Number | Line Number | Line Text | Occurrences |
---|
1 | Line 2.3 | ჯგირ ღვინ უუჩქუ, ჯგირო ქჷდარინუანქი დო, უჩა ღვინი. | 1 |
1 | Line 2.7 | ოოდო თინა უმოსო აუჩარენდუ ადესას. | 1 |
1 | Line 2.8 | ადესას ბრელ მუთუ ინა ვაუღ, მუ ჯოხო, ღვინობაჲ დიდ მუთუნ ღირსება ვაუღ ისი დო. | 1 |
1 | Line 3.2 | ჩეში ჯოხოდუ, ნოვას უძახუნა მაჟიანერო. | 2 |
1 | Line 3.5 | თის ხოლო მუშ ინა ოკო, გიჩქუდას ოკო მუნერო დაარინუე. | 1 |
1 | Line 3.6 | ჯგირო ქჷდარინუანქ დო შამპანურჯგურა ღვინ ქოდოდირთუ, მუსით ჯოხო დო. | 2 |
1 | Line 3.8 | ოოდო ეთი დღააშახ მუთუნფერო გოწილე ოკო, ნამდა ვადოცუასიი. | 1 |
1 | Line 4 | - თე ბებ დო ბაბუს მუთუნ წეს უუღუდესო ეშ დორინაფაში განსაკუთრებუჲ? | 1 |
1 | Line 5.10 | ეთექ ხოლო ფუუნდ ღვინ, მშუ გვალეჯგირო. | 1 |
1 | Line 5.6 | მაგაჲითო, ღვინ ხო ბრეჲხანს ვეშილებე ჭაჭას გაჩემებული, დეძმარებუნია დო. | 1 |
2 | Line 1.1 | თვითონ ასე მა სოდეთ მუვშენქინ, თე სოფელს ჯოხო ზუბი. | 1 |
3 | Line 1.13 | თქვა ქოიჩქჷნანო ჩხორია მურე? | 1 |
3 | Line 1.3 | ქუჩუჩ რე უმოსო სამარგალოშ დო გურიაშჷ ტრადიცია. | 1 |
3 | Line 1.4 | კალანდობას კულტურა ხოლო უმოსო ჩქინ რე, ქოიჩქუნა. | 1 |
3 | Line 5.7 | დიდო თე ტრადიცია თირელ ვარე. | 1 |
4 | Line 1.6 | დო თე მუჟანს ვარდუო კოჩიი ჩქინ ოჯახშა სტუმარი ქიმიშუ, ვარდა მუთუნინი, თინეფ მუთუნ ჯვეშ ამბეებს მოყვენდეს და, მა თექ გევოხედ დო ირიათო გაფაციცეფით უჯინეედი თინემს. | 1 |
4 | Line 2.10 | თი ადგილს მართაჲო ჭიჭე რე, ძაამ ვიწრო ხეობა რე თი ადგირს, თი დედამოკა რე თექ. | 1 |
4 | Line 2.4 | წყარ, წყურგიჲშე წყარ მოუღუდუა, ხოდა გამათხოზუა თექ ოჭოფალო. | 1 |
4 | Line 4.4 | ოდო თიშ უკული თი არდგილს, რახანთ ასე მოკათ ოსურიში გიგნასხაპინა ადგილი რე თინანი, თი ადგილს დედამოკა ქიგიადუა დო ასე ხოლო დედამოკა ჯოხო თი ადგილს. | 1 |
5 | Line 12.3 | ტერიტორია ათცალი რე მაგალთო: ხობი, სენაკი, აბაშა და გურიის ტერიტორიიდან. | 1 |
5 | Line 14.1 | - რინაო? | 1 |
5 | Line 14.2 | არსებობაო? | 1 |
5 | Line 17.2 | თვითონ ზღვა, ჟღვა არის, რე ინტერნაციონალური და ათაქი მა მარგალული საუბარი და თემების განხილვა მარგალურო ვარე. | 1 |
5 | Line 18 | - ანუ თქვანი ასაკიშ ხალხი თაქ მარგალურო უკვე ვარაგადაანსო? | 2 |
