11 | თინა ბრელ რე თი გვალასჷთ დო თე გვალასჷთ. | 3 |
10 | Line 2.12 | ჸათე ყვირასჷ რე ქუაქანცალია, ეს ცალკე დასრ... თე ლეგენდაშ ბოლოს რე თი ქუაქანცალიაშ გურშენჷ, დაკავშირებულ რე თეწკჷმა. | 6 |
10 | Line 2.2 | თეშა მუთუნქ ვემმახვარჷნესია ჯვარელეფც, მუთუნცუ მუთუნით ვამარიებესია თეშა დო ბრელ ხანც იწვალებდესია თაში. | 3 |
10 | Line 2.3 | დო ამ დროს გამკორჩქინდუა თე დროს თაქი ხოლო ათეჯგურა დევგმირ მიდგარენი კეთილ კოჩქ დო არამხუტუ ჯოხონ ფერ კოჩი, არამხუტუ ჯოხონ. | 5 |
10 | Line 2.4 | დო თინა ხოლო ადგილობრივ ვაჸოფე, მარა გამკორჩქინდუა თექ. | 3 |
10 | Line 2.6 | ათეჯგუა, ათეჯგუა თაშია, თაშიან, უწუა- ჯგირია ოდო ქჷდოხვადუა წი თი კოჩქ ქჷმორთუან. | 2 |
10 | Line 2.7 | თინა გილეშუა ათაქ ოხაჩქუე ჯოხო გვალა დო ეთექ ჯოხო ყვირა. | 6 |
10 | Line 2.8 | გიმე ხო მოურც ამარი, ათაქ მაგანა მოურდუ მდინარე დო ათავრეშე რე ყვიირა, ორი ათას მეტრამდეა სიმაღლე, ეურე ოხაჩქუე რე, თენეფ ჟირხოლო ჟიშე გინაჯინექჷნი, სკვამ რენა ჯიმალეფცაჲე. | 8 |
10 | Line 2.9 | ხოდა თექ გვალეფც რე ინჭეფი, ასე ხოლო, თის სამკუთხედჷ ათეშნერი ინოსოფილი ადგილეფჷ. | 1 |
10 | Line 3.1 | ქჷმორთ, პირდაპირ ქინკიჯინ ასე თეურშენი გვალასდჷნი, თაურშე ქჷდუძახუა არამხუტუქ, ვეგმართავა, თაქ მა ვორექია დო ვაქიმინავა თენა. | 3 |
10 | Line 4.1 | ყვირას ქჷგმოდჷრთ არამხუტუქ, ყვირაშ გვალასჷ, ოხაჩქუეს- ოჩოკოჩიქ დო ქუდუჭყეს ართიანს ქუალეფიშ ჸოთამა. | 2 |
10 | Line 4.10 | და ართ სათიშ დინახალე, ასე შხვანერო ვაგომგათ, მარა ართ სათიშ დინახალე, ესეგი ხუთ დღას ვარდ სოთინ ჭვიმა დო თიჯგუა მერეხიქ გიმალჷ, მიბრულედით გიმე, ონდო ელაფთით ჭყჷშიშ კარეშა. | 6 |
10 | Line 4.2 | ასე ენეფ ოჸოთანდეს თე ქუალეფ, მუშ მადიდა იჸედ, ხომ ქო. | 4 |
10 | Line 4.3 | ხოდა, იბრძოლეს კაი ხანი, რაღაც ვაფშ ასე, მარა თექი რამდენიმე, მუზმარენ დღასჷ. | 3 |
10 | Line 4.4 | დო ბოლოს არამხუტუქია დოჭკირუა, ქჷმახვამილუა თი ქუა დო უკულ მაღურუდუნ ფერქ აშო ქაჸოთუა თი ბოლო ძალათ დოშაყარუუა რახანთჷ, ქაჸოთუა დო არამხუტუს ქჷმოხვადუა ხესჷ, კჷლეს დო ჭი გოჭკირუა რა, დაჭრა. | 4 |
10 | Line 4.6 | დო არამხუტუ ღორონთეფიშ ჩამომავალიდუა. | 1 |
10 | Line 4.7 | უკულია ტობავარჩხილს ქინიბონუა თე ხე. | 1 |
10 | Line 4.8 | ოდო ათიშ გურშენ ტობავარჩხილიშ წყარ რენია წმინდა დო ამდღა ხოლო ასე, მა ხოლო გილუურქუ ტობავარჩხილშა, ასე ბოლო წანემს ჟირ სუმშახ ქუვორდი დო იშენ ვორიდჷდ თი ამბეს, მით უმეტეს- ჯვეშეფი. | 3 |
10 | Line 4.9 | თუმცა ჩქი ართო ვორდით დო მიდაფრთითჷნი, ართ ჩქჷნ ჯგუფიშ წევრიქ, თანმდებობაშ კოჩქ პირდაპირ ქინასხაპ დო ტან გიბონ თექ იშენიშენჷ. | 5 |
10 | Line 5.2 | ქუაქანცალია რენია არამხუტუს ვარდუაო აშო მოხვად ბოლო ქუაქჷ დო ჭკჷრჷნ, თინა რენია ქუაქანცალია. | 5 |
10 | Line 5.3 | ქუაქანცალია გჷნაგებ ქჷგაფჷნანო თქვა? | 2 |
10 | Line 5.4 | ქუაქანცალია ნამდვილ ვთოჟირ ტონაშ ქუა, ნამუთ მჷკოძ თე გვალასჷ, გეძჷ კჷნჷ მაჟია ქუასჷ დო კჷთჷს ქჷნკოდვანქ ჸათაშ თინა ხოლო და, დიკაკუანს, მიკ მიკ, კაკ კაკ. | 9 |
10 | Line 5.5 | ვითოჟირ ტონიან ქუა რე, ვით ვითოჟირ ტონიან ქუა, აჸ. | 7 |