5 | Line 19.2 | ეხლა მით რე, მით რე დაბადებული, დავუშვათი, და უღუ სოფელს ბებიე, ბაბური, ან წინაპრეფი უღუნი, თინეფი ჯგირო რაგადანა და პრაქტიკა უღუნა. | 1 |
5 | Line 19.3 | და მით ათაქ რე დაბადებული და გაზრდილი, თექ ვაუღუნა უკვე კავშირი, თექ სოფლებს ვაუღუნა კავშირი და ათაქ რენა მასუმა, მაოთხა თაობა რენა პრაქტიკულად არა აქვთ... ვაუღუნა საშუალება, რო ირაგადან მარგალულო. | 1 |
5 | Line 19.4 | ხოლო მიც უღუ თე საშუალება მიც უღუ, სოფელი უღუ და ზაფხული, ბაღანები ისვენენა თექ სოფერს, თექ უღუნა ბაღანებს დიდ გამოცდილება და პრაქტიკა მუჭო ისაუბრონ მარგალურო, მაგრამ მიც ვაუღუ მა, ჩქიმი მაგალითი თეშნერი, მა ვორექ მეოთხე თაობაში ფუთური, მა ვამიღუ სოფელი სოთინი. | 1 |
5 | Line 20 | - თქვანი მშობლეფი რაგადანდესო მარგალურო? | 2 |
5 | Line 21.1 | - ქო, ქო, ჩქიმი მშობლეფი რაგადანდეს მარგალურო. | 1 |
5 | Line 21.2 | მარა მა ვავრ... მა და ჩქიმი და ვავრაგადანთ მარგალურო. | 1 |
5 | Line 22 | - ესეგი თქვა დო თქვანი და ართიანწკუმა რაგადანთ ქორთულო, ხო? | 1 |
5 | Line 23.1 | - ქორთულო ვრაგადანთ ჩქი ფუთის. | 1 |
5 | Line 23.2 | იშვიათი რე ასე ოჯახეფი... აი ნაბადას, ნაბადას რე თექ ხოლო, თექ ხოლო ბოლო პერიოდის ვარე თიშნერი სიტუაცია, მუჭო ეჩი ეზდაათი წინათ... თექ ხოლო რე ტენდენციები რე მეგრულო ენის გაქრობის, თუ რა ვიცი, რა არის. | 1 |
5 | Line 26 | - ქო, თაქ ასე, ფუთის, მუ რე ისტორიული ადგილეფი, შეილებუნანო მიწუათი? | 1 |
5 | Line 29.5 | რე კუნძული კოლიმბარი, კოლიმბა- სასაფლაოს ნიშნავს, დასასაფლაების ადგილი და ათაქ ტერმინოლოგია, ძირითადო, განსაზღვრავდა თე რომაული და ბერძნული ტერმინოლოგიები განსაზღვრავდა. | 1 |
5 | Line 30.3 | უკული რუსებმა და მარგალებმა ჟირ ჟირო ეჭოფეს თე ტერიტორია და ქალაქის გამოცხადების პერიოდში ზავის პირობების თანახმად თე კოშკი- ქალაქი გამოაცხადეს, ფოთი გამოაცხადეს ქალაქად და კოშკი, ციხე დაანგრიეს და კოშკი დარჩა, როგორც კოშკი და მერე ნიკო ნიკოლაძის ის იყო იქ, რეზიდენცია. | 1 |
5 | Line 36.4 | მაგრამ ათაქ ხოლო ჭარუნდეს მაგაჲური ლექსები და იბირდეს ხოლო მარგაჲურო, თე ფაქტორი რდუ. | 1 |
5 | Line 39 | - ეკონომიკურო მუჭო რე ფოთი განვითარებული, აი თუნდაც ფოთიშ პორტიშ გურშენ მუს თქუანთ, თე მხრივ? | 1 |
5 | Line 45 | - შხვა ადრე მუთუნი მეურნეობა რდუო თაქ ხოლო, აი პორტიშ გარდა? | 1 |
6 | Line 2.3 | თექ საოცარო აფ ეჭარილ თენა დო თი წიგშე მუთ მიჩქჷნ, ათეს მახოლო ქიგეჩიებუთჷ. | 1 |
6 | Line 5.4 | უკულიი მუჭო სალამურ, ჭყიშენს უღუდეს იგივეთ მუკართინაფალი თეში, უკულ საკრავო გინირთჷნ თეში, გინირთ თექ ხოლო მიოგამალო საკრავო. | 3 |
6 | Line 5.6 | ასე თქვაცალო ჩაბერვათ, ასე დინობარუათჷ. | 1 |
6 | Line 5.7 | ათექ მა მუთ გინომით თე ბაღანაქჷ ქოიჩქჷნო? | 1 |
6 | Line 5.8 | ბაღანას უძახჷქ, ქჷმაპატი გიო, ინა, მუ ჯოხო, დედაა.. | 1 |
6 | Line 7.4 | ოდო დემურ ბიძიავა, ჭუმე ოჭმარეს ქორჩოდჷნიაო. | 1 |
6 | Line 7.7 | დემურ ბიძიავა, ასე ქემერთია, ტელევიზორ ჩართია, მიწუ დო მუკჷვოჯინიო, ამარ ქოვძირ. | 1 |
6 | Line 7.8 | დო წარმოიდგინ, ჩქიმ ნაკეთებ ჩონგურით დო ათე ჩელა ვარდუო ბიძია მიოგჷნ, მა ათაქ ჩილამურც იმგარდი, თი დონეშა. | 1 |
6 | Line 7.9 | ხო ქჷგახიოლუა გემორაგადუ თევრეგანშე, მუ ჯოხომაქ- უწიი. | 1 |
6 | Line 9.1 | - ათჷნა ორე დასურო ლარჭემს უძახჷნა თესჷ მარგაჲურო, ლერწამი- ქორთულო. | 2 |
6 | Line 9.3 | ხვარენდეს თესჷ იში, მურე თიჲ ჯოხონი, ბინეხიშ სინა ვარდჷნ თი დროსჷ თეშ გაბუნაფალო, მჷკაკილარო. | 3 |
6 | Line 9.7 | ოდო მიღჷ ასე ოძირაფალო, ნამდა პირველ საკრავიე, მიოგამალიე ვამიჩქ საკრავიშ სახელ მარგალურო. | 2 |
7 | Line 1 | - ათე პატჷნეფიში გურშენი მუ შილებე, მუ გჷგაშინენა, ჯვეშო უჩქუდეს ხო, ხვამა, წირუა? | 1 |
7 | Line 3 | - მუ ვაშინერდ თე დროს მაგალთო, პატჷნეფი გიზოჯჷნდ ოჯახის თიწკმა? | 1 |
7 | Line 4 | - პატჷნეფი გიზოჯჷნ თი დროს ხმაური ვეშჷლებედჷ, ჩხუპ ვეშლებედჷ, ღვინიში შუმა ვეშილებედჷ, რდიკო ოკო მშვიდას, წყნარას, ნორმალურო. | 1 |
8 | Line 1 | - ჯგიირ, ასე გეგნოვთაათ თქვაან სოფეჲშაა, თქვაან სოფეჲს ჯოხო თარგამეულიი, თე სახეჲქ მუშეენ გიადუუ, მუშეენ გიოდვეეს თე სახეი? | 1 |
8 | Line 11 | - ანუ ჟირხოჲო დღესასწაუს ათმაღნიშნენთო? | 1 |
8 | Line 12 | - ჟირხოჲო დღესასწაუულ ეთმეღნიშნეებ ჩვეულებრივო. | 1 |
8 | Line 2.1 | - ანუ თარგამუჲი თაშიეე, მარგაჲურო გეგნიპონაათ, ნამუთ ჯოხოო მოსვანჯეჲი დიხაასჷ, სოდეც ორდუ, უჲი დიხას უძახუუთ ჩქიი- მარგაჲეეფ, სოდეც ქუმოხვაად თე ხალხიშ ართ ართ დასახლებააქ თე ადგიჲს. | 1 |
8 | Line 3 | - თე სოფერს, ანუ მუზმა ხანიე მუთ ანუ რე, ქოიჩქჷნადაა, მუზმა წანაე არსებეენს დო მაგაჲითო მუ გვარიი ხაალხ ცხოვრეენს თააქ დო მუზმა კომლიე? | 1 |
8 | Line 4.1 | - თარგამული მარგაჲურო, ჩეულებრივ თარგამული სოთინ ვაა... ისტორიაას ბრეჲ ვგორი დო ვააჭარ, ნამდგა საწყისი მუდროშე რე, მარა მუჭო თაშინ, ხალხიი ძირითადო თაქ შხვადოშხვა გვარეფი ცხოვრეენს. | 2 |
8 | Line 4.5 | ძირითად სამარგაჲოშეე, მუთ უმრავლეესწილო, მუთ გოოჩაანს ბინეხიინ, თაურეშე მუთმოხვადუუ მომარაგებაა, ჩქინ კუთხუში. | 1 |
8 | Line 5 | - აი თე სოფერს თქვაან არძაშეე საყვარეი ადგიი ნამუე; ნამ ადგიი გიორა არძაშე მეტო დო მუშენი? | 1 |
8 | Line 7 | - დო თე სოფეერს, აი თუნდაც ოხვამეობა ახსენიით ასე თქვა, რენო თიიწკმა დაკავშირებუჲ მუთუნ თქმულებაა ან გადმოცემა, ნამუთ თი ოხვამეეს უკავშირდებუუ? | 1 |
9 | Line 10.1 | - ონჭა მარგალურო. | 1 |
9 | Line 10.5 | თხირიშ ჭინჷ გეჭოფუ დო ძაამ მანგარო გობლახუ, ჭიჭე ბაღანა დო იმტი ოთხირეშა. | 1 |
9 | Line 10.9 | ეზმა წანა ვართ უნაკლოთ ოდო ვართი შეუმჩნეველო ვემეურსუ. | 1 |
9 | Line 2.11 | ღურელ დღას ვამაფ ნაძირეფჷ, წარმოდგენილ ქჷგაფნო? | 1 |
9 | Line 2.19 | ხოლო მა დო თი ჩქიმ ბიძისქუაქ მიდაფრთით, ღელე ქოიჩქჷნო მურენ? | 1 |
9 | Line 6.10 | ონჭა ქოიჩქჷნო? | 1 |
9 | Line 6.2 | ჭიჭე ვორეთ, ჭიჭე, იმმა სკოლას ხოლო ქუორდიო, ვამიჩქ. | 1 |
9 | Line 6.6 | ოდო ქუმოფრთიო, ენა ვარე უკვე. | 1 |
10 | Line 1.2 | დო ჩქიმი მეზობელ კოჩქ დო მანგარ, ვეფხისტყაოსანც ზეპირო რაგადანდ დო მუ ხოლო ლექსეფს ჭარჷნდჷნ ფერ კოჩქ, გალ სამუშია რდჷ დო თიქ ქჷნმოჭარაფუ დო ათეშნერ რე თე ლეგენდაა: | 1 |
10 | Line 2.3 | დო ამ დროს გამკორჩქინდუა თე დროს თაქი ხოლო ათეჯგურა დევგმირ მიდგარენი კეთილ კოჩქ დო არამხუტუ ჯოხონ ფერ კოჩი, არამხუტუ ჯოხონ. | 2 |
10 | Line 2.7 | თინა გილეშუა ათაქ ოხაჩქუე ჯოხო გვალა დო ეთექ ჯოხო ყვირა. | 2 |
10 | Line 4.10 | და ართ სათიშ დინახალე, ასე შხვანერო ვაგომგათ, მარა ართ სათიშ დინახალე, ესეგი ხუთ დღას ვარდ სოთინ ჭვიმა დო თიჯგუა მერეხიქ გიმალჷ, მიბრულედით გიმე, ონდო ელაფთით ჭყჷშიშ კარეშა. | 1 |
10 | Line 5.2 | ქუაქანცალია რენია არამხუტუს ვარდუაო აშო მოხვად ბოლო ქუაქჷ დო ჭკჷრჷნ, თინა რენია ქუაქანცალია. | 1 |
10 | Line 5.3 | ქუაქანცალია გჷნაგებ ქჷგაფჷნანო თქვა? | 1 